Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 17:00

Bhriseis schreef:
Ik heb hem nog maar een keer gedaan en aw mijn armpjes, tijdens die eerste circuits, ik dacht dat ze zouden afscheuren!

Ja mooie armen krijg je er zeker van *D
Ik vind vooral de pushups na het zware buikspiercircuit altijd een moment waarop ik Jillian even wat minder lief vind :Y)

solarpleure

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 17:40

NMTZ is echt lekker! Die staat bij mij morgen weer op het programma. Bij die pushups na de abs, doe ik de tweede altijd een normale plank, anders val ik met mijn smoeltje zo tegen de grond := Vind m heerlijk voor de armen verder ^^

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 20:28

Dan vinden jullie BR vast ook geweldig, slechts 3 minuutjes cardio op het hele halfuur <<)

Vriendlief gaat vanaf oktober (nieuwe schooljaar) aan zijn conditie werken, met het zicht op een actieve vakantie in Noorwegen. Geen conditie = geen vakantie ~~}>
Ik denk dat ik samen met hem af en toe een stuk van NMTZ wil doen, lange Jillian-sessies wil hij niet en bovenop mijn schema zijn zo twee extra circuits wel doenbaar.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 23:26

Oeh Noorwegen gaaaf :D

Bah heb echt geen zin om nog dag 4 te doen na 6 uur werken, ben net pas thuis. Denk dat ik vandaag maar skip, moet één keertje kunnen toch?

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 23:46

Nee

Komopkomopkomopnou het is maar 25 minuten

:D

Nmtz heb ik nog nooit gedaan, staat deze ergens online?

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 23:54

Bleh :')

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 00:00

Oke hier gaan we dan! Bedankt voor het motiveren haha :D

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 00:08

Ik heb ook net nog wat gedaan; de sleepy yoga. Je wordt er idd wel slaperig van, de oefeningen vond ik wel erg makkelijk. :+
Morgen misschien poweryoga. :j

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 00:15

Knap dat je nog aan de slag gaat Dominique!

NMTZ is te vinden op internet, geloof dat ie zelfs op youtube staat. Maar dan per ciruit, dus dat is een beetje irritant :P

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 00:31

Heb ook eens gezocht voor NMTZ op youtube maar is volgensmij idd alleen maar per circuit te vinden, vrij rot ja :+

Toch blij dat ik het heb gedaan :D Begin nu wel echt resultaten te merken! Kan de abs oefeningen helemaal afmaken zonder moeite *\%/*

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 08:08

Goedemorgen!!

Jeetje Dominique, dat zou ik echt niet zoeken zo laat :'
Ik begin over een minuutje of 10, net wakker, even rustig wakker worden en dan knallen met nmtz :D
Btw, over t wegen voor t sporten. Wij hebben thuis zo'n afschuwelijk zonne energie weegschaal die eerst 10 minuten op moet laden, daarom doe ik altijd na t douche wegen, dan is t licht aan geweest of schijnt t zonnetje wel ^^

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 10:21

Nou t verschil tussen gisteren en vandaag was nihil. 700 gram. Zit nu ook 700 gram onder t gewicht waarmee ik begon en 1.3 kilo boven waar ik vorige week zat -O-

Kwa centimeters ook hetzelfde als al maanden. 72 taille (was in februari 74) , 76 navel (was in februari 80) en 78 boedah buikje (was in februari 84). Eind juni had ik de laatste meting gedaan (iig die ik bij heb gehouden) daar zat ik op taille 70 ( was toen zo blij :'( ) navel 74 en boedah buikje 79. Dus ik vraag me echt af waarom ik t doe. Want verder merk ik ook totaal geen verschil, ik voel me niet beter, ik zie er niet beter uit, mijn kleren zitten niet losser, niemand zegt (of ziet) dat ik ook maar iets van sport doe. Pfff had beter gewoon niet kunnen meten, dan had ik nog iets motivatie gehad. Bah

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 10:52

En je moet niet ongesteld worden ofzo?

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 10:53

Daar doe ik niet aan :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:06

Hoe lang ben je bezig SP? En hoe lang ben je?

