Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zo moet ik inderdaad nog gaan leren denken, inplaats van er een week mee rond te lopen. Ja ik denk niet dat ze zich schuldig voelt
Is nogal een aparte dame... Die die manier van praten nog wel normaal vind. Erna stond ze met andere te fluisteren en mij aan te kijken, ik had toen wel even zoiets ga nu niet lopen vertellen dat ik je emmertje gestolen heb, gewoon een plastic bakje waar paardensnoepjes ingezeten hebben, een heel simpel ding. Pff, moet zoiets echt van me afzetten!

), máár helaas....ze hebben er al iemand van buitenaf voor genomen en zo'n bericht gaat je niet in de koude kleren zitten
, want ik had al meerdere malen aan de juiste personen aangegeven dat ik deze uren zo ontzettend graag zou willen (val ook vaak in op deze uren en vorig jaar zelfs door ziekte van collega een aantal weken achter elkaar) en had zo de hoop dat ik nu eindelijk aan de beurt was voor deze uren, zou me zoveel energie geven....het mag niet zo zijn en zal me er bij neer moeten leggen, maar het maalt maar door mijn hoofd en kan er nu helaas niet van slapen, maar de wekker loopt weer om 05.15 uur af

).
Maar wou dat het zo simpel was. Als ik alleen woonde dan was het ook zo simpel. Alleen nu helaas niet. Maar ga ook vanavond dus niet mee, hoe graag ik ook wil. Trek ik niet. 
Gewoon echt niet fijn, duurt meestal wel een kleine 2 uurtjes voordat dat wegtrekt...
Gewoon echt niet leuk meer, zit steeds te gapen en kan overal zo in slaap vallen
Er is zon gemeldt!
vasthouden!

maar dat lukt vast wel als je moeder je zo goed meehelpt
) morgen weer en waarschijnlijk heel de dag, hopelijk dat het dan weer zulk weer is! lekker zonnetje daar krijg je zoveel energie van!