Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

iejoor62

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 17:44

Even tijd niets van me laten horen, wel zo nu en dan meegelezen.
Ik ben nog steeds bezig te reïntegreren, zit nu op 4 x 6 uur en is pittig. Het is te doen, maar meer ook niet. Je reistijd van 1 uur 10 min. (heen en terug) komt er nog bij en dan je 'normale' dagelijkse dingen.
Volgende week weer naar de arbo-arts, vraag me altijd af wat hij me te melden heeft. De ene keer zeer begripvol en de andere keer lijkt het wel of je maar wat sneller moet reïntegreren...ik zie het wel.
Zit op een hele fijne afdeling qua reïntegreren, begripvolle collega's en nog leuk en gezellig ook (dat scheelt echt zoveel om het die 6 uur te redden, zowel psychisch als lichamelijk), jammer dat ze geen vacature vrij hebben, had ik zeker gesolliciteerd voor als ik straks misschien weer 4 x 8 uur kan doen.

Ben alleen best bezorgd of ik het echt ga redden, doe deze 4 x 6 uur nu een paar weken, maar het begint ook zijn tol te eisen. Ik plan nog wel steeds in mijn agenda, ook de rustmomenten, maar merk dat ik weer steeds moeier ga worden en voelde me een tijdje heerlijk energievol en ben nu dus bezorgd of ik niet straks weer met een burn-out kom te zitten.

Heb over 2 weken mijn laatste gesprek bij de psycholoog, ga hem dit toch nog even voorleggen, want wil niet meer naar beneden duikelen, wil gewoon verder, maar wel op die manier dat ik echt alleen maar kan werken en verder uitgeteld thuis kom te zitten.

Sorry voor de lange lap tekst, moest het even kwijt en ik wil ook nog kwijt dat ik tijdens het meelezen zo'n bewondering heb voor iedereen die zo hard aan het knokken is en hoop dat het voor iedereen wat minder zwaar gaat worden en zeker het stukje van bobomelo...mensen kunnen je zo kwetsen en zo je energie opslurpen...goed van je dat je het van je afschrijft en sterkte met die persoon(personen) en Bruintje idem dito hoor...zulke acties van mensen zeggen nog altijd meer over hunzelf dan over jou en blijf er alsjeblieft niet mee zitten, doet zij waarschijnlijk ook niet!
Laatst bijgewerkt door iejoor62 op 09-03-11 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 17:48

Dankjewel, voor de peptalk! Doet me echt goed om te lezen :)
Om eens van iemand te horen hoe je ertegen aan moet kijken en erop moet reageren, is inderdaad een les voor me! Bedankt voor je advies, lief van je! Kan ik echt wat mee :) Zo moet ik inderdaad nog gaan leren denken, inplaats van er een week mee rond te lopen. Ja ik denk niet dat ze zich schuldig voelt := Is nogal een aparte dame... Die die manier van praten nog wel normaal vind. Erna stond ze met andere te fluisteren en mij aan te kijken, ik had toen wel even zoiets ga nu niet lopen vertellen dat ik je emmertje gestolen heb, gewoon een plastic bakje waar paardensnoepjes ingezeten hebben, een heel simpel ding. Pff, moet zoiets echt van me afzetten! ^)

Haha, ja inderdaad, jij hebt dat met die collega.

Mijn moeder zegt dan vaker, jij ligt erom te huilen, piekeren en ligt er s'nachts wakker van.
En zij hebben nergens las van, draaien zich om in bed en slapen goed...

23 weken al?
Oei spannend! Weet je al wat het gaat worden?

bobomelo

Re: Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 18:41

@iejoor,
jammer dat je daar niet kan blijven werken, was je hier al wel bekend dan? bedoel, werkte je bij dit bedrijf al wel eerder? of ben je hier echt puur voor het reíntegreren? dus dat je je collega's ook nog maar net kent...?
en indd, nu 6 uur op een dag werken, is best veel, en moet je je energie grens wel bewaken! mss dat je psycholoog er tips voor hebt, en vindt je het niet eng dat volgende week dan je laatste gesprek is?

