Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 16:06

babydolll schreef:
hey meiden, welk haarmasker gebruiken jullie voor je extensions om ze in goede conditie te houden? Ik gebruik de CHI infra lijn maar die heeft geen masker. Evnt. nog exta olieen die ik kan gebruiken? Nu is het shampoo, conditioner en silk infusion( haartreatment) maar ik wil ze echt graag in top conditie houden als ze binnen komen.

Ik gebruik allemaal spullen van John Frieda (Frizz-Ease, straight ahead)! Echt super..
Gebruik nu de shampoo, conditioner en het masker (wordt het echt super zacht van, en je hebt maar weinig nodig).
Daarna gebruik ik de leave-in conditioner, en het serum in het oranje flesje (is ook gelijk hittebescherming!).

Gaat echt super mooi glanzen enzo :j

Heb gister ook een nieuwe stijltang gekocht, had m donderdag bij een nicht gebruikt en moest m gelijk hebben := :P
Van Babyliss, voor nat en droog haar. Werkt echt goed :D

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 16:29

DeadxStar schreef:
babydolll schreef:
hey meiden, welk haarmasker gebruiken jullie voor je extensions om ze in goede conditie te houden? Ik gebruik de CHI infra lijn maar die heeft geen masker. Evnt. nog exta olieen die ik kan gebruiken? Nu is het shampoo, conditioner en silk infusion( haartreatment) maar ik wil ze echt graag in top conditie houden als ze binnen komen.

Ik gebruik allemaal spullen van John Frieda (Frizz-Ease, straight ahead)! Echt super..
Gebruik nu de shampoo, conditioner en het masker (wordt het echt super zacht van, en je hebt maar weinig nodig).
Daarna gebruik ik de leave-in conditioner, en het serum in het oranje flesje (is ook gelijk hittebescherming!).

Gaat echt super mooi glanzen enzo :j

Heb gister ook een nieuwe stijltang gekocht, had m donderdag bij een nicht gebruikt en moest m gelijk hebben := :P
Van Babyliss, voor nat en droog haar. Werkt echt goed :D

Op nat haar? :wow: Hihi jij bent dapper, ik durf dat nog niet aan met mijn CHI tang :+
Is dat die met stoom? Heb ik geloof eens een reclame van gezien.
JF vind ik zelf niet zo fijn omdat er siliconen inzitten, ik gebruikte de brilliant brunette lijn maar chi vind ik fijner omdat ik dagelijks mijn haar stijl..

DeadxStar

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 17:56

Deze is het: http://www.babyliss.nl/st27e-pro-230-wet-dry/
En idd met stoom, is beter voor je haar ook.

Vind JF erg fijn moet ik zeggen, maar kan per haar verschillen natuurlijk! Heb van mezelf sowieso al erg pluizig haar, en das echt stukken minder nu! Was het niet elke dag, want heb geen zin om het elke dag te stijlen _O-
Meestal om de dag, of om de 2 dagen. Mijn haar wordt erg snel vet namelijk, aan de bovenkant :(

Op nat (handdoekdroog) haar stijlen (met een tang die ervoor bedoelt is uiteraard) is zelfs beter schijnt, dat las ik op internet. Zal het zo is opzoeken, maar doordat het water in stoom wordt omgezet, wordt de vochtbalans in je haar beter behouden!
Slechter is bijvoorbeeld eerst droog fohnen, en daarna nog is stijlen..
Nat haar stijlen is dus niet slecht voor je haar, tenzij je t met een gewone stijltang doet natuurlijk! Dat is wel erg slecht voor je haar..
Dus niet proberen met een normale warmte stijltang, dan 'kookt' je haar als het ware..

Heb t gister dus geprobeerd, was mooi stijl! En je bent er echt niet zo lang mee bezig als fohnen+stijlen, duurt altijd zo lang bij mij.. Werd best snel droog :j

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 22:10

Ik moet ook nog een nieuwe stijltang hebben, had die ook al gevonden. Maar dat ding is gewoon bijna 100 euro, dan leg ik liever nog iets meer bij voor een Chi Tang... Dubiootje dus :+.

Extensions heb ik kort laten knippen :=, was het lange haar alweer zat. Heb het nu tot schouderlengte, met laagjes. Stukken meer 'Yv' haha!

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 22:18

Yv_ schreef:
Ik moet ook nog een nieuwe stijltang hebben, had die ook al gevonden. Maar dat ding is gewoon bijna 100 euro, dan leg ik liever nog iets meer bij voor een Chi Tang... Dubiootje dus :+.

