Moet ik me nog maar eens inlezen nog

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Femke_Nikita schreef:Pijn in schenen is meestal slecht teken als in overbelasting. Goed mee uitkijken, kan je een langdurigr blessure opleveren
MarJon schreef:Femke_Nikita schreef:Pijn in schenen is meestal slecht teken als in overbelasting. Goed mee uitkijken, kan je een langdurigr blessure opleveren
Klopt, daar heb ik helaas ervaring mee. Vandaar ook dat ik direct nadat ik er last van kreeg, over ben gegaan naar een schema dat minder snel opbouwt. In dit geval Fit mei Femke dus.
Ter illusatratie:
Dag 1 van schema 1 was:
1 min lopen - 1 min wandelen - 1 min lopen - 1 min wandelen - 2 min lopen - 2 min wandelen - 2 min lopen - 2 min wandelen - 3 min lopen - 3 min wandelen
Dag 1 van Fit mei Femke was:
1 min lopen - 2 min wandelen, en dat dan 10 keer.
Fit mei Femke dag 1 heb ik dus in de twee week drie keer gelopen, waarna de pijn in mijn schenen weer verdween.![]()
(Ik ben me ervan bewust dat dag 1 van schema 1 voor sommigen niet zo heel veel klinkt, maar voor mij was het duidelijk te snel.)
Noisy schreef:Ik heb deze week niet gelopen. Ging niet, ik had zoveel spierpijn. Leek wel een oud omaatje haha. Ik heb een proefles Crossfit gedaan. Nou, dat heb ik geweten hahaha. Ik vond het wel erg leuk. Vanavond maar even weer een duurloopje doen
Bienotje schreef:Ik heb vandaag voor het eerst met hartslag erbij gelopen. Zelf erg tevreden, alleen geen idee wat de hartslagwaarden ik daar nu mee kan of moet willen
Moet ik me nog maar eens inlezen nog