@bruintje
graag gedaan het advies hoor, en haha, nja, we snappen gewoon hoe het voelt! een "gezond"iemand denkt indd van: nou maak je je daaaaar druk om? joh, laat ze.....zij reageren debiel, jij niet!
maar goed, er is hoop voor ons, we weten ook dondersgoed nu van hoe en wat bij een ander(ach, betekent wel vooruitgang toch? nu nog voor bij ons zelf.....)
maar wat je moeder ook zegt: zij denkt er niet meer aan als ze van stal is, en wij liggen er nog een week mee in ons hoofd!
zonde van de energie die we nu wel hard kunnen gebruiken!

ik heb net mijn 1e lijns gemaild voor een afspraak(had dit al wel es eerder gepost, zit nu bij 2e lijns, maar nooit een eind gesprek gehad met 1e lijns ivm zwangerschapsverlof van haar, en ik in nood zat door mijn slaapstoornis).
dus ben benieuwd wanneer ik wat hoor, en ik zou het fijn vinden als we zo heel af en toe es een afspraak plannen van hoe het gaat, gewoon ook omdat ze zoveel voor me betekent, ze weet het hele verhaal en hoe ik ben! dat het gewoon fijn is als je af en toe es even kan praten met haar! zal wel geen "therapie"kunnen zijn omdat je nu gewoon bij 2e lijns loopt, maar gewoon, af en toe een gesprek....hoop dat ze daar voor open staat!

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 21:16

hoi, ik trek me een tijdje terug van dit forum, er zit een persoon mij te volgen via bokt, en heeft mijn teksten doorgespeeld aan mijn baas.
ben nu dus op zoek voor werk per direct.

voor meer uitleg via pb, aangezien ik niet weet wie of wat ik wel kan vertrouwen en op bouwen.

verder dus op zoek naar werk, hopelijk kom ik wat leuks tegen, waar ik me ook kan ontplooien en in alle rust kan bijleren en bijverdienen.
verzorgpaardje heeft een hoefzweer , is ook niet leuk, DA is er vandaag wel bij geweest en heeft de zweer opengemaakt. nu hopen dat het paardje snel weer beter is.

@bruintje: van die emmers, gewoon laten gaan, net wat bobomelo zegt, zij kan mss ook der dag niet hebben gehad, zie je haar wel eens vaker?

@bobomelo: meestal als je al zolang bij iemand loopt , en die band is er toch dan denk ik wel dat de meesten er voor openstaan, mits je niet elke dag een uur aan de foon hangt :P

@ieoor : sterkte en hopelijk gaat het snel wat beter

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 21:46

Jeetje Crazyshar, dat is niet tof. Merk zelf dat ik ook erg terughoudend ben met wat ik wel en niet van mezelf openbaar maak hoor. Je bent er toch makkelijk kwetsbaar door... Succes met zoeken naar ander werk!

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 16:53

@crazyshar!
mijn pb staat op hoor!!
en wat vreselijk laag van mensen die jou zitten te volgen en dit doorspelen aan je baas!
getuigt wel van diegene dat die dus niet weet wat het mensen kan doen die "geestelijk"(en lichamelijk) even helemaal af zijn!
en dat ze dit allemaal doorspelen aan je baas! vind het een erg lage streek van deze persoon! Zeker ook omdat jij nooit namen of stalnaam hebt gebruikt!
Hoop dus ook dat jij er wel boven kan staan! En dat je maar snel ander werk gevonden mag hebben! Ik duim voor je! en hoop nog wel es van je te horen hoor!!!!

Ik heb volgende week een gesprek op het werk met 1 van de "desbetreffende"collega's. Ik hoorde nl vandaag dat mevrouw huilend gisteren op kantoor was gekomen, helemaal gefrusteerd omdat zij door redenen geen kinderen kan krijgen, en ik dus wel zwanger ben. Ik mag het er blijkbaar dus niet overhebben met andere collegas van haar. (maar het gekke is, als er een collega met haar kid van 1 jaar even op de afdeling langskomt, dan staat ze wel vooraan!, een andere collega die net 3 week geleden vader is geworden wordt ook uitgebreid gefeliciteerd, maar goed, IK mag het er niet over hebben, en zij mag wel doodleuk vooraan staan met zulke dingen, en leuke enthousiaste verhalen vertellen over haar nichtjes......
Maar goed, zo vindt zij dat zij wel het recht heeft om es onder werktijd te praten met collegas over haar "problemen", en dat doet ze gemiddeld ook wel 4 keer in de week een half uur dat ze ergens staat te kwekken, maar als ik dan es 1 keer in de 2 week zo es van de afdeling af ben en "praat"over mijn dingen met een collega, dan heeft zij (vindt zij) het volste recht om zich daar aan te ergeren. Want zij heeft daar immers alleen het recht op denkt ze :+

