Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ash_ schreef:Gister het verhaal gedeelte uit moeten leggen aan de huisarts. Wat is dat moeilijk zeg!! Deel het nooit met iemand. Heb zelfs een paar dagen geleden mijn vriend waarmee ik 5 jaar samen ben het een paar dagen geleden verteld en nu moet ik het aan een vreemde vertellen.
Vond ik erg zwaar, was ook helemaal kapot erna.
Ash_ schreef:Gister het verhaal gedeelte uit moeten leggen aan de huisarts. Wat is dat moeilijk zeg!! Deel het nooit met iemand. Heb zelfs een paar dagen geleden mijn vriend waarmee ik 5 jaar samen ben het een paar dagen geleden verteld en nu moet ik het aan een vreemde vertellen.
Vond ik erg zwaar, was ook helemaal kapot erna.
Ash_ schreef:Vind dat zulke moeilijke momenten en ben dan dagen lang nerveus. Vraag me ook zo af of het ooit nog goed komt.
purny schreef:Ik heb weer van die lekkere buien, irritaties vanuit het niets zeg maar. Dan word ik boos en voel ik me niet op mijn gemak. Word er moe van.
purny schreef:Ze komen vanuit het niets.. Het lijken allemaal prikkels wat me dan teveel word.
ginger18 schreef:Mag ik me hier ook melden?
Heb vorig jaar maart intake gehad bij de psycholoog en heb toen eerst medicatie gekregen (wellbutrin) en sinds september gesprekken bij de psycholoog.
Ik heb dysthymie.
Tegenwoordig gaat het best goed, mar af en toe toch terugvalletjes en daar heb ik nu ook weer even last van.
Heel vervelend, maar hoort er bij helaas.
Dat was even in het kort mijn verhaaltje.