Qimm schreef:Het is dat ik allergisch ben voor katten...
Ben ik ook, heb je pillen voor, geen excuus!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Ik vind katten helemaal niks.Hier ligt een Jack te maffen op de zetel. Die heeft voor een paar dagen antibiotica en daar heeft ze altijd wat last van.
![]()
Nichtje mag waarschijnlijk vandaag naar huis.
Citaat:,,Ik heb het echt aan honderden mensen gevraagd: waarom hebben jullie kinderen? Wat ik aan antwoorden hoor, is een onsamenhangend gestamel: 'Ik vind het wel gezellig, we hadden vroeger thuis ook zo'n leuk gezin, ik kan de gedachte niet verdragen dat het met mijn dood afgelopen zou zijn'. Dat zijn toch geen echte redenen op grond waarvan je tweehonderdduizend euro uit gaat geven. Voor je een huis koopt, denk je nog eens goed na, je praat er met je vrouw over, je haalt er een makelaar bij. Maar het maken van een kind is toch meestal een kwestie van een gezellige avond, een kaars die flakkert en hups, één moment van onbedachtzaamheid en 't is gebeurd.''
Citaat:,,Het leven is te kort, ik heb al geen tijd genoeg voor m'n eigen leven, laat staan dat ik dat in de wielen laat rijden door zelfgemaakte kinderen. Ik bedoel: wie baart er nu z'n eigen blok aan z'n eigen been? Ja, iemand die dat niet als een blok ervaart. Maar ik zou dat wel doen. En er zijn al genoeg kinderen op de wereld.''
Citaat:Maar dat zon proces gepaard kan gaan met verrijkende verworvenheden als onvoorwaardelijke liefde en altruïsme laat Dekkers geheel buiten beschouwing. En is het biologisch gezien voor ouders niet een geruststellende gedachte dat je op je sterfbed weet dat je met het doorgeven van je erfelijke materiaal als individu onsterfelijk bent?
lieveli schreef:Ayasha schreef:Ik vind katten helemaal niks.Hier ligt een Jack te maffen op de zetel. Die heeft voor een paar dagen antibiotica en daar heeft ze altijd wat last van.
![]()
Nichtje mag waarschijnlijk vandaag naar huis.
Gefeliciteerd, wat een opluchting![]()
Aria_zz schreef:Blijkt ook niet helemaal te kloppen, omdat als je broers en/of zussen hebt, deel je daar ook een groot deel dna mee. Wanneer zij kinderen krijgen, gaat er dus ook een stukje van jezelf mee naar de volgende generatie, probleem opgelost![]()
Bij mij klopt het, mijn neefje is blond en blauwe ogen, net als mij en mijn jongste broer, maar zowel vader en moeder van de kleine zijn bruinharig en bruine ogen