Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ejena schreef:Als iemand trouwens een idee voor een tattoo heeft, wil ik altijd proberen om een schetsje te maken.
linoleum schreef:Oehh [naam] dat geometrische is echt mooi. Probeer al tijd te bedenken wat ik voor tattoo wil met paarden zonder dat gelijk heel realistisch word of een hoefijzer. Dat is echt stijl die ik geweldig vind. Denk dat ik daar eens verder in ga zoeken en rondkijken.
_Linn_ schreef:Kan jij dat zo goed dan? En doe je dat voor fun of vraag je er wat voor?
Ik heb wel een idee namelijk een iemand was al aan het tekenen voor me maar daar hoor ik niet zoveel meer van en wil niet gaan zitten pushen.
Emmaa_ schreef:linoleum schreef:Oehh Emma dat geometrische is echt mooi. Probeer al tijd te bedenken wat ik voor tattoo wil met paarden zonder dat gelijk heel realistisch word of een hoefijzer. Dat is echt stijl die ik geweldig vind. Denk dat ik daar eens verder in ga zoeken en rondkijken.Vind ik ook. Ik ga over een paar maanden dus dat olifantje laten zetten en mijn wereldkaart is ook erg minimalistisch. Niet zo geometrisch, maar wel met alleen lijnen en dergelijke