[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Warboel

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 11:39

Een klasgenootje van me heeft een sideburn die al meer dan een jaar zit geloof ik... Maar is zeker wel iets om mee te nemen inderdaad, ik heb daar superweinig huid dus zou inderdaad snel uit kunnen groeien :j Tenminste ik heb bij haar even gevoeld, en haar kaakgewricht zit veel "dieper" dan de mijne, zij heeft veel meer huid daar.
Alleen mijn helix zit best laag, dus ik ben bang dat dat ruzie wordt met een snug _O-
Anders hobbel ik wel even langs een piercingshop om even te vragen wat het beste is.

Tragus is ook heel tof inderdaad! Met een ringetje <3

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 11:45

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 12:36

Warboel schreef:
Hoi! Ik heb hier een tijd geleden (een vorig deel volgens mij) al wel eens meegepraat.
Ik heb bijna 2 jaar geleden een helix laten zetten, en buiten dat hij als ik een beetje ziekig word nog wel eens vervelend doet gaat dat prima.

Maarrrrrr nu kriebelt het voor een nieuwe. Maar ik vind het een beetje lastig welke :')
Ik twijfel tussen een rook, snug of sideburn. Sowieso een in m'n oor. Ik heb nu een tunneltje van 8 mm en een helix en in dat oor moet er dus iets bij :Y)
Dus, welke stemmen jullie :D

Zou voor een Snug gaan, zit ie mooit tussen je Helix en tunneltje :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 16:14

Pff ik ga zo een navelpiercing laten zetten, tenminste dat wil ik, maar ik ben altijd zo zenuwachtig van te voren xD Gaat ook niemand mee..

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 16:17

Annett1990 schreef:
Pff ik ga zo een navelpiercing laten zetten, tenminste dat wil ik, maar ik ben altijd zo zenuwachtig van te voren xD Gaat ook niemand mee..

De 'pijn' er na is het ergst dus maak je geen zorgen. Of ja, geen pijn maar je gaat hem wel voelen met bukken en zo, dat had ik wel tenminste toen ik na het zetten in de auto stapte :P Succes in ieder geval!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 16:29

Heb een paar jaar geleden ook 1 gehad daar deed het zetten vooral pijn, zonder tang, dus niet in 1 keer die naald er door maar heel sloom.. Daarna niet echt last gehad met zitten ofzo..
Ligt er ook aan wat voor buik je hebt denk ik of niet? Of je dun/stevig of dik bent..
Ik denk dat als je dun/redelijk plat bent dat je meer last hebt met bukken enz idd dan als je steviger bent xD
Nu ben ik gelukkig wel een beetje stevig, en ondanks dat k al heel wat piercings heb gehad en 4 tattoos heb blijf k zenuwachtig.. Zit het ook hele tijd uit te stellen xD

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 16:36

Annett1990 schreef:
Heb een paar jaar geleden ook 1 gehad daar deed het zetten vooral pijn, zonder tang, dus niet in 1 keer die naald er door maar heel sloom.. Daarna niet echt last gehad met zitten ofzo..
Ligt er ook aan wat voor buik je hebt denk ik of niet? Of je dun/stevig of dik bent..
Ik denk dat als je dun/redelijk plat bent dat je meer last hebt met bukken enz idd dan als je steviger bent xD
Nu ben ik gelukkig wel een beetje stevig, en ondanks dat k al heel wat piercings heb gehad en 4 tattoos heb blijf k zenuwachtig.. Zit het ook hele tijd uit te stellen xD

Als je het uitstelt word het alleen maar moeilijker :)) Ik had gelukkig ijsspray dus voelde niks, viel daarna wel bijna flauw omdat ik niks had gegeten (omdat ik zo zenuwwachtig was) dus kreeg ik gelijk sinas en een lolly :Y) Ik ben 1,73 en 63 a 65 kilo maar het meesta vet zit wel in mijn bovenbenen ja...

edit; die van mij is ook zonder tang gezet maar het ging volgens mij niet heel langzaam. Kon het niet zien en mama was al naar buiten gerend voordat ik in de stoel lag (ja echt :') )

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 16:38

Succes!
Ik ben een mietje maar vond t zetten van mijn navelpiercing meevallen. Je voelt even een steek voor 2 seconden en dan is het al gebeurd.
Mijn tattoos vond ik veel pijnlijker.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 16:42

