Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Monster_tos

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:00

Hoe zijn jullie trouwens aan info over je pc gekomen? Ik ben wat aan het googlen, maar kan nergens echt duidelijk iets vinden over ervaringen met artsen.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:28

Niet, ik ben 'neutraal' de operatie in gegaan...

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:34

Ik via het borstenforum. Maar verder vertrouwde ik er gewoon op dat die man handig was ;)

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:59

haha en dat vind ik nou juist zo eng :P

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 18:17

Als het geen vakkundige man/vrouw is, dan hoort die daar eigenlijk niet te werken..
Zolang je geen horrorverhalen vindt op het internet zou ik mij niet te druk maken.

Ik heb overigens helemaal niet op arts geselecteerd..
Ik ben gewoon gegaan..

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 17:06

Nou ik ben vanochtend bij de HA geweest. Leuke vrouw en leuk mee gelachen :) We hebben afgesproken dat als ik onder de 85 kilo ben ik dan weer bij haar kom en dat gaat ze mij een doorverwijzing geven voor de PC.

En vanavond ga ik langs bij de moeder van mijn oppaskindjes, zij heeft 3 maand geleden een bvk gehad en ik mag kijken :) Dus ben heel benieuwd!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 16:06

Monster_tos schreef:
Hoe zijn jullie trouwens aan info over je pc gekomen? Ik ben wat aan het googlen, maar kan nergens echt duidelijk iets vinden over ervaringen met artsen.

ik heb gewoon de bergman kliniek gebeld en ben bij een arts terecht gekomen

voor de rest heb ik niet gegoogeld

ben dus blank de operatie ingegaan

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 20:54

Ik zit nu bijna een jaar na de operatie. Het is het beste wat ik ooit heb kunnen doen. De littekens zijn idd groot maar ze worden wel licht nu en ze storen me niet. Wel heb ik aan 1 kant een littekencorrectie uit laten voeren vorige maand omdat ik daar een naar binnen gekeerde 'dogear' had. Is prima gegaan. Ik heb trouwens nu pas weer een beetje gevoel teruggekregen in mijn rechter borst, en aanraking vind ik nog steeds een rotgevoel. Maar weegt niet op tegen de voordelen.

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:01

Ik kom me ook weer eens melden in dit topic :) Bij mij is het geloof ik alweer bijna 2 jaar geleden. Ben nog steeds ontzettend blij dat ik het gedaan heb. Ben van een hele grote cup (weet niet eens welke, want deed altijd maar wat aan omdat toch niks echt goed zat), naar een E cup gegaan na de operatie. Wel met omtrek 70 (ik ben heel smal), dus dat komt overeen met bijvoorbeeld een 75 D of 80 C. Na de operatie zijn mijn borsten nog heel erg veranderd. Nu na zoveel maanden kan ik toch wel zeggen dat ze nu niet meer veranderen. Ze zijn iets groter geworden (of gewoon anders van vorm?), waardoor ik nu maat 70F heb. Klinkt heel groot, maar is het niet, en het bevalt me super :D Geen last meer van lichamelijke en vooral psychische klachten. Ik was heel smal, en had mega borsten. Je kon er niet omheen, en ik werd dan ook altijd aangestaard. Ik ben qua zelfvertrouwen volledig veranderd.

Dus mensen die nog twijfelen... DOEN! Het is zo aan te raden als je er echt lichamelijk/psychisch last van hebt!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 21:56

Modjes ik mag dit topic wel omhoog schoppen toch O:)

Ik ga dit jaar ook voor een verkleining... Vind t erg spannend, maarja ben nog nooit geopereerd!
Heb op dit moment een 75G en de planning is om het vlak voor de herfstvakantie te laten doen.(2weken vrij van school gevolgd door 2,5 week tentamens dus dat komt t beste uit :)) !)
Ben vanochtend bij de kliniek geweest en hij denkt dat t geen probleem moet zijn voor de zorgverzekeraar, gezien mijn bouw vs borsten, en vervolgens de nek, schouder en rugklachten

Ga nu verder t topic doorlezen! Kijken of er nog meer tips ed tussenzitten

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:02

Veel succes seliien!
Erg fijn als het eenmaal zo ver is!
Ik denk dat je zeeeeeeer veel aan dit topic gaat hebben!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:34

Succes Celien! Ik ben nog steeds heel blij dat ik het heb laten doen.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:13

Succes en sterkte Celien...
Ik ben ook nog altijd erg blij, ondanks dat ze weer 2 cuppen aangegroeid zijn... :=

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 07:03

@celiien; veel succes !
Ik ben ook nog steeds blij met het resultaat ondanks de complicaties en dat ik ze toch nog iets te groot vind :o
Maar de verhoudingen en de vorm is wel veel beter +:)+

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 08:09

Spannend Celien!
Ik ben druk aan het afvallen zodat ik deze winter ook voor een verkleining kan gaan. Ben nu bijna 5 kilo kwijt :)

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 08:09

Oh, wie trouwens een mooi voorbeeld nodig heeft voor de pc, in mijn onderstaande topic vind je een paar aso mooie tieten! Denk dat ik deze foto mee neem, zo wil ik het :D

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 12:20

Dan moet je naar mijn pc gaan. Ze lijken nogal op de mijne namelijk :')

Pieneliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 10:17

Ik kom mij ook melden, in oktober alweer 2 jaar nieuwe borsten en wat ben ik er blij mee. elke dag weer :+:

edit; Ik heb ze laten verkleinen, hihi. er is in totaal 1 kg af en ben van een 70H naar een 70F gegaan.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 16:26

Mag ik vragen wat er qua littekens zichtbaar blijft na een verkleining?
Ik heb een ruime G cup nu, soms H. Een kleinere cup zou het sporten wat makkelijker maken..
In verhouding ziet het er trouwens wel mooi uit hoor, en qua vorm zijn ze ook mooi.

Pieneliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 20:25

Matheno, dat verschilt met hoe jij littekens maakt. Ik maak brede littekens, maar ze zijn door de siliconenzalf en pleisters wel gelijk met de huid en vaag. Ik stoor me er niet aan.
Ik had een h en nu een f. Ik had ook hele erge klachten, dus was voor mij echt uit medisch oogpunt

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:17

Operatie staat geplanned voor 15/10 !! Zenuwachtig al haha!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:52

Matheno: mijn littekens zijn lelijk, maar als dat de reden is in te twijfelen voor een bvk zou er nog maar eens heel goed over nadenken..

Ik kan echt serieus nog steeds huilen als ik denk hoe Booij ik ben met de keuze die ik alweer dik 5 jaar geleden heb genomen. Zou het zo weer doen.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 22:25

Pieneliene: wat bedoel je precies met "hoe jij littekens maakt". Bedoel je hoe je lichaam zich 'gedraagt' met wondgenezing? Want in dat geval maak ik denk ik ook brede littekens aan. Litteken op mijn voet van een operatie van 3 jaar geleden is ook een flinke geworden, terwijl mijn moeder bescheiden litteken-tjes heeft. :+

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 00:18

Mijn littekens zijn ook breed en lelijk maar ik had er dat wel voor over.
Wat wel minder is, is dat ze nu na 2 jaar nog steeds pijnlijk en gevoelig zijn, voornamelijk bij koud weer.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 09:49

Mijne zijn ook lelijk, maar niet heel breed. Ik stoor me er ook niet aan. Ben nog steeds blij dat ik die last kwijt ben!
Gevoelig zijn die van mij ook nog wel.