Uitstrijkje voor baarmoederhalskanker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 17:54

Nee hoor, Lieveli is een grote meid en zij kan best voor zichzelf opkomen maar ik vind jouw commentaar even op het verkeerde moment, op de verkeerde plaats. Los van wat Lee heeft gezegd of gedaan. Doe me een lol.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 17:59

Relaxed schreef:
Sorry hoor, gaan jullie allemaal lekker mee in de drama.. ze heeft zelf altijd overal iets op aan te merken en als een ander eens iets zegt doet ze zo.. dat is pas sneu..

Mijn sterkte was oprecht, maar als ze zo reageert, dan niet ;)

Nee ik hoef je huichelende woorden niet.

Niobe, sterkte. Mijn vader ook, dus ik weet hoe het is.

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 17:59

Vind de reactie een beetje extreem. Heb zelf ook een pap3b en cin 3. Dit betekend niet direct dat je kanker heb, er zijn onrustige cellen gevonden die weggehaald gaan worden. Ik ben ik maart geweest en hoef 20 juni pas voor de lis. Ikz eg niet dat het niks voor stelt maar het is niet het einde van de wereld gelukkig.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 18:00

Niobe, ik heb als mod meerdere keren in dit topic gereageerd. Op Bokt geldt voor mods de regel dat je dan als mod niet 'modt' op een topic. Dus het is geen kwestie van er niets mee willen of het negeren :) Wel houd ik me heel bewust buiten de discussie over de manier van reageren, dat klopt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 18:01

Dat is prima, dat mag, Maxie.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 18:02

Zullen we even stoppen met invullen wat een ander moet voelen of zeggen als diegene slecht nieuws krijgt? Het is nu ook niet bepaald bericht om over naar huis te schrijven. Ja, eerst maar afwachten maar je zult zoiets te horen krijgen. Een grote vent die daar niet van schrikt.

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 18:03

lieveli schreef:

Goh.. jammer dit. Zit in hetzelfde schuitje hoor maar goed ik trek me hierbij terug uit dit topic als we niet met respect met elkaar om kunnen gaan. :n

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 18:05

Maandag biopt en hopelijk waait het over en hopelijk is het allemaal voor niks paniek. Ik ben nu wel redelijk rustig maar dat het ziekenhuis belde om de afspraak met spoed te vervroegen is meh. Fijn en meh.

maxie schreef:
lieveli schreef:

Goh.. jammer dit. Zit in hetzelfde schuitje hoor maar goed ik trek me hierbij terug uit dit topic als we niet met respect met elkaar om kunnen gaan. :n

Hoe is dit respectloos? Moet ik tegen je ingaan?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 18:06

maxie schreef:
Vind de reactie een beetje extreem. Heb zelf ook een pap3b en cin 3. Dit betekend niet direct dat je kanker heb, er zijn onrustige cellen gevonden die weggehaald gaan worden. Ik ben ik maart geweest en hoef 20 juni pas voor de lis. Ikz eg niet dat het niks voor stelt maar het is niet het einde van de wereld gelukkig.

Maxie, dat duurt lang!
Dat is denk ik eerder uitzondering dan regel..doorgaans ben je zeer snel aan de beurt binnen 2-6 weken maximaal.

Urbanus

Re: Uitstrijkje voor baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 18:07

Ja ik krijg over 2 weken vanaf maandag uitslag van biopt en dan meteen behandeling.

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 18:08

Hannanas schreef:
maxie schreef:

Maxie, dat duurt lang!
Dat is denk ik eerder uitzondering dan regel..doorgaans ben je zeer snel aan de beurt binnen 2-6 weken maximaal.

Klopt, zou ook eigenlijk eind deze maand geholpen worden maar wegens wachtlijsten word het eind juni. Bedoel er meer mee te zeggen dat het niet mega snel uitbreid en er geen echte spoed mee is.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 18:44

Lieveli, hier ook iemand die meerdere malen pap 3a heeft gehad, meerdere malen biopten en ook al 2 keer een ingreep om fout weefsel weg te halen. Pap 3b hoeft zeker nog geen kanker te zijn! Komt wel goed!
Succes bij de gyn!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 18:47

Dank voor het delen! Wat heftig voor je! Hoe is het nu?

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 19:56

Goed! Cellen blijven af en toe wat onrustig door HPV, maar ik kom elk half jaar op controle bij de gyn dus dat geeft wel een veilig gevoel. En ik vind die biopten en ingrepen allemaal niet zo heel erg, ben het inmiddels wel gewend en heb nooit zoveel pijn erdoor gelukkig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 19:59

Maxie, dat is zeker lang.. volgens mij was mijn traject van uitslag ha, gyn, biopt, lis allemaal binnen een maand.. :j

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 20:09

Hier zouden ze een eventuele lis ook na de zomervakantie doen (op mijn verzoek), zonder enige vorm van twijfel of dat slecht zou zijn.

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 20:16

Lieveli wat een rot bericht! Iedereen ervaart dit anders, en is niet goed of niet fout.
Dus jouw berichten en de toon, kan ik me heel goed voorstellen, je maakt je zorgen en terecht. Onzekerheid en behandelingen is niet iets waar je op zit te wachten.
Sterkte de komende tijd.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 20:28

Dank voor je lieve bericht!

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 21:13

Relaxed schreef:
Maxie, dat is zeker lang.. volgens mij was mijn traject van uitslag ha, gyn, biopt, lis allemaal binnen een maand.. :j

Hier ook een heel snel traject en pakweg binnen 5 weken had ik al een wertheim meigs achter te rug. (ik had dus wel al echt kanker)

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 22:27

Sterkte!

Dit is wel de reden dat ik bij elk uitstrijkje die ik doe extra informatie geef over de uitslag.
En daarbij benoem ik ook altijd, pap 1 is goed, pap 2 en 3 hebben ze wat onrustige cellen gevonden en willen ze verder onderzoek doen. Echter hoeft dit vaak niet heftig te blijken.
Zo jammer dat een assistente zoveel onnodige angst kan aanjagen...

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:05

Ik heb mn uitslag gekregen... was al vergeten dat se vandaag zouden bellen :o

Het is weer een PAP1 *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:06

Ah fijn!
Ik moet donderdag weer, hopelijk na een jaar nog de pap1..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:06

Wat fijn Banjer!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:11

Ik moet nog een afspraak maken :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:13

Dan pak je de telefoon nu en doe je dat even.