Alleen mijn helix zit best laag, dus ik ben bang dat dat ruzie wordt met een snug

Anders hobbel ik wel even langs een piercingshop om even te vragen wat het beste is.
Tragus is ook heel tof inderdaad! Met een ringetje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Warboel schreef:Hoi! Ik heb hier een tijd geleden (een vorig deel volgens mij) al wel eens meegepraat.
Ik heb bijna 2 jaar geleden een helix laten zetten, en buiten dat hij als ik een beetje ziekig word nog wel eens vervelend doet gaat dat prima.
Maarrrrrr nu kriebelt het voor een nieuwe. Maar ik vind het een beetje lastig welke
Ik twijfel tussen een rook, snug of sideburn. Sowieso een in m'n oor. Ik heb nu een tunneltje van 8 mm en een helix en in dat oor moet er dus iets bij![]()
Dus, welke stemmen jullie
Annett1990 schreef:Pff ik ga zo een navelpiercing laten zetten, tenminste dat wil ik, maar ik ben altijd zo zenuwachtig van te voren xD Gaat ook niemand mee..
Annett1990 schreef:Heb een paar jaar geleden ook 1 gehad daar deed het zetten vooral pijn, zonder tang, dus niet in 1 keer die naald er door maar heel sloom.. Daarna niet echt last gehad met zitten ofzo..
Ligt er ook aan wat voor buik je hebt denk ik of niet? Of je dun/stevig of dik bent..
Ik denk dat als je dun/redelijk plat bent dat je meer last hebt met bukken enz idd dan als je steviger bent xD
Nu ben ik gelukkig wel een beetje stevig, en ondanks dat k al heel wat piercings heb gehad en 4 tattoos heb blijf k zenuwachtig.. Zit het ook hele tijd uit te stellen xD
dancer_ schreef:*sorry dat ik zomaar binnen kom vallen*
Ik heb een vraagje. Ik wil graag mijn derde gaatje laten schieten. Dus ik de juwelier gebeld, en die doen het niet.. Dus dat betekend dat ik naar de piercingshop moet (wat ze hier thuis al een verschrikkelijk woord vinden, en denken dat het heel vies is daar) But anyway, mijn vraag was: schieten ze je derde gaatje door je kraakbeen heen? Ik kan het dus nergens op internet echt duidelijk vinden, dus ik dacht: misschien kunnen jullie me helpen?