Oh ZoeyDercks, jij ook leuke aankopen! Ben benieuwd hoe die rechter is. Of nouja, de onderste
BelleTessa
Geplaatst: 05-12-14 18:01
Mooie goedkope rood gevonden: Hema Ready Red, staat nummer 10 op. Echt roodrood en dekt in 1 laagje. Heb als topcoat Sally Hansen Miracle Gel gebruikt, kijken hoe lang het netjes blijft.
Blauw staat mij ook niet
ZoeyDercks
Geplaatst: 05-12-14 19:52
Thanks Yv! Zal wel een foto plaatsen als ik hem op heb. De kleur is Kiwi Bikini. Een vriendin van me had ze gehaald dus ik heb ze volgende week zondag (zit hier geen action in de buurt)
Ik heb er weer aanwinsten bij... OEPS. Kwam ook bij de BB. Had nog een paar leuke gezien en apart gezet maar die werden gewoon meegekaapt door een ander meisje. :@
Ciaté PP146 Snow Globe OPI The Glittering Night OPI Stir-fried Eggplant OPI Serious Sparkle
Jaja we gaan richting de honderd
Bij onze BB hadden ze vooral veel groen en een rare mosterd kleur. Ook veel Nicole by OPI maar die viel niet onder de aanbieding.
Veel OPI'S van de BB komen hier voorbij Hier hadden ze alleen nog maar de rode, roze en gouden OPI's, de andere zullen wel op zijn.... Naja, misschien wordt het nog wel aangevuld
Verschilt heel erg per vestiging. Bij die van mij hadden ze wel 1 OPI, Bouquet of Violets...
ZoeyDercks
Geplaatst: 05-12-14 21:53
DnT schreef:
Heb je we niks van gezegd dat ze de lakjes mee nam die je apart had gezet? Zou ik niet grappig vinden en ook niet accepteren!
100 is een mooi getal
Jup, we waren met z'n tweeën en we hebben het echt vaak gezegd maar dat meisje trok zich er niks van aan. Helaas.
100 is inderdaad een mooi getal maar daar ga ik er toch glansrijk overeen
Bij die in Eindhoven (Heuvel Gallerie) hadden ze er echt superveel. Ook van Nicole by Opi maar die waren geen 3 voor 12.
F_Orumster
Geplaatst: 06-12-14 00:00
Dankzij al jullie berichten, ervaringen en beantwoorden van mijn vragen heb ik de stap gewaagd! Nadat ik sensationail van een collega kon testen heb ik wat vertrouwen gekregen (was vooral bang voor het verwijderen).
Het werkte net weer even wat anders dan sens, qua dikten en ook moet ik even zoeken naar ideale tijdsduur onder de lamp, maar mijn eerste poging is aardig geslaagd en ik ben tevreden! Ben benieuwd hoe lang deze houdt zonder primer.
Ik wil denk ik binnenkort toch maar eens Gelnagels laten plaatsen, heb vanaf 24/12 zo'n 3,5 week vrij/vakantie. Dus dan zou ik het eens kunnen proberen.
In het echt is die veel roder, maar bij daglicht heeft die iets meer weg van roze. Heb hem gister gelakt, en ga vandaag denk ik een nieuw lakje op doen
Zooo, ik had ze echt één voor één met een boos gezicht weer uit haar mandje gehaald .
Mooi kleurtje wel hoor HorseQuote . Ik zag dat Essence weer aardig wat nieuwe lakjes had bij de grote KV, zitten leuke tussen! Ook een paar mooie duo's! Althans, in het flesje, geen idee hoe ze op de nagels zijn. Vind Essence wat dat betreft echt heel leuk bezig!
BB scheelt idd per vestiging, hier hadden ze namelijk een maand geleden al die lakjes van MC ertussen zitten .
van de week is de nagel van mijn middelvinger afgebroken, op zich niet erg, maar nu zit er dus een heel klein scherp puntje te prikken waar ik zelfs met een dunne metalen vijl niet bij kom. Nu heb ik er zoveel aan zitten rommelen en kloten (terwijl ik tegen mijn klanten altijd zeg dat ze dat niet mogen) dat de boel aan het ontsteken is gegaan. Maar ff doorbijten en ondertussen weken in de soda en dan een pleister erom
Apart kleurtje Anc, ik weet niet wat ik ervan vind. Ik wissel tussen "leuk" en "mehh niks aan".
Stef, is dat niet bij ieder vak zo? Ik heb afgelopen week mijn duimnagel afgebroken en behoorlijk in het "leven" en daar heb ik natuurlijk ook zo heerlijk aan zitten pielen.
Ik doe ook mee met afgebroken nagels! Van de week met auto wassen mn middelvinger afgebroken. Gelukkig nog net de vrije rand. Maar mijn beide duimen zijn weer ingescheurd in het leven, ga ze morgen iets kortwieken en flinke laag gellak er overheen en hopelijk houden ze het dan nog even vol totdat het ingescheurde in de vrije rand zit! Heb daar bij mn duimen altijd last van, is daar iets tegen te doen toevallig, altijd als mn nagels allemaal gelijke lengte hebben en mooi lang zijn gebeurd dit, zo zonde
En ik ga met jouw mehh niks aan mee Tazzey, haha. Ik mag morgen weer kleur kiezen, wilde french maken maar dat gaat nu niet meer met mn afgebroken nagel Denk dat ik voor n donkere kleur ga. Lekker met het weer mee.
Klinkt wel pijnlijk stef! ik heb gelukkig nog nooit ontstekingen aan mn vinger gehad, lijkt me erg naar!
Nop jolien, behalve je duimen iets korter houden. Als ze te lang worden breken ze precies bij het stresspunt. Hou ik ze iets korter heb ik daar geen last van
Nagel in te diep in het leven afgescheurd/gebroken, met als gevolg een inimini puntje wat in mijn zijwal zat te prikken. Ben met vijlen en pincetten aan het kloten geweest omdat ik er niet bij kon, en niet echt zachtzinnig zeg maar, waardoor ik de boel alleen maar erger heb gemaakt. Gaat nu albeter maar eergisteren was m'n vingertop gewoon aan het gloeien, kloppen,etc....
Yv_
Geplaatst: 09-12-14 21:18
Ah zo! Autsj! Naar dat-ie precies op zo'n rot punt zo afbreekt met een scherp randje. Ff in heet water met soda weken werkt bij mij altijd ideaal bij zulke gevalletjes. Althans.. Toen ik nog beet had ik (meer dan ) regelmatig ontstekingen bij mn vingertoppen en dat werkte altijd super. Lang niet alles ging ermee uit, maar wel genoeg zodat de spanning eraf was.
Edit: Oh, maar lees net dat je dat al doet. Sorry, blondjesdag vandaag hier
Anoniem
Geplaatst: 09-12-14 21:22
Auww... Sterkte, voor diegene waarvan de nagels zijn afgebroken Zelf gelukkig niet gehad, maar ik kan me best voorstellen dat dat heel erg pijn doet
Edit; Yv_ wat een leuk lakje is dat!
Deliana1993
Geplaatst: 09-12-14 21:42
Tijdje terug nieuwe gekocht van Catrice 04 Pink Charming. Het is een beetje donker waardoor ik de kleur niet mooi op de foto kreeg, maar deze foto komt het meeste overeen. Het is een Matte kleur! Ik vind hem persoonlijk erg leuk voor de kerst. Van die zelfde collectie heb ik ook 07 Be my mermaid. Ook erg leuk voor de kerst!