Ach joh, nog voor je 'hottentottententententoonstelling' kunt zeggen zit die naald er al in ;)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 16:45

marlies85 schreef:
Ach joh, nog voor je 'hottentottententententoonstelling' kunt zeggen zit die naald er al in ;)

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 18:20

dat klinkt niet best naomi xD
Hij zit er ondertussen in :) Wou het al langer, en nu dus eindelijk lekker impulsief gewoon gedaan :P
Vond het wel vies tegen vallen, was echt geen prikje van 2 seconden..
En dat zeg ik terwijl ik al 2 tongpiercings, 2 neuspiercings, 1 in mn kin, eerder een navel en 1 in t midden van mn oor heb gehad..
Nu steekt ie af en toe.. Ben nu ff aan het uitvogelen hoe ik het best kan zitten enz xD
Kan alleen morgen pas spul ophalen om hem schoon te maken maar zit allemaal nog bloed omheen enz.. iemand tip hoe ik dat nu ff kan doen? Of gewoon onder de douche met wat water

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 18:44

Als je het over mijn moeder hebt, die vond het eng :')

Die van mij bloedde niet echt dus ik zou het niet weten, misschien inderdaad even onder de douche beetje wegspoelen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 18:56

Heb het even met een wattenstaafje die natgemaakt zo even gedaan :)

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 19:17

Voor diegenen die geinteresseerd zijn, ik heb tijden geleden hier een vraag gesteld over magneet-implantaten. Inmiddels een shop gevonden die ze zet (three rings in Haarlem) en nu aan t sparen!

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 19:27

Magneet implantaten??
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Nog nooit van gehoord... :P

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 19:32

Lijkt mij zo pijnlijk he, die magneet implantaten. Maar ben wel benieuwd naar je ervaring straks als je het hebt laten doen.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 20:01

Vet ! Niks voor mij maar wel gaaf. Laat je het in je vingertoppen zetten?

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 11:09

*sorry dat ik zomaar binnen kom vallen*
Ik heb een vraagje. Ik wil graag mijn derde gaatje laten schieten. Dus ik de juwelier gebeld, en die doen het niet.. Dus dat betekend dat ik naar de piercingshop moet (wat ze hier thuis al een verschrikkelijk woord vinden, en denken dat het heel vies is daar :') ) But anyway, mijn vraag was: schieten ze je derde gaatje door je kraakbeen heen? Ik kan het dus nergens op internet echt duidelijk vinden, dus ik dacht: misschien kunnen jullie me helpen?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 11:16

Dat is heel wisselend. Bij de een loopt daar al kraakbeen maar bij de ander weer niet.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 11:18

En misschien een hele stomme vraag, maar hoe voel je of er kraakbeen zit? :')

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 11:20

als je zachtjes in je oorlel knijpt is dat allemaal zacht weefsel, maar als je dan langzaam naar boven gaat voel je op den duur dat er wat harder/stuger weefsel loopt die de vorm van je oor volgt,,,tenminste, bij mij wel :)

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 11:26

Bedankt voor je reactie! Ik heb het idee dat hij er dan nog wel gewoon naast past zonder door het kraakbeen te schieten :))

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 13:57

Ik ken een shop in Venlo, die schieten nog steeds (ook door kraakbeen)...
Ze zeggen daar bevoegd voor te zijn... :n

Ik zou het fijn laten piercen, dan gebeurt het tenminste goed!
Een fatsoenlijke piercingshop is echt wel hygiënischer dan een juwelier

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 16:48

En hij zit erin :D
Niet door kraakbeen!!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 14:36

dancer_ schreef:
*sorry dat ik zomaar binnen kom vallen*
Ik heb een vraagje. Ik wil graag mijn derde gaatje laten schieten. Dus ik de juwelier gebeld, en die doen het niet.. Dus dat betekend dat ik naar de piercingshop moet (wat ze hier thuis al een verschrikkelijk woord vinden, en denken dat het heel vies is daar :') ) But anyway, mijn vraag was: schieten ze je derde gaatje door je kraakbeen heen? Ik kan het dus nergens op internet echt duidelijk vinden, dus ik dacht: misschien kunnen jullie me helpen?

Nummer 5 zat bij mij nog niet in mijn kraakbeen, 6 zou net op t randje zitten.. ligt ook aan je oren dus :j