Zo even bijgelezen in het topic. Misschien ben ik een zeikerd, maar het nadeel van een hk-topic is als je even niet geweest bent er zo een paar pagina's vol gel*ld kunnen zijn met offtopic reacties. Dan wordt het wel moeilijker om op ontopic reacties te reageren. Dat is wat er nu eigenlijk al een beetje gebeurd en ik vind het er niet leesbaarder van worden. Maar dat is hoe ik het zie dan he.
@ Sifra: fijn dat het goed gegaan is naar de bioscoop. Ik weet goed hoe het is om je zo gespannen te blijven voelen. Ik heb dat dus vaak nog als we bij vrienden zijn. Vanavond viel het trouwens mee. Kan merken dat ik een goed weekend heb gehad, dus dit ging ook wat makkelijker.
@ Angela_: Ik zit dan thuis, maar het huishouden is bij mij ook een drama. Kan me er niet toe zetten en dat terwijl ik eigenlijk er alle tijd voor heb. Heb af en toe echt het gevoel dat ik de boel maar wat laat verslonzen. Toevallig was mijn vriend vrijdag vrij en hebben we het samen even opgepakt. Dit werkte voor mij goed. Om het samen te doen is de drempel net wat lager. Ik weet niet of je samenwoont, anders is dat misschien een optie? Het aan jezelf twijfelen is ook erg herkenbaar. Daar heb ik helaas geen tip voor, doe het zelf ook veel te veel...
@ CIV: Lekker morgen een relaxed dagje. Geniet er maar van, zeker als de rest van de week druk is. Dan heb je het wel even nodig. Pas op jezelf de rest van de week. Ik heb morgen weer de cognitieve therapie, dat is altijd wel intensief.
Laatst bijgewerkt door Pollewoppy op 03-05-09 23:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Met mij gaat redelijk. Was na het eten vergeten mijn medicijnen te nemen en toen naar de vrienden gegaan. Kan dat dan wel meteen merken dat ik ze te laat ingenomen heb. Maar verder gaat het wel goed.
heeft hier toevallig nog iemand een wit wedstrijd shabrak + hoofdstel te koop staan voor mij ?
daantjuh
Geplaatst: 03-05-09 23:15
Weer even een teken van leven van mij. Ik lees nog steeds mee, al moet ik zeggen dat het allemaal slecht blijft hangen. Het gaat hier op het moment wel redelijk. Alleen weer veel moeite met slapen. Het is bij mij ook alles of niets. Of ik slaap 's nachts goed en overdag ook nog een paar uur, of ik slaap, zoals op het moment, bijna niet. Slaap erg onrustig, word vaak wakker, en droom veel.
PW fijn dat het bij jou ook redelijk gaat.
Voor de nieuwe mensen in het topic ook allemaal veel sterkte gewenst.
Ik zie als nadeel van een huiskamertopic ook dat je denk ik teveel bij te lezen krijgt. En dat de bedoeling van het topic een beetje verloren zal gaan..
Pollewoppy
Geplaatst: 03-05-09 23:15
Ik begrijp nog niet wat je bedoeld hoor.
Zoals jouw laatste post bijvoorbeeld, is behoorlijk offtopic. Daar zijn andere topics voor hier op bokt. Ik vind dat zulke berichten het topic onnodig onoverzichtelijk maken. Ik vind dat jammer, maar dat kan aan mij liggen.
Pr_BillyBoy
Geplaatst: 03-05-09 23:17
daantjuh ik denk het ook ... heb je vanmiddag nog wel kunnen slapen ?
Pollewoppy
Geplaatst: 03-05-09 23:17
Daantjuh, fijn om weer even wat van je te horen. Ook goed om te lezen dat het redelijk met je gaat. Wel lastig van dat slapen. Volgens mij hebben veel daar last van. Of slecht slapen, of veel.
Wat het hk topic betreft: Jij begrijpt wat ik bedoel
daantjuh
Geplaatst: 03-05-09 23:22
Pr_BillyBoy, ik heb vanmiddag niet geslapen. Het verschilt ook per dag of ik dat wel of niet doe.
