[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

its_daantjee

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 23:34

heel mooi! ik heb thuis overleg gehad en mijn ouders vinden mij nog te jong. (ik snap ze wel, maar ik ken zoveel mensen op mijn school met tattoo's.. en dan baal ik wel, omdat ik vind dat ik voor mijzelf nu deze beslissing al kan maken) ik moet dus wachten tot ik 18 ben, maar denk dat ik het wel eerder voor elkaar krijg. het idee ia goed gekeurd door mn ouders.. alleen mijn leeftijd nog niet haha dus ik wacht er gewoon nog mee, maar het idee blijft.

ik wil graag tattoo's met een verhaal. en zal van deze tattoo dus ook geen spijt krijgen, de band die ik met mijn oma had is voor mij heel bijzonder. mijn oma betekend alles voor mij.

nu heb ik wel mooi de tijd om te gaan sparen.. al is dat niet zo'n probleem.. ik werk en gezien de richtprijzen onder de 100 euro zitten moet dat goedkomen :) geld heb ik binnen 2 jaar wel bij elkaar.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 07:33

Heel goed dat je van je ouders moet wachten. En heel goed dat je dat zelf geen probleem vindt.

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 10:04

testebeest schreef:
Tekst staat op mijn linker bovenarm. De kant van mijn hart

Mooi idee achter je tattoo. Maar je weet dat het hart in het midden zit en niet links :D.

En it's Daantje, gewoon doen wat zelf goed voelt. Het enige waar je naar moet luisteren is of een artiest goed is of slecht. Je wilt een tattoo met zo'n gedachte erachter niet laten zetten bij een thuisprikker.

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 10:32

Haunting schreef:
testebeest schreef:

Mooi idee achter je tattoo. Maar je weet dat het hart in het midden zit en niet links :D.

Hart zit wel een cm meer naar links van het midden ;) Dus wel dichter naar de linker arm dan naar de rechter.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 10:55

Haunting schreef:
testebeest schreef:

En it's Daantje, gewoon doen wat zelf goed voelt. Het enige waar je naar moet luisteren is of een artiest goed is of slecht. Je wilt een tattoo met zo'n gedachte erachter niet laten zetten bij een thuisprikker.

ja! ik wil ook niet besparen op de prijs.. het moet wel mooi worden!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 11:04

Daphneeeej schreef:
Haunting schreef:

Hart zit wel een cm meer naar links van het midden ;) Dus wel dichter naar de linker arm dan naar de rechter.

Dat is niet helemaal waar. Het hart zit in het midden, maar ligt wat gedraaid in je borstkast waardoor je de sterkste klopping (van de kamers) aan de linkerkant voelt.

Desondanks vind ik het wel een mooi idee :)

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 11:48

Hoi! :D

Ik kom hier weer even binnenvallen. Ik wil graag een nieuw plakplaatje, mijn andere is gezet door Gerrit van Sailors and Crooks. Nou wil ik graag graag weer heen, want ik krijg zoooo veel complimenten over deze tattoo en ben er zelf ook nog erg blij mee! Nou zag ik dat de prijzen wel iets verhoogd zijn in de afgelopen paar jaar. :))
Zijn er nog meer aanraders, goed in realistisch? Ik heb geen voorbeeld, ik wil weer graag een combinatie van al mijn ideeën, dus iemand die heel creatief is.
En anders maak ik gewoon weer een afspraak in Almelo. :)

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 12:01

Mijn hart is wat raar en zit iets meer links gecentreerd dan in het midden :')
Een tekst midden op mijn borstkas vond ik niet zo mooi ook hihi.

op mijn rechter bovenarm komt tzt een tattoo die met mijn hond te maken heeft. Waarschijnlijk zijn pootafdruk hoe en wat ben ik nog niet over uit :)

Barb12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 16:04

@it's Daantje; Ook mijn tattoo is deels ter nagedachtenis aan mijn oma. Zij zou zaterdag 95 geworden zijn en is vorig jaar overleden. Ik heb op mijn rug veel bloemen maar de grootste is fluitekruid. Hier hield mijn oma van. De duinen achter haar huis stonden er vol mee en ze schreef er zelfs gedichten over. Ik denk wel dat het goed is om nog even te wachten. Je bent nog zo jong. Tijd zat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 17:13

Hoi, ik ben al een poosje meer een stille meelezer dan dat ik actief wat post. Vandaag heb ik mailcontact met de artist gehad voor mijn 3e plakplaatje en ik ga morgen bellen voor een ontwerpafspraak. Ik heb verschillende ideeën voor verschillende plekken op mijn lichaam en ik ben erg benieuwd of hij hetgeen wat in mijn hoofd zit kan uitwerken tot iets gaafs.