Extensions heb ik kort laten knippen :=, was het lange haar alweer zat. Heb het nu tot schouderlengte, met laagjes. Stukken meer 'Yv' haha!

ik heb een tipje voor je, koop je stijltang bij haarshop.nl, zijn ze 130 inclusief chi silk infusion :D

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 22:31

Yv_ schreef:

Die ik heb bedoel je?
Die heb ik voor €40 gekocht hoor := :P Bij de blokker.. Geen 100.. dan vind ik een beetje overdreven :P

En zag m net op internet met korting, wastie nog geen 30 euro :P Heb ik weer _O-
Dit is 'm: http://www.pixmania.nl/nl/nl/1348479/ar ... Q5YmEwZmMw

Waar had je 'm voor 100 gezien dan? Stelletje oplichters :+ Hahaha :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 22:46

Dat stoomding van Babyliss.. Hij was 98 euro bij de Kijkshop. Of ik moet nu een ander merk voor me houden, maar het was er iig eentje met stoom. Blijkbaar heb ik dan een ander merk gezien, want zoveel verschil in prijs zal vast wel niet :D.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 22:47

Misschien was het weer een andere van babyliss, babyliss heeft verschillende stijltangen!
Maar die van mij had ik gewoon voor 40 euro bij de blokker, vond ik een mooie prijs. (28 euro nog mooier, maar dat zag ik natuurlijk pas toen ik hem al gekocht had _O- )

En hij bevalt me echt super.

Denk dat jij deze hebt gezien?
http://www.kijkshop.nl/productafbeeldin ... 5e-(119555).png

Die is bijna 90 euro bij de kijkshop.. Ook van babyliss.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 23:15

Hè wat raar.. Toen ik net op je link klikte, kreeg ik een rooie te zien, nu een zwarte! Ik had iig die rode inderdaad gezien voor bijna 100 euro!

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 00:17

dat zijn zeker geen keramische platen voor dat geld? Heb hier nog een braun satin colored hair liggen, kopen? :P :P
heb je het al eens uit geprobeerd op je natte haar? Hoe houd het zich?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 09:35

Ik heb een remington van 70 euro geloof ik, 4 jaar geleden gekocht en hij doet het nog super :)

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 09:51

Ga.ma, wat mij betreft nog beter dan de CHI tang!! Ga.ma is echt een waanzinnige ionische stijltang, temp. regelbaar. Ik heb de mijne nu al ruim 5 jaar, gebruik hem bijna dagelijks, en mn haar wordt er nog altijd zo mooi van! Een keer erdoor en het zit perfect, dagenlang!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 10:08

Je kunt beter 1 keer meer uitgeven voor een stijltang want je doet er zooo lang mee :)

Hoe hoog zetten jullie hem trouwens altijd? Ik zo rond de 210.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 10:11

ik 220

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 11:34

Ik heb ook een Ga.ma maar bij mij houdt het echt niet goed. |( Vraag me soms echt af wat ik verkeerd doe! Maar misschien ligt het toch aan mijn soort haar, dat de slag er zo snel weer in terug is.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 12:14

Yv_ schreef:
Hè wat raar.. Toen ik net op je link klikte, kreeg ik een rooie te zien, nu een zwarte! Ik had iig die rode inderdaad gezien voor bijna 100 euro!

2 verschillende posts waarschijnlijk ;) De zwarte heb ik, en die rode is de duurdere.

@ babydoll: Of ik t al geprobeerd heb? Jazeker, paar post hierboven vertelde ik dat al hahaha.
Toen mn nicht m kocht was hij rond de 60, tijdje geleden al. Nu dus 40, en op die site met korting scheelt het echt een stuk!
Van 'n site geplukt:

Ontrullen, stylen
Keramische platen
Controlelampje aan/uit: ja
Wet&dry
Aantal temperaturen: 25
230 graden
Snel op temperatuur

Ik gebruik trouwens altijd 230 voor t stijlen.. Volgens babyliss de ideale temperatuur om te stijlen. (Ligt natuurlijk aan je haar soort e.d., maar bij mij is het nu best dik en erg lang, en moeilijk stijl te krijgen :P )

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 19:57

:wave:

Terug van weggeweest _O-

Ik heb me haar geverft.... ( :') )
Blondeplukken, wat lichtelijk oranje is uitgeslagen ( := )
En me clip-ins ook, en EXACT dezelfde kleur :') Geniaal!

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 21:56

Misschien weten jullie dat, ik krijg ook matjes.
Alleen ze zeiden daar dat ze de wit blonde kleur niet hebben daarin. Zou je die met highlights helemaal kunnen blonderen?
Of zou de kwaliteit dan flink achteruit gaan?
Want ze staat er namelijk niet garant voor..

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:53

Blonderen is natuurlijk nooit goed voor je haar.. :=
Wat voor haar is het? Ligt natuurlijk ook aan de kwaliteit van het haar..

Is het geen optie om naar een ander merk te kijken met wel die kleur??

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:57

Vaak hebben extensionsharen al zoveel chemische behandelingen gehad dat ik het persoonlijk nooit zou gaan blonderen, dadelijk heb je strohaar....

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 11:05

Ja, en dat is erg zonde van het geld..

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:39

Jippie, ik heb ook een cool medusahoofd! (Dreads dus)
Vriendin heeft ze zelf gezet, het zit erg stevig. Nog wel wat pluizig, maar dat is na een keertje natmaken denk ik wel over. Enkel mn ponnie en een klein stukje boven mn nek moeten nog, maar ze was al zoooo lang bezig. Vind het echt leuk, tis weer eens heel wat anders. :)

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 10:01

ik krijg woensdag as weer nieuwe....die ik nu heb zitten er in van 20 december en beginnen nu echt mega uit te groeien dus word hoog tijd.
Heerlijk weer een nieuwe verse volle bos <3

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 13:13