[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 10:42

Russian Red heb ik niet.
Sta ik wel elke keer mee in mijn handen, maar leg hem elke keer terug omdat ik al zo veel rood heb :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 10:51

Je ziet bij haar dat de foundation veel te roze is, daardoor kijkt haar concealer extra geel en zie je hem dus goed zitten. Wat sund.
Ik ga ff die contour video zoeken.

Ligt het aan mij of is ze 'nepper' gaan praten? Beetje overdreven blij/engels/hip?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 10:53

Ik vind veracamilla ook niet zo leuk. Ik vind haar wel de enige echt grote beautyblogger die écht goed kan schrijven, ze is duidelijk erg goed in reviews schrijven en dat is wel haar kracht voor mij. Daar tegenin vind ik het jammer dat ze een beetje kneuterig is. Daar kan zij ook niet zo veel aan doen maar ik krijg soms echt kromme tenen van haar filmpjes :o

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 10:54

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 10:58

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:02

Ik zie het ook niet inderdaad!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:06

Ik vind Vera Camilla haar skills gewoon niet echt goed, vind haar reviews wel vaak fijn om te lezen daarentegen. En haar wenkbrauwen blijven bij mij toch een beetje een minpunt haha, for some reason klopt het gewoon niet echt imo.

Hierbij trouwens nog even een onhandige wc-foto (had even nergens anders een privéplekje :+) met Urban Decay Sun-kissed als bronzer, NARS Orgasm als blush en Jeffree Star King Tut als highlighter. En ja, ik heb gigantische blauwe plekken onder mijn ogen en daar zit dus al corrector en concealer overheen. De kleuren zijn trouwens verder niet echt duidelijk te zien met zo'n indoor selfie, maar je kunt wel goed zien dat de bronzer niet te oranje is.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:09

In dat glamour make up filmpje:
Ben ik nou de enige die vind dat ze haar bronzer op zo'n rare plek smeert???
En haar wenkbrauwen...
De linker (voor de kijkers) is rond aan de voorkant en de rechter is vierkant.

Vind haar lipstick haar echt niet staan en haar ooglook matched gewoon niet met haar gezicht/wangen en dan zo pats boem zo'n rare lipstick die nergens mee matched.
Nee, ik vind het geen succes.

Bij de contour zie ik absoluut geen verschil, behalve een oranje veeg op haar kaaklijn en wang.
Niet echt wat ik zou willen heel eerlijk gezegd.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:11

Ik vind haar totale look gewoon niet mooi, de kleuren die ze gebruikt complimenteren haar huidskleur ook gewoon niet ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:13

Ik krijg sowieso de kriebels van glimmende lipstick :') Dat is voor mij altijd gelijk al een no-go

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:20

Drunk, de bronzer doet zijn naam eer aan. Ziet er inderdaad uit alsof je gewoon een zonnig kleurtje hebt ipv oranje of raar. Love je piercing boven je lip!!

Ik ben ook geen fan van Vera. Ik lees niet graag en haar filmpjes wordt ik totaal niet wijzer van qua tips. Leuk voor de jonge meiden, maar voor ons is het geen aanwinst ofzo :j
Nee die glamour look is haar echt niet mooi gelukt. Die kleur rood, op die manier aangebracht, doet haar geen goed. Ze had er een donkere rood bij moeten doen in de mondhoeken. Nu is het heel flets en eentonig.

Had even een 'the power of make up' plaatje gemaakt.

Afbeelding

Ik maak selfies zodat ik van mezelf kan leren. Iedere keer zie ik dingen waarvan ik denk: dat kan beter. En: wat heb ik bereikt qua make up sindsdien? Ik maak niet vaak selfies, maar eigenlijk moet ik dat meer gaan doen zodat mezelf oplettend houd!
Laatst bijgewerkt door velvetblack op 08-06-16 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:21

Ik vind in de zomer een glanzende lipstick of een lipgloss juist heel mooi en fris staan. Iets met zonnig weer :D
Daarbuiten wissel ik af, maar kies ik vaker voor satin/matte finish.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:24

Ik persoonlijk draag bijna nooit glans, maar in de zomer vind ik het vaak wel mooi.
Maar deze kleur doet gewoon niks voor haar en past ook totaal niet bij haar look.
Zo jammer.

Een mooie, vampy rode kleur was veel beter geweest :j

Mooi Elke <3

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:25

Ik vind een glansje ook leuk met dit weer! Maar dan wel alleen in het midden van mijn lippen. Full glans ben ik niet zo'n fan van.

Nu ik zo naar die foto van mezelf kijk, zie ik weer zoveel verbeterpunten (die ik deels al heb verbetert) :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:27

Elke gekkie.. Welke power of make-up?! Ik vind dat je prachtig bent met make-up, maar ik vind je evengoed prachtig zonder :*

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:27

Moooi!! <3

Oh even een vraagje, ik wil een lading van die goedkope dupe oliebol liquids bestellen, welke ingrediënten moet ik voor opletten? Ik zie in blogs/reviews van dupes telkens staan van er zitten geen schadelijke ingrediënten in. Welke ingrediënten zijn dat dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:28

Jodie_ schreef:
Moooi!! <3

Oh even een vraagje, ik wil een lading van die goedkope dupe oliebol liquids bestellen, welke ingrediënten moet ik voor opletten? Ik zie in blogs/reviews van dupes telkens staan van er zitten geen schadelijke ingrediënten in. Welke ingrediënten zijn dat dan?