PW, nog even over je post dat offtopic reacties het topic onnodig overzichtelijk maken, dat idee heb ik ook. En het fijne aan dit topic is juist dat we zoveel steun vinden bij elkaar, en ik ben bang dat dat dan juist een beetje weg gaat vallen.
Daar ben ik ook bang voor. Het is voor ons allemaal nogal een serieus onderwerp. En ik denk dat we daar niet aan voorbij moeten gaan. Het is niet niks wat we hier soms posten. Het is juist fijn om er hier voor elkaar te zijn. prutsmuts topics zijn er genoeg hier op bokt. Ik vind het daarom ook niet gepast om hier een hk-topic van te maken.
Goede morgen allemaal. Hoe gaat het bij jullie vandaag? Ik heb redelijk geslapen, kon alleen heel moeilijk inslapen. Maar toen dat eenmaal gelukt was aardig doorgeslapen. Het is hier in huis een grote bende (ben niet de enige die soms wat moeite heeft met het huishouden las ik al) en ik ben van plan om vandaag eens flink te gaan schoonmaken. Om 4 uur afspraak met de psychiater. We gaan 5 gesprekken hebben, zodat ze kunnen kijken hoe nu verder.
Wat betreft het HK topic. Ik zit eigenlijk nooit in zulke topics, maar ik begrijp dat er mensen zijn die bang zijn dat het dan onoverzichtelijk wordt. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. Is dat dan omdat er wss meer mensen mee gaan praten over zaken die hier buiten staan? Indat geval denk ik ook dat er aan het doel van dit topic voorbij gegaan wordt en dat zou jammer zijn, want een hoop mensen hebben veel aan dit topic zoals het nu loopt. Dus dan ben ik er ook voor om dit topic zo te houden als het is. Misschien dat er daarnaast een HK topic geopend kan worden?
koi
Geplaatst: 04-05-09 09:57
Hey dames geen HK topic. Vroeg het omdat ik dacht dat dat meer prive was en niet te vinden via google maar als het daar meer offtopic gaat dan moeten we dat zeker niet doen. Ik vroeg het me zomaar af dus laten we er maar over ophouden want door mijn vraag is het ook nogal offtopig gegaan, sorry was niet de bedoeling. Laatste tijd gaat het hier al meer offtopic wat dat betreft ben ik het met PW en Daantjuh eens. We blijven gewoon gezellig hier, ik vind het prima zo met mn topicmaatjes.
Pw succes vandaag bij therapie, hoop dat je je ook daarna weer goed zult voelen en de stijgende lijn zich voort zet. Hoe voel je je?
Daantjuh, vervelend slecht slapen, ik weet er helaas ook alles van. Heb je geen medicatie om beter te slapen? Snap dat dit niet de oplossing is maar het kan je tijdelijk misschien wel even helpen. Als ik echt niet kan slapen dan neem ik wel iets in.
Amaryllis
Geplaatst: 04-05-09 10:14
Wow, heb net 7 pagina's bij moeten lezen! En eigenlijk allemaal niet zulke positieve verhalen Baal oprecht met jullie mee! Welke nieuwe posters!
Hier gaat 't wel aardig, koninginnedag ging heel goed gezien mijn klachten. Ben echt trots op mezelf, dat ik de situatie gewoon over me heen kan laten komen en verder kan denken dan de dingen die ik zou willen ontlopen in plaats van aanpakken!!
Barbalala, ik heb hier nog een doos metropolol liggen. Is geen AD, maar een middel wat je ook kunt krijgen wanneer je afrijstress of andere spanningen hebt. Laat maar horen als je interesse hebt!! Ik heb het (gelukkig) niet meer nodig.
Ik ben trouwens ook helemaal om wat de hapto betreft. Die therapie is me op het lijf geschreven.
Pollewoppy
Geplaatst: 04-05-09 10:23
He Petulan, fijn om wat van je te horen. Zat toevallig gisteren aan je te denken. Goed dat koninginnedag zo goed gegaan is! En wat hapto betreft: Ik wilde ga deze week de haptonoom hier in de buurt maar eens mailen. 12 mei moet ik weer naar mijn behandelaar en dan wil ik het ook met haar bespreken. Kijken wat zij er van vindt, maar zelf weet ik eigenlijk al wel dat ik het ook wil gaan doen Goed om te horen dat jij zo enthousiast bent!!
