Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LynnDenise schreef:Je kan met alles afvallen, minder kcal, minder vet, minder koolhydraten. Hoeveel dieet boeken liggen er wel niet in de winkel? Elk dieet heeft zo zijn waarheden en manieren om af te vallen.
Suiker hoeft niet slecht te zijn, vaak versterkt het je trek in zoet, maar ik ken verschillende mensen die alleen af kunnen vallen door een boterham met hagelslag te eten als ontbijt.
Matsje schreef:En inderdaad, als je kellogs wilt eten moet je dat gewoon doen, maar feit blijft wel dat het ook gezonder kan. Of je dat wil is natuurlijk een tweede.1 boterham met hagelslag als lunch is lekker, en is dat het enige is wat je eet dan val je gerust af. Persoonlijk eet ik liever een bord rijst met sla en een gebakken eitje. Val ik ook af, maar wel zonder hongergevoel en met een lange termijn resultaat.!
LynnDenise schreef:Een bord rijst met sla en een ei? Dat klinkt nou echt niet lekker imo. Waarom geen brood?
Ik hoor je veel dingen zeggen, maar we moeten zoals amaris zegt het allemaal wel vol kunnen houden. Als jij dat kan door rijst met sla te eten, moet je daar vooral mee door gaan! Ik hou liever gewoon mijn kcal en vet in de gaten en ik moet zeggen dat dat bij mij werkt. Ach, dit is al zo'n moeilijk topic omdat er zoveel verschillende manieren zijn om af te vallen, laten we elkaar gewoon in hun waarde laten. Su. Van een beetje suiker ga je niet dood, je zou er meer trek in zoet van.kunnen krijgen doordat je rommelt met je suikerspiegel. Maar als iemand dat in bedwang kan houden is er toch niks aan het handje? Het komt nu net over of suiker slecht is, eigenlijk of alle diëten slecht zijn, behalve rijst met sla dieet natuurlijkgrapje he
Davina21 schreef:Roosch en n0ukjee goed bezig!
@Hannahaapje aan de reacties te zien heeft denk ik gister niemand avond gegetenof ontbeten haha.
Matsje schreef:Soms moeten je smaakpappillen ook even wennen hè. Zo was ik doorgaans gek op stroopwafels maar nu vind ik ze echt ranzig, doordat mijn smaak is veranderd door anders eten.