Ik zou de reviews onder de producten vooral even lezen, meestal staan die er wel bij ebay of aliexpress. Als daar ook maar 1 persoon staat waarbij het prikt of wat dan ook zou ik het laten. Moet zeggen dat de meeste producten uit China komen en dat daar hele strenge regels verbonden zijn aan make-up, daar zitten dus meestal geen stoffen in die per se schadelijk zouden zijn.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 13:15

DNIEZE schreef:
Goedemorgen iedereen,
Ik kwam dit topic tegen en na wat pagina's te hebben doorzocht vindt ik dit een heel leuk topic.

Klein voorstel rondje:
Mijn naam is Denise en ik ben 23 jaar oud en woon in Spijkenisse.
Heb een eigen paard, Cavallo Rosso
Daar rijd ik voornamelijk dressuur mee, buitenritjes voor de ontspanning vinden we ook heerlijk!

Sinds 1 maand heb ik nu de make up lijn van Creative Cosmetics, dit is een minerale make up, wat dus veel gezonder voor je huid is.
Na veel positieve filmpjes en foto's op internet tegen gekomen te zijn leek mij dit echt de make up!
Het kost aardig wat, ook de bijpassende kwasten zijn aardig prijzig.

Helaas krijg ik mijn gezicht echt niet dekkend genoeg zoals op de filmpjes, ik heb best wat plekjes in mijn gezicht zitten en zou dit graag niet zichtbaar hebben.

Iemand die hier nog meer ervaring heeft met Creative Cosmetics?

Hlallo, welkom! Helaas kan ik je niet helpen, het merk is mij totaal onbekend.

Hmm, ik kende Veracamilla niet, maar vind het ook niet zo. Ze heeft teveel liner waardoor vanuit de verte haar ogen bijna pandaoogjes zijn. Rode knallende lipstick vind ik mooi, maar dan wel mat, of alleen in het midden wat glans. Helemaal glanzend rood houd ik niet van in deze felle kleur. Donkerder wel.

Het lijkt ook altijd, vind ik dan, alsof ze gewon blush over haar hele wang heeft gesmeerd, en that's it. Ze contourt weinig, of bronzert weinig. Tenminste, ze doet het wel, maar zo licht of blend het zo dat je het effect niet ziet. Waardoor haar gezicht gewoon altijd helemaal wittig is, met veel blush. Zo lijkt het dan. Weinig diepte, gewoon een witte spook met roze/oranje wangetjes :P

Haar wenkbrauwen vind ik op zich wel mooi. Niet te en mooie vorm. Maar ik vind dat ze teveel bij het begin licht heeft. Het mag wel iets 'sneller'/eerder donkerder worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 13:19

Elke jaaaa *\o/* Kan niet wachten tot je ermee start.

Dat filmpje van Vera zal ik vanavond eens kijken, ben benieuwd.. := Dat met die contour zie ik ook niet..

Drunksheep, mooi met die bronzer zo. :) Bevalt 'ie goed tot nu toe?

Elke ik vind jou gewoon zo mooi dat ik er jaloers van word. :+

Vera is voor mij ook geen aanwinst om van te leren. Vind iets zoals Linda Hallberg of die meid die ik laatst postte hier dan veel fijner en leerzamer. :)

China test volgens mij over het algemeen ook veel zwaarder dan andere landen op make up inderdaad...

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 13:27

brr dat filmpje van die galalook... ik vind het moeilijk om aan te duiden wat er precies verkeerd is, maar ik vind het haar lelijker maken dan zonder make-up :o

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 13:39

Ik vind haar looks inderdaad ook niet geweldig. Maar ben het wel eens met een paar andere, haar reviews vind ik dan weer zeker niet slecht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 13:41

Schrijven kan ze wel inderdaad, vind haar artikelen vaak fijn om te lezen.
Maar heel eerlijk... ik vertrouw de mening van de meeste nl beautybloggers niet zo.

Al zo vaak gehad dat ze lyrisch waren over een product, ik het zelf koop en het dan gewoon echt bagger is.
Dit is meestal met de gesponsorde posts.
Zo jammer vind ik dat...

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 13:42

Ik vind dat Elke video's moet gaan maken! Dan hebben we eindelijk eens een NLse mét skills :):).

Lees trouwens nog trouw mee maar niet zoveel te melden, behalve dat ik m'n gouden blush/highlighter combi heb gevonden <3.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 13:51

Hahaha Plien, ik denk niet dat ik het op film kan brengen hoor. Ik ben echt best wel flapuit en vind het voor de camera heeel ongemakkelijk!

En foto van je highlighter!!

Dat creative cosmetics is toch door die dame op middelbare leeftijd gedemonstreert altijd? Dat is alleen maar poeder toch? Ik heb het niet zo op dat merk. Als ik een filmpje van haar op facebook voorbij zie komen, krijg ik altijd beetje de kriebels :P

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 14:02

Gut vergeet ik te vermelden wat de combi dan is, lekker snugger weer :7.
Afbeelding
MAC blush warm soul icm de msf soft&gentle <3.
Lipstick is viva glam V.