Ik ga nu gauw naar de cognitieve therapie, anders kom ik te laat
Het is weer een rare dag.. Vandaag is mn oude liefde - alsin: vorige paard wat noodgedwongen wegmoest wegens peesproblemen - jarig.. Alweer 9 haha, de tijd gaat snel.
Maar het rare: Ik kreeg straks een PB van iemand die reageerde op een topic van 1,5 jaar terug waar ik iemand zocht om haar te verzorgen. Echt, het kippenvel zat me overal en ik kan er nogsteeds niet bij dat dit uitgerekend vandaag moet zijn. Ik mis die knol zo godsvergeten erg, en dan dit
koi
Geplaatst: 04-05-09 13:12
Zal volgende week ook eens informeren bij mn Psych over een Hapto. Waar kun je zien of er 1 bij je in de buurt zit? Zelf heb ik geen fut vandaag om iets te doen, wil wel want ik vind het vervelend als mn vriend wel bezig is en ik zomaar zit, dan voel ik me toch schuldig. Misschien dat het straks wel wilt lukken.
Petu, wat rot dat dat nou precies vandaag moet zijn, zoiets is raar. Misschien kan je een slotje op dat topic laten zetten? Heeft je vorige paard een goed plekje gekregen? Anders zou je haar misschien nog eens op kunnen zoeken als dit mogelijk is? Hoop dat de rest van de dag rustig verloopt en er geen gekke dingen meer gebeuren.
Ja, er staat een slotje op maar ze heeft me een pm gestuurd naar aanleiding ervan geloof ik. Ze is bij een kennis van ons, en krijgt eerdaasgs een veulen van Cornet Obolensky Ze is geopereerd aan dr pees en heeft geen pijn meer, maar ze zal altijd kreupel blijven.
koi
Geplaatst: 04-05-09 13:28
Wel fijn dat ze het goed maakt, dat moet jou toch ook een stukje rust geven? En je kunt er nog naartoe als je wilt? Zie je niet vaak dat een paard met een peesblessure zo goed terrecht komt. Mijn vorige paard staat ergens op het land, weet niet waar hij nu is maar ik zou willen dat hij het ook zo goed had.
Pollewoppy
Geplaatst: 04-05-09 13:29
Jeetje Petulan dat is wel vervelend. Hoe bestaat het dat juist vandaag iemand nog op zo'n oud topic reageerd. Hoop dat de rest van de dag een beetje rustig voor je is.
De therapie was de laatste keer vandaag. We moesten aangeven of we deze basiscursus nog een keer over wilden doen of dat je verder wilde met het vervolg. Ik heb aangegeven graag met het vervolg verder te willen. Heb de g-schema's wel aardig onder de knie denk ik. Als er genoeg aanmeldingen zijn start het vervolg 14 mei, dus dat schiet ook wel op. Hopelijk zijn er genoeg aanmeldingen.
Ik voelde me er voor trouwens beter dan nu. Waarom weet ik niet precies, maar heb nu die druk op m'n borst weer. Heel irritant.
@ CIV: Ik weet precies wat je bedoeld. Ik zit nu ook weer achter de computer en voel me schuldig dat ik niks nuttigs doe. Maar ik kan me er gewoon niet toe zetten. Hoe gaat het met jou vandaag?
Laatst bijgewerkt door Pollewoppy op 04-05-09 13:38, in het totaal 2 keer bewerkt
Pollewoppy
Geplaatst: 04-05-09 13:31
CIV schreef:
Zal volgende week ook eens informeren bij mn Psych over een Hapto. Waar kun je zien of er 1 bij je in de buurt zit?
Ik heb op google gezocht op haptonomie met mijn woonplaats.
Edit: Ik heb een mail getypt voor de haptonoom hier in de buurt, maar twijfel of ik het zal versturen. Is er iemand die voor mij de mail even wil lezen? Puur om te kijken of het niet raar is wat ik geschreven heb...