Het moet toch niet gekker worden!!!!!
Ook deze kan mij best wel es volgen op bokt hoor, ze rijdt nl zelf ook, kent de site bokt ook, nou kom maar op! Ben d'r helemaal klaar mee, en al zou ze me hier over aanvallen, ik heb nooit namen genoemd, en als ze zich aangesproken voelt........dan moet ze zich maar es wat meer gaan afvragen......

en spionage is NIET netjes zou ik zo zeggen!

maar deze 2 collegas vreten energie, maar zoals mijn psych zegt: het zijn ook weer mooie "oefenobjecten" zeg maar zo.....

Maar ja, ik had het erover met mijn teamleider, en wat is het toch, dat mensen zoooo op elkaar letten, zo kunnen roddelen, zooooo.....ja, wat is dat toch!!
Laat mensen toch gewoon naar diegene gaan als ze ergens last van hebben en dat je het er even op een volwassen manier over kunt hebben....
Zo roddelen zij nl heel wat af, maar ooohhhh wat kunnen ze kwaad zijn als ze merken dat er es commentaar over hun is! want hoe kun je dan het lef hebben om hun naam te gebruiken!!(jaja, dat is echt gezegd door 1 van deze tantes, kwaad op een ander dat diegene hun naam es gebruikte.....ik dacht echt van: hoezo, jullie gebruiken zo vaak die andere zijn naam.....maar goed, dacht, laat ik maar verstandig zijn en daar niet op in te gaan toen....)

Nou dit was effe zeikverhaal over collega nr 2 die ik wel d**d kan kijken op't moment!

En de overige 15 collegas zijn leuk tot heel leuk hoor!!!

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 17:51

@bobomelo: hihi wat een toestanden zeg, pff vermoeiend, denk/hoop je dat er nog wat positiefs uitvoort komt uit dat gesprek met je collega binnen kort? vind het altijd grappig dat mensen andere mensen alsmaar afkraken als je emotioneel niet goed in elkaar zit, maar vanaf het moment dat ze zelf ook maar iets hebben moet alles en iedereen voor ze klaar staan en owé als je dan ook maar eventjes niet de tijd hebt, hilarisch gewoon, dat mensen denken dat ze zo intressant zijn.

@jarrah: inderdaad ik ben zelf ook geen fan van alles op het net te gooien en iedereen maar te laten weten hoe het reilt en zeilt, maar ik dacht echt serieus dat ik hier op dit forum echt wel netjes en discreet mijn verhaal gedaan had.

van mij zul je nog wel wat horen hoor bobomelo, maar ik ga gewoon nog meer opletten hoe ik dingen schrijf en hoe ze over kunnen komen. heb geen zin meer in al dat gedoe, wie het is geen idee, ben ook niet kwaad ofzo maar wil wel duidelijkheid geven ook naar die persoon toe.
het is niet leuk maar aan de andere kant wel beter voor mijn lichaam dat ik zo snel mogelijk ander werk vind dat minder belastend is.
heb morgen al heel wat gepland van uitzendbureau's en supermarkten enzo waar ik langs wil gaan om te kijken of er wat tussen zit.
ga nu maar eens mijn CV maken, heb het ooit op school geleerd maar nooit hoeven toe te passen. pff stressen om te zorgen dat alles er correct, duidelijk, eerlijk en bovenal toch nog interessant uitziet.
is er iemand hier die er verstand van heeft en me eventueel zou kunnen verbeteren voor morgen 10u?

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 18:33

@crazyshar,
dank je wel!
snap zelf idd ook niet dat mensen echt zoooo kunnen zijn!

en ik vind dat je het ook altijd netjes hebt verwoord hoor! dus niet aan jezelf twijfelen, blij zijn dat dit mss maar is gebeurd, want het werd er voor jou ook niet beter op daar!
lekker een "normale"baan vinden wat je lijf ook aankan, en paardrijden weer lekker als hobby gaan gebruiken!
heb je een eigen paard?

en sollicitatie brieven schrijven, poeh moeilijk hoor, helaas ook weinig ervaring in! anders had ik je graag willen helpen!
staan vast wel voorbeeld brieven op internet! even googelen.....

in elk geval, heel veel succes met het schrijven!

