Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Sorry hoor, gaan jullie allemaal lekker mee in de drama.. ze heeft zelf altijd overal iets op aan te merken en als een ander eens iets zegt doet ze zo.. dat is pas sneu..
Mijn sterkte was oprecht, maar als ze zo reageert, dan niet
maxie schreef:lieveli schreef:Dat is prima, dat mag, Maxie.
Goh.. jammer dit. Zit in hetzelfde schuitje hoor maar goed ik trek me hierbij terug uit dit topic als we niet met respect met elkaar om kunnen gaan.
maxie schreef:Vind de reactie een beetje extreem. Heb zelf ook een pap3b en cin 3. Dit betekend niet direct dat je kanker heb, er zijn onrustige cellen gevonden die weggehaald gaan worden. Ik ben ik maart geweest en hoef 20 juni pas voor de lis. Ikz eg niet dat het niks voor stelt maar het is niet het einde van de wereld gelukkig.
Hannanas schreef:maxie schreef:Vind de reactie een beetje extreem. Heb zelf ook een pap3b en cin 3. Dit betekend niet direct dat je kanker heb, er zijn onrustige cellen gevonden die weggehaald gaan worden. Ik ben ik maart geweest en hoef 20 juni pas voor de lis. Ikz eg niet dat het niks voor stelt maar het is niet het einde van de wereld gelukkig.
Maxie, dat duurt lang!
Dat is denk ik eerder uitzondering dan regel..doorgaans ben je zeer snel aan de beurt binnen 2-6 weken maximaal.