Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sabini schreef:Zojuist Core Stability oefeningen gedaan, met mijn vriend als voorbeeld (hij voetbalt op best hoog niveau en krijgt hier ook veel training in). Hij wist een tiental goede oefeningen, waarvan de meeste mij wel goed af gingen (gelukkig). Maar eentje ging heel zwaar! Dat is deze Core Stability oefening:
[ Afbeelding ]
Na elke dag shredden doe ik deze oefening aan beide kanten 15 seconden. Tenminste, dat is mn doelIk houd nu net 5 seconden vol..
Raponsje schreef:Aaah Phor! Lekker rustig aan doen vandaag dan.
Annash: kun je mij pben waar je het kijkt? Krijg zelf alleen dode links.
Aranel schreef:JaSabini schreef:Zojuist Core Stability oefeningen gedaan, met mijn vriend als voorbeeld (hij voetbalt op best hoog niveau en krijgt hier ook veel training in). Hij wist een tiental goede oefeningen, waarvan de meeste mij wel goed af gingen (gelukkig). Maar eentje ging heel zwaar! Dat is deze Core Stability oefening:
[ Afbeelding ]
Na elke dag shredden doe ik deze oefening aan beide kanten 15 seconden. Tenminste, dat is mn doelIk houd nu net 5 seconden vol..
Moet je dan gewoon die positie 15 seconden volhouden?
Saintelette schreef:Ohja mixen is wel een goed idee!! Zo eens even uitpluizen (lekker studieontwijkend gedrag haha )
Nee ik ga ook niet door hoor, maar ik baal gewoon, want ik heb altijd wat
Loop al 2,5 jaar met chronische (hoge) rugpijn, achillespezen die altijd gaan ontsteken na minimale inspanning en nu dan opeens weer die schouders die gaan opspelen -.- grmbl...
Rebel_Jits schreef:Dat zijwaarts planken kan je een uitdaging maken door je bovenste been op te tillen zijwaarts en je bovenste arm zijwaarts over je hoofd te zwaaien. Zonder omvallen