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 19:44

nou heb inderdaad even op internet gekeken voor CV dus geen sollicitatie/motivatie brief, maar wie je bent, opleidingen enzovoorts.
pfff 1.5uur aan bezig geweest, diploma's zoeken, juiste data verzamelen, zien dat het correct getypt is
(staat ook zo stom als je stomme lees/schrijffouten maakt in je CV), nu alleen zien dat ik mijn printer aan de praat krijg haha.

nee heb zelf geen eigen paard, heb wel een 6-tal paarden/ pony's die ik verzorg , ze zijn van een leuke bokker. is ook helemaal geweldig, 6leuke beesten met 6verschillende karakters, niet 1 die op de ander lijkt of er ook maar bij in de buurt komt. heerlijk!

kun jij nog veel rijden of bij de paardjes zijn met je bolle buik?

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 00:02

Crazyshar,
triest zeg, hoe sommige mensen omgaan met andere. En al helemaal dat er mensen zijn die jou volgen via internet. Met dat soort mensen kun je alleen maar medelijde hebben hoor! Dat zij zich tot zo een laag niveau moeten verlagen }:0

Bobomelo,
Jeetje, niet normaal meer die collega! Lijkt me een beetje apart verhaal, niet dan? >;)
Alsof ze het nu extra doet?
Wat zei je baas ervan? Je moet toch wel gewoon over je zwangerschap kunnen praten?
Je moet proberen jezelf er niet vermoeid door te laten worden, maar hun vermoeid laten worden door de roddels die ze elke keer meer weer moeten verzinnen.

Ik heb ook vaak zoiets van laat iedereen toch in zijn eigen waarde! Waarom dat geklets en geroddel altijd en overal...

iejoor62

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 03:22

Jeetje Crazyshar, dat is niet prettig, dan kun je je soms zo alleen met je 'ding' voelen (beetje rare benaming, maar je begrijpt hoop ik wat ik bedoel).

En Bobomelo, hoop dat je nog een soort van contact met je 1e-lijns mag hebben en ik hoop dat het 1-op-1 gesprek iets positiefs meebrengt.

Het is inderdaag een reïntegratieplek, maar wel bij dezelfde werkgever, maar op een afdeling waar ik dus niemand kende (vraagje wat eerder in het topic).

Ik had helaas vandaag ook mijn dag niet...

eerst komt mijn auto niet door de APK (terwijl gisteren met een soort van voorkeuring het bij ca. 450 euro zou blijven), maar ik kreeg een telefoontje dat er zoveel dingen aan gedaan moesten worden dat ik de keuze had deze voor een behoorlijk hoger bedrag te laten maken of een andere kopen en 'de oude' daar te laten. Heb toen maar een paar uurtjes verlof opgenomen om naar de garage te rijden en te zien wat er aan de hand was en of het andere autootje wat voor me zou zijn.

Aangezien ik niet zonder auto kan, heb ik in een vrij kort tijdsbestek (paar uurtjes) besloten de andere te kopen, maar doordat het zo snel ging heb ik er zo'n raar onderbuikgevoel van, maar dat trekt hopelijk weer weg (ben best een emo-mens, want ik heb het niet droog gehouden toen ik mijn autootje na 3 jaar daar moest laten).

Na deze hectische en emotionele dag toch nog heerlijk lesgegeven en heerlijke energie opgedaan en dan krijg ik na de lessen nog even te horen dat de uren die ik al tijden zo graag wil draaien op een bepaalde dag per komende maand vrijkomen doordat de desbetreffende collega op die dag gaat stoppen (dus ik werd stiekem al een beetje blij :j ), máár helaas....ze hebben er al iemand van buitenaf voor genomen en zo'n bericht gaat je niet in de koude kleren zitten >;) , want ik had al meerdere malen aan de juiste personen aangegeven dat ik deze uren zo ontzettend graag zou willen (val ook vaak in op deze uren en vorig jaar zelfs door ziekte van collega een aantal weken achter elkaar) en had zo de hoop dat ik nu eindelijk aan de beurt was voor deze uren, zou me zoveel energie geven....het mag niet zo zijn en zal me er bij neer moeten leggen, maar het maalt maar door mijn hoofd en kan er nu helaas niet van slapen, maar de wekker loopt weer om 05.15 uur af :=

Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen +:)+

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 09:27

Jeetje crazyshar. Daar ben je lekker mee, met zo'n meelezer...
In welke regio zoek je werk? En wat voor werk? Hier komt binnenkort een parttime vacature.

bobomelo: bijzonder gesprek met je moeder. En fijn dat je op 4 uur kunt blijven :j
En wat een belachelijke collega's heb je. Echt.
Mooi oefenproject, dat wel. Maar wel heel irritant.
Heel moeilijk, maar probeer het los te laten, anders zit jij ermee.
Laat hen er maar mee zitten.
Irritatie is de beste spiegel naar jezelf toe zeg ik altijd.

iejoor: kun je niet terug naar 4x5?
Ik zit nu ook op 4x6 en 1x4 en er werd me duidelijk gezegd dat als ik moe zou worden aan het einde van de week dat ik een stap terug moest doen of even niet op moest bouwen.
Nou gaat het goed, dus ik ga volgende week naar 4x7 en 1x 4 en als dat goed gaat de week erna gewoon weer naar mijn eigen uren.

iejoor62

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 13:16

Jeetje wat super Amanda dat je al bijna naar je eigen uren kunt gaan.
Ik moet volgende week weer naar de Arbo-arts, leg het hem wel voor, maar zit al een behoorlijke tijd in het reïntegratieproces en weet niet hoeveel tijd ze daar nog voor uittrekken.
Ook het vinden van een 'eigen plek' (deze plaats is echt tijdelijk voor het reïntegreren, wat ik erg jammer vind) is moeilijk, weinig vacatures, maar zal toch wel een keer wat voorbijkomen, ik hou in ieder geval mijn oren en ogen open.
Die 5e dag, zoals jij dat hebt 4 x 6(7) en 1 x 4 zou ik echt niet redden, ik heb zo die 3e dag nodig om vooral lichamelijk bij te komen, dus 2 dagen werk, 1 dag niet werken, 2 dagen werk.

En Bobomelo, je moet toch kunnen genieten van je zwangerschap, juist ook op het werk lijkt me.
Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap (had ik nog niet gedaan :o ).
En CrazyShar, hoop dat je een leuke vacature tegen gaat komen waar je je prettig bij kan voelen met leuke collega's.

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 16:11

@crzyshar
hoe is het gegaan met de brief en met het gesprek?
en lekker dat je dus wel een mooi plekkie hebt om te rijden met 6 schatten van knollies!
en nee, rijden doe ik nu niet meer, doet wel zeer als je er nou op zit!

@bruintje,
heb mijn baas vanmorgen nog maar even gevraagd of het nu de bedoeling is dat ik er niet meer over mag praten of hoe....bedoel, zijn genoeg collegas die er wel naar vragen...
baas zei: nee hoor, geen toneelspel! en eerlijk antwoorden! gaat het dan toevallig k*t, dan kan je dat gewoon zeggen tegen diegene, en gaat het super, nou dan vertel je dat! dus nee, moest me er niet om inhouden! Dus dat was wel even dat extra zetje dat ik nodig had na gisteren. Gewoon doen zoals anders, en hij zou haar nog es vragen wat dat nou precies was.......
maar hoe is het met jou?

@iejoor,
sjee, balen zeg! snap heel goed dat jij dan een sprankje hoop hebt!!!
weet je ook waarom ze jou niet gevraagd hebben?
en hoop dat je nw auto goed zal bevallen!en als die goed bevalt, ben je je oude ook zo weer vergeten hoor, tenminste werkt bij mij zo, op het moment van: whaha, ja emotioneel, maar das heul snel weer over!