Ik heb toen ik 18 was een tribal op mijn onderrug laten zetten en nu zou er een andere stijl tattoo in de buurt komen (zij/heup). Ik ben daar een beetje onzeker over hoe dat eruit komt te zien. Ik heb absoluut geen spijt van deze tribal, maar ik ben veranderd en zal nu niet meer zo snel voor deze stijl kiezen. Ik wil hem niet kwijt of laten coveren en hij zit in mijn ogen te ver uit de richting om hem te verwerken in een nieuwe. Hij is niet zo heel groot en zit echt precies op mijn ruggengraat. Hoe staan jullie hier tegenover?

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 17:39

Barb12 schreef:
@it's Daantje; Ook mijn tattoo is deels ter nagedachtenis aan mijn oma. Zij zou zaterdag 95 geworden zijn en is vorig jaar overleden. Ik heb op mijn rug veel bloemen maar de grootste is fluitekruid. Hier hield mijn oma van. De duinen achter haar huis stonden er vol mee en ze schreef er zelfs gedichten over. Ik denk wel dat het goed is om nog even te wachten. Je bent nog zo jong. Tijd zat.

ontzettend mooi idee! en ja.. ik wacht ook nog :)

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 18:13

heb alweer meerdere ideeen, kan er zo nog 3 laten zetten ;) O.a. een notenbalk met een muziekstuk wat ik al mijn hele leven prachtig vind :j

wessjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 18:26

Hoi allemaal, ik moet het gewoon even kwijt :-)

Ik wilde al jaren iets met de betekenis van mijn paardje laten zetten, en sinds gisteren zit hij er op.

Ik ben echt super blij ermee :-)

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 18:48

Leuk wessjuhh! Foto? :j

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:47

Bonjoy schreef:
Zijn er mensen in dit topic die ervaringen hebben met tattoo artists in Ierland?

Wat vinden de mensen die er verstand van hebben binnen dit topic hier van? :)

http://dublininktattoo.com/

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-16 20:25

Bonjoy schreef:
Bonjoy schreef:
Zijn er mensen in dit topic die ervaringen hebben met tattoo artists in Ierland?

Wat vinden de mensen die er verstand van hebben binnen dit topic hier van? :)

http://dublininktattoo.com/
Ik wilde kijken op de site, maar ik denk dat het aan mijn mobiel ligt, ik kan niks aanklikken.
Kan dus ook niet voor je kijken. :Y)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 21:55

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-16 22:08

Ik zou zeggen: geweldig! +:)+

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 22:22

Ontzettend mooi werk inderdaad!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 22:37

Jeej, goed gedacht! :D Bedankt voor het bekijken!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:17

@its daantje
De tattoo die ik laat zetten heeft ook deels met mijn oma te maken, maar zij leeft nog en ik wil m heel graag laten zetten voordat zij ook weg is uit mijn leven. Heb al een ontwerp en een datum, dus hoop dat mijn rug dan qua huid zuiver genoeg is. Verder wil ik ooit nog iets voor mijn overleden opa & oma. Misschien heel simpel Pake & Beppe met nog iets erbij, maar weet nog niet wat.
(alles getypt met 1 hand dus vergeef me voor typefouten)

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 11:55

Die leeuw is megagaaf!

Dit kwam ik net tegen, supertof: <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 12:00

Dat is vet Tessa!

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 12:02

Erg tof, vind het alleen ent lijken of ze neergeschoten worden := Vooral het paard. Maar de techniek is wel erg mooi.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 12:03

Ohh, dat vind ik ook wel heel erg gaaf. Ik ben niet zo super fan van de geometrische tatts maar op deze manier vind ik het echt wel een meerwaarde hebben.