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:15

Uhm, ik ben in februari gestart met 30D, die afgemaakt. Daarna losse flodders gedaan, keertje killer buns, keertje NMTZ, keertje 6w6p. Zo afwisselend 5 tot 6 dagen in de week. Daarna 2 weken stil gelegen toen ik begon met werken (ik verzamel orders van de order pickers en loop dus 7 uur per dag het magazijn op en af, loop zo'n 30 meter heen en weer elke keer) uhm, toen begonnen met Ripped in de ochtend, daarmee tot en met week 3 gekomen, waarbij ik elk level 10 dagen deed. En toen twee weken eruit, omdat ik eerder moest beginnen en niet meer voor werk "kon" sporten. Nu sinds twee weken 6w6p met twee keer in de week hardlopen er direct na en in de weekenden killer buns en nmtz ipv 6w6p. (Heel mn jillian loopbaan beschreven haha) ik ben 1.83 m. Dus zeker niet dik ofzo ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:33

Misschien kan/moet er ook niet echt iets af dan? Al zou je met zoveel klasjes wel veel meer spieren moeten zien.. Heb je foto's gemaakt? En misschien ook op je eten letten? Dat bepaalt iets van 70% van je figuur.

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:37

Wat gek Solar.. ik ben zo'n beetje even lang bezig (zonder tussen pozes) en zie echt spieren
(maar ik heb ook m'n eten flink aangepast, moest ook echt veel af)

Voel je je niet iig beter?

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:48

http://s3.photobucket.com/user/Solarple ... sort=3&o=1 En verder zijn de foto's. De foto's zijn van begin februari en eind april. Moet binnenkort eens nieuwe maken en vergelijken. Het enige wat ik echt wil, is dat boedah buikje weg -O-

Kwa eten, uhm, volgens mij valt het wel mee. 500 gram magere kwark, 5 boterhammen (of een half zelf gebakken speltbrood a 325 kcal per 100 gram en dan eet ik dus 250 gram) , normaal avondeten ( witte, noten of vezel rijst-groente-vlees, zonder zout gekookt zonder of met een heel klein beetje vet gebakken. Gewone porties. Een keer in de week pasta, daarbij wel de saus uit een pakje) en dat vul ik aan met onbeperkt fruit. Appels, bananen, kiwi's, meloenen, aardbeien, frambozen net wat er in de aanbieding is.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 12:06

Tja, als ik in calorieën tel zijn dat echt heel veel calorieën en vind ik het niet gek dat er niets af gaat.
Maar goed, ik ben een calorieënfreak en onbeperkt fruit past daar niet in, want daar zitten echt veel calorieën in net als in dat brood.
En met mijn calorieëndieet wel 20,5 kilo afgevallen dus dat werkt iig.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 12:24

Oh, ik meende dat onbeperkt fruit JUIST kon :')
En van dat brood dat wist ik, maar geen idee wat ik anders moet eten. Met minder heb ik honger - met dit ook, maar dat vul ik dus aan met fruit - en ik heb een hekel aan een honger gevoel. Tenzij ik heel de dag niks eet, behalve avond eten, maar dat is geen gezonde eigenschap :n

Als ik zelf m'n kcal tel, dan zit ik op 1600 kcal zonder avondeten. Met het berekenen van mijn bmr kom ik uit tussen de 2500 en 2700 kcal per dag die ik nodig heb om mijn gewicht te behouden. En volgens mij kom ik niet op 1000 kcal voor ons avond eten.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 12:33

Het ligt er volgens mij aan wat je doet, solar. Ik heb hier idd langs zien komen dat je onbeperkt fruit mag eten, maar weet niet of dit vooral een gezondheidsding is of in een bepaald dieet past.
Het zal ook ongetwijfeld per persoon verschillen welk dieet werkt, khd arm of calorieën of good old SB. Imo moet iedereen doen waar hij zich goed bij voelt en voor mij is dat geen onbeperkt fruit of khd arm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 12:39

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 12:46

solarpleure schreef:
http://s3.photobucket.com/user/Solarple ... sort=3&o=1 En verder zijn de foto's. De foto's zijn van begin februari en eind april. Moet binnenkort eens nieuwe maken en vergelijken. Het enige wat ik echt wil, is dat boedah buikje weg -O-

Kwa eten, uhm, volgens mij valt het wel mee. 500 gram magere kwark, 5 boterhammen (of een half zelf gebakken speltbrood a 325 kcal per 100 gram en dan eet ik dus 250 gram) , normaal avondeten ( witte, noten of vezel rijst-groente-vlees, zonder zout gekookt zonder of met een heel klein beetje vet gebakken. Gewone porties. Een keer in de week pasta, daarbij wel de saus uit een pakje) en dat vul ik aan met onbeperkt fruit. Appels, bananen, kiwi's, meloenen, aardbeien, frambozen net wat er in de aanbieding is.

Ik vind het geen heel slecht eetpatroon hoor, zeker niet als je 1.83 m bent en iedere dag 7 uur loopt + nog sport. Misschien voor de spieropbouw goed om wat extra eiwitten te eten? Wat doe je op je brood? Saus uit een pakje is wel echt rommel trouwens.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 12:48

Ik ga vanavond weer met jillian 30 day shred starten :D