@amanda
wat GAAF dat het zo goed met je gaat!!!
echt een heel goed bericht toch??
hoop ook dat je je zo zult blijven voelen! echt super gewoon!
en ik probeer het verder ook allemaal los te laten hoor, of in elk geval, ik mag het mezelf niet verbieden om eraan te denken zegt mijn psych, want dat denk je er juist aan, maar geef het even de ruimte, en vanuit de mindfullness van de 1e lijns pas ik het nu toe van: als ik merk dat ik weer hele verhalen zit te bedenken, dat ik tegen mezelf zeg: nou, nu even niet, van't weekend maar even op rustig moment, pen en papier erbij, en dan alles maar es opschrijven, maar nu ben ik hier bv mee bezig,of nu is er bv visite, en daar moet je van genieten, van die lieve mensen, dus dt piekeren, nu eventje niet! straks!

en vandaag was ik dus ook stukkie rustiger van binnen, net anderhalf uur geslapen op de bank, maar was gewoon té moe om eraf te komen! krijg je je ogen gewoon niet open! hebben jullie dat ook wel es?
en het wordt mooi weer van't weekend, dus hoop dat we er allemaal van kunnen genieten!!!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 16:29

Ja, dat heb ik ook wel eens. Gewoon aan toegeven. Soms is dat gewoon even nodig.

Hier gaat het inderdaad heel goed. Ik merk nog wel dat ik een klap heb gehad. Maar als ik mijn rust en ontspanning maar neem gaat het eigenlijk heel goed.
Ik ben er wel enorm van gegroeid en merk dat in alles terug.
Het grootste verschil is nog wel mijn muziek spelen. Deed ik voorheen alles heel technisch maar klinisch, nu kan ik heel mijn gevoel er in leggen. Durf ik dat te laten horen. En dat is zo kicken!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 17:42

Hallo iedereen! Ik heb bijgelezen, maar het is me allemaal weer ontschoten. Ik ben zoooo moe! Ik kan nauwelijks mijn hoofd omhoog houden. Vandaag bagger gesprek gehad bij psych, toen ik naar het centrum wilde lopen kwam ik niet meer uit het doolhof van straten maar uiteindelijk wel aangekomen op plek van bestemming, toen heerlijk high tea met beste vriendinnetje (high tea zelf vond ik tegenvallen, maar samen met vriendinnetje was erg fijn), en toen ben ik nog even naar de bieb geweest en op dat moment stortte ik in. Huilen in de bieb en mezelf echt naar het station moeten slepen. Daarna naar huis op de fiets gesleept en snel even paarden van de buurvrouw binnen gezet. Nu thuis en kan niets meer. Maar toch even ouders helpen met eten e.d.
Denk dat het vanavond vroeg slapen wordt.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 17:59

Als je niets meer kan, dan kan je niets meer.
Je lichaam geeft niet voor niets het signaal af. Luister er naar, anders duurt je herstel alleen maar langer.
Nu ga je alsnog je grens over, dat is precies de reden waar het op mis gaat.
Hou je grens in de gaten en hou je er ook aan.
Dus als je moe bent, ben je moe, dan rust je uit of je gaat slapen.

Sorry voor de misschien wat harde woorden, maar als ik 1 ding geleerd heb is het luisteren naar mijn lichaam. Dan maar even niet helpen met het eten.
Dat eten komt toch wel klaar. En morgen kun je misschien wel helpen.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 19:42

Geen harde woorden hoor :) Maar wou dat het zo simpel was. Als ik alleen woonde dan was het ook zo simpel. Alleen nu helaas niet. Maar ga ook vanavond dus niet mee, hoe graag ik ook wil. Trek ik niet.
Heb ook weer echt een jankdag vandaag. Had ik hier al vertelt over de indeling van de projectgroepen bij mij op de studie? Er zijn dus 2 klasgenoten waar ik graag bij in het groepje wilde. Bij hen voel ik me als het ware wat veilig op het moment. Zij geven me houvast en zekerheid. Alleen nu ben ik niet bij hun ingedeeld en zit ik bij een jongen in de groep waar ik me nu al aan irriteer. En ik snap wel dat je met iedereen moet kunnen samenwerken, maar dit roept echt zoveel stress op, nu al! En de semestertrekker is nou niet een meevoelende kerel, dus eigenlijk zou ik gewoon om verplaatsing naar de groep met die twee klasgenoten willen vragen, maar ergens durf ik dat ook niet, bang voor het standaard antwoord en het idee dat hij me een aansteller vindt. Hij weet ook niet dat ik burn-out en depressieklachten heb. Iemand tips hoe dat aan te pakken?

