Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
We hebben afgesproken dat als ik onder de 85 kilo ben ik dan weer bij haar kom en dat gaat ze mij een doorverwijzing geven voor de PC.
Dus ben heel benieuwd! Monster_tos schreef:Hoe zijn jullie trouwens aan info over je pc gekomen? Ik ben wat aan het googlen, maar kan nergens echt duidelijk iets vinden over ervaringen met artsen.
Bij mij is het geloof ik alweer bijna 2 jaar geleden. Ben nog steeds ontzettend blij dat ik het gedaan heb. Ben van een hele grote cup (weet niet eens welke, want deed altijd maar wat aan omdat toch niks echt goed zat), naar een E cup gegaan na de operatie. Wel met omtrek 70 (ik ben heel smal), dus dat komt overeen met bijvoorbeeld een 75 D of 80 C. Na de operatie zijn mijn borsten nog heel erg veranderd. Nu na zoveel maanden kan ik toch wel zeggen dat ze nu niet meer veranderen. Ze zijn iets groter geworden (of gewoon anders van vorm?), waardoor ik nu maat 70F heb. Klinkt heel groot, maar is het niet, en het bevalt me super
Geen last meer van lichamelijke en vooral psychische klachten. Ik was heel smal, en had mega borsten. Je kon er niet omheen, en ik werd dan ook altijd aangestaard. Ik ben qua zelfvertrouwen volledig veranderd.
!)