Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
enniee schreef:Prairy schreef:Fijn dat de zwelling grotendeels weg is
Bij mij hebben ze een elastiek van de achterste kies naar de voor-ondertand getrokken om het gat te dichten dat ze gemaakt hebben door er een kies tussenuit te halen...
Dat doet nu al zeer en ik kijk echt niet uit naar de komende paar dagen
Gaat het goed met je tandjes?

ben de beugel echt zat.. mijn onderkaak staat niet helemaal tegen mn bovenkaak aan, maar 2? mm ofzo er achter.. opzich maakt het cosmetisch niks uit ( je ziet het verschil niet kwa uiterlijk) maar vind het wel wat raar 

) maar nadat de zwelling weg was, was het weer normaal.. Fijn dat je weinig pijn hebt.
) voor mijn ontstoken kies vlak voor de operatie, kreeg er jeuk van in mijn schaamstreek, niet echt fijn, maar ging na een tijdje vanzelf over. 

eet je nu al een pizza? Is er niet gezegd dat je je kaak 5-6weken niet mag belasten of heb je er gewoon lak aan wat er je gezegd word? Ik zit nu 3weken na de operatie en mij lukt nog niet eens een boterham te kauwen laat staan n pizza
lekker!
Ik heb nog wel vaak het gevoel dat de linkerkant wat blijft hangen als ik bijvoorbeeld moet gapen. Dan voelt het alsof er iets klem zit. Hoop dat dat ook nog weg gaat..