Ik merk trouwens ook dat ik vrijwel geen nieuws meer kijk of volg. Het is allemaal zo erg en negatief dat nieuws. Ik heb daar de energie gewoon niet voor en er ook gewoon geen zin in. Heb genoeg negatiefs in mij zitten, hihi...

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:27

Iejoor62,
Kan wel begrijpen dat het toch een raar gevoel geeft, binnen een paar uur een andere auto kopen en jouw vertrouwde auto'tje daar moeten achterlaten... Grappig he, dat je dat toch raakt zoiets.
Erg vervelend, dat ze iemand anders die uren hebben gegeven, terwijl jij duidelijk hebt aangegeven daar intresse in te hebben! Kun je niet alsnog erover praten daar? Vooral als je het al eerder had aangegeven.

Amanda,
Fijn zeg, dat jouw werk er zo rekening meehoudt! Dat als het je teveel word je meteen een stapje terug kunt doen :)

Bobomelo,
Je hebt wel een erg fijne baas, zoals ik dat altijd lees! Fijn zeg. Alle andere collega's zijn wel leuk? Overal heb je altijd een rotte appel... Klinkt bekend, als je zo moe bent, dat je zoiets hebt van pff liefst blijf ik gewoon lekker liggen :z

Hebben jullie dat trouwens nooit, als je overdag gaat slapen of in slaap valt en je word dan wakker, dat je je dan echt beroerd voelt? Alsof ik de griep heb :? Gewoon echt niet fijn, duurt meestal wel een kleine 2 uurtjes voordat dat wegtrekt...

Polivy,
Vervelend dat je zo ingestort bent en dat je zo een bagger gesprek heb gehad! Hoe kwam het als ik vragen mag?
Fijn dat je ouders je helpen en steunen, laat je lekker verwennen en doe even rustig aan!
Lekker op de bank liggen en vroeg slapen en je rust nemen, hopelijk voel je je morgen weer wat beter!

Amanda heeft wel gelijk met wat ze zegt, ik heb ook heel lang niet naar mijn lichaam geluisterd, had ik dat wel gedaan was ik veel sneller weer erbovenop geweest... Je lichaam geeft die seinen inderdaad niet voor niks af, volgende keer proberen beter naar je lichaam te luisteren, eerder rustig aan te doen en aan jezelf denken.

Kwa nieuws heb je inderdaad gelijk! Overal is flink wat aan de hand...

Met mij gaat het redelijk, vandaag de 3e dag achter elkaar dag ik een migraine aanval heb en de afgelopen twee dagen voelde ik me echt niet goed, echt weer even een terug val, kon me om alles zo onwijs irriteren. Maar goed, ook dat hoort erbij helaas. Vandaag met een kuur anti-biotica begonnen, voor de voorholte onsteking, heb dit chronisch en als het echt niet meer te doen is kan ik een kuur nemen, pff ben daar altijd zo misselijk van. Vandaag heerlijk met mijn moeder onze paardjes samen gepoetst, is iets waar ik zo van kan genieten, omdat samen te doen, voelde me erna ook weer een stuk beter! Vanavond lekker rustig aan op de bank wat tv kijken.
Ben en blijf wel echt gewoon dood moe, lijkt wel alsof ik er gewoon niet meer vanaf kom :? Gewoon echt niet leuk meer, zit steeds te gapen en kan overal zo in slaap vallen :+

Apart om te lezen, dat er meerdere hier echt hun dag niet hadden afgelopen dagen, zoals ik dat ook had, misschien toch ook de weerverandering en tijd van het jaar? Hopelijk voelen we ons dit weekend allemaal weer wat beter :) Er is zon gemeldt!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 22:21

Nieuws kijk ik ook niet meer. De belangrijke dingen hoor ik toch wel op mijn werk of via bokt.
Inderdaad zo negatief...

Beterschap Bruintje. Migraine is vervelend.
Zonneschijn is inderdaad altijd goed!

