Even tijd niets van me laten horen, wel zo nu en dan meegelezen.
Ik ben nog steeds bezig te reïntegreren, zit nu op 4 x 6 uur en is pittig. Het is te doen, maar meer ook niet. Je reistijd van 1 uur 10 min. (heen en terug) komt er nog bij en dan je 'normale' dagelijkse dingen.
Volgende week weer naar de arbo-arts, vraag me altijd af wat hij me te melden heeft. De ene keer zeer begripvol en de andere keer lijkt het wel of je maar wat sneller moet reïntegreren...ik zie het wel.
Zit op een hele fijne afdeling qua reïntegreren, begripvolle collega's en nog leuk en gezellig ook (dat scheelt echt zoveel om het die 6 uur te redden, zowel psychisch als lichamelijk), jammer dat ze geen vacature vrij hebben, had ik zeker gesolliciteerd voor als ik straks misschien weer 4 x 8 uur kan doen.
Ben alleen best bezorgd of ik het echt ga redden, doe deze 4 x 6 uur nu een paar weken, maar het begint ook zijn tol te eisen. Ik plan nog wel steeds in mijn agenda, ook de rustmomenten, maar merk dat ik weer steeds moeier ga worden en voelde me een tijdje heerlijk energievol en ben nu dus bezorgd of ik niet straks weer met een burn-out kom te zitten.
Heb over 2 weken mijn laatste gesprek bij de psycholoog, ga hem dit toch nog even voorleggen, want wil niet meer naar beneden duikelen, wil gewoon verder, maar wel op die manier dat ik echt alleen maar kan werken en verder uitgeteld thuis kom te zitten.
Sorry voor de lange lap tekst, moest het even kwijt en ik wil ook nog kwijt dat ik tijdens het meelezen zo'n bewondering heb voor iedereen die zo hard aan het knokken is en hoop dat het voor iedereen wat minder zwaar gaat worden en zeker het stukje van bobomelo...mensen kunnen je zo kwetsen en zo je energie opslurpen...goed van je dat je het van je afschrijft en sterkte met die persoon(personen) en Bruintje idem dito hoor...zulke acties van mensen zeggen nog altijd meer over hunzelf dan over jou en blijf er alsjeblieft niet mee zitten, doet zij waarschijnlijk ook niet!
Laatst bijgewerkt door iejoor62 op 09-03-11 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt