Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Marell schreef:Hey,
Ik heb op koningsdag mijn eerste piercing laten zetten, namelijk een helix.
Nu heb ik 2 gaatjes en verwachtte ik er niet zo heel veel van, maar ik heb het een beetje onderschat denk ik.
Het zetten viel absoluut mee maar de pijn na het zetten, man.
Ik probeer hem zo schoon mogelijk te houden maar ik kan hem echt amper draaien of aanraken. Nu moet het natuurlijk ook genezen aangezien ik hem pas eergisteren heb laten zetten, maar hoe kan ik het goed schoonmaken als ik er niet echt in de buurt kan komen.
Heeft iemand tips? En is een helix lang zo hardnekkig?
Ik heb net even in een zoutbadje geweekt, maar heb verder ook geen spul meegekregen wat ik kon gebruiken.
Ik heb ook echt een ontzettend lang beginstaafje voor mijn gevoel, het blijft steeds hangen achter mn haar en liggen op mijn linkerzij is ook supergevoelig.
Saleisha schreef:Nu ik een spiraal/ringetje in mijn helix heb ipv een staafje is ie nu écht genezen en heel rustig. Wou dat ik dat eerder had gewisseld!
En nu begint het dus te kriebelen voor een nieuwe piercing in m'n andere oor, daar zit nog niks. Misschien een inner conch of lage helix. Heeft iemand ervaringen met inner conch, genezen ze oke?
_Marell schreef:Maar maken jullie het dan ook echt schoon door langs en om de piercing te gaan?
Ik moet nu echt druppelen en heel zachtjes het vocht wegdeppen anders is het echt heel gevoelig.
prugelpiet schreef:Ik doe ook niks aan m'n piercings. Goed schoonspoelen onder de douche, evt extra erlangs met een wattenstaafje mocht er wat troep aan zitten door een klap er tegenaan. Dan is het al lekker losgeweekt, en gaat het zo weg
MuSLi schreef:Rena100 schreef:Nou, jullie stellen me wel gerust gelukkig
Hoe selecteren jullie een goede tattoo/piercing shop? Ik vind dat wel lastig, voor tattoo's vindt je vaak nog wel recensies, maar voor piercings vind ik dat niet echt makkelijk terug.
Ik denk op basis van ervaringen van anderen. En op gevoel. Als je de winkel binnenkomt, contact legt en om je heen kijkt, voel je snel genoeg of dit voor jou voegt of niet.. slecht gevoel? Niet doen..
Waar woon je?
prugelpiet schreef:Toch vrijdag terug voor andere piercings in mn dubbele helixHet blijft pijnlijk en kloppend, want het heeft geen ruimte meer over om dikker te worden.
Zie er nu al tegenop, want ik weet zeker dat het flink pijnlijk gaat worden
prugelpiet schreef:Mars schreef:Oei ik was er al een beetje bang voor gezien hoe strak ze al zaten.. zal idd tanden bijten worden maar daarna hopelijk een goede genezing
Hoop ik ook! Baal er wel flink van, want volgens haar kon het echt wel