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 00:27

@bruintje, ja mijn baas is een toffe peer! heeft ook altijd leuke verhalen over zijn kids en hoe zij dingen oplosten enz...wel lachen vaak!
en er zitten 2 mega verrotte appels tussen, 1 gewone verrotte appel, en dan een hele rits "collegas"waar je gewoon goed mee op kan schieten en dan heb je een paar collegas waar je een wat specialere band mee hebt!
hoop dat jouw migraine snel over is! gatsie!

ik ben vanavond even bij springles wezen kijken! was al een tijdje niet geweest, was heeeeel gezellig!!!! doet je wel weer goed! en 1 zei: ik wil wel graag op kraamvisite komen hoor!!!! dus ik zei al, nou verwacht de hele groep hoor!! haha, leuk en lief, en dat doet je goed!!!

ik zou eerst mss naar een hengste show gaan met goeie vriendin en haar mams, maaar moest dan bijna een uur in de auto zitten, en dan ook weer bijna een uur terug rond dit tijdstip, nou dacht, neeee dat wordt hem niet! was al blij dat ik na dit ritje van 10 minuten weer thuis was! snachts autorijden als je moe bent is ook niet meer zo verstandig hihi....

nou, ik zal mijn medicijntjes nemen en lekker gaan slapen(hoop ik hihi)
hoop voor jullie ook een fijne nachtrust, en fijn en relaxt weekend!

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 14:58

En heb heerlijk geslapen tot aan 10uur!
Werd wel met koppijn wakker, maar goed, die lijkt nu te verdwijnen nadat ik even paracetamolletje heb gehad!
Boodschappen gedaan, 3e wasje draait, lekker buitentemperatuur, en ik ga zo naar mijn paard om haar op te laden voor haar 1e ritje met haar tijdelijke nw berijdster!

En verder lekker weer rustiger in mijn hoofd kwa die k*t collegas! heerlijk!
Besef nu weer echt: Ja, heb afspraken met mijn baas en arbo, niet met hun! en waarom zou ik naar hun gelul en gegis en geroddel mij zo naar moeten voelen......als't bij de baas terecht komt, die weet ervan ja!
dus ben wel blij nu!

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 15:26

Goed zo Bobomelo, that's the spirit :D vasthouden!
Moet je met jouw paard naar haar toe gaan? Kan zij niet tot op jullie stalling komen?
Fijn trouwens dat je een bijrijdster hebt!

Ik heb nog steeds last van mijn migraine, tot net op bed gelegen en dadelijk even mijn merrie rijden, onze ruin was behoorlijk ziek, richting longontsteking... Hopelijk knapt hij snel op, het hoesten moet komende week echt helemaal over zijn.

Wat een heerlijk weer buiten!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 15:34

Zeker lekker weer :j

Balen van de migraine :(:)
Hopelijk trekt dat snel weg.

En heel goed bobomelo!!
Dat is een goeie instelling :D

Ik ga vanavond mijn verjaardag vieren. Mijn moeder kwam net even helpen de boel aan kant te maken :+:
Wel lief :D
Dus alles is 1,5 uur eerder dan gepland klaar en kan ik nog even lekker relaxen.

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 18:05

@bobomelo: heel goede instelling! probeer dat vol te houden :D

@bruintje: migraine is zo poedersuiker, heb je niet van die speciale pijnstillers? mijn schoonbroer heeft die en die werken echt super. hoop dat je er snel vanaf bent. wel knap dat je gewoon kan gaan rijden hoor!
hoop dat het ook snel beter gaat met je ruin, heeft hij er al lang last van?

@amanda: alvast gefeliciteerd!!!!! hoop dat je een leuke gezellige avond hebt :D maar dat lukt vast wel als je moeder je zo goed meehelpt ;)

ik heb gisteren bijna heel de dag bezig geweest met sollicitaties invullen en uitzendbureau's bellen, maar blijbaar ben ik zo makkelijk in het werk dat ze het moeilijk vinden om voor mij werk te sellecteren.
pff denk je dat je zo een baan hebt omdat je niet moeilijk bent, blijkt dat dat het juist moeilijk maakt.
ik wil niet kieskeurig zijn, zolang ik maar mijn rekeningen kan betalen en een beetje kan sparen, en voor de rest dat ik mijn lichaam op een normale manier kan belasten is het allemaal goed.
verder nog naar de verzorgpaardjes geweest, heerlijk weer gisteren( vandaag ook hoor :D ) morgen weer en waarschijnlijk heel de dag, hopelijk dat het dan weer zulk weer is! lekker zonnetje daar krijg je zoveel energie van!