Daar heb ik donderdag twee weken geleden mijn tongpiercing laten zetten

Heb er net een kleiner staafje in laten doen.
Theo is echt heel aardig en professioneel, en ook niet geheel onbelangrijk, hygiënisch

Even voor iedereen die een tongpiercing wil laten zetten en denkt dat ouders het tog niet zien omdat ie niet opvalt, ik heb een week met een dikke tong gelopen en kon echt alleen maar vloeibaar eten. Dat gaat ze echt wel opvallen als dat bij jou toevallig ook zo is.
Het zetten deed bij mij trouwens ook heel zeer, terwijl ik van iedereen hoor dat ze er bijna niks van voelen

Ik ben blij dat ie erin zit (al is ie nog steeds een heel klein beetje opgezet, maar dat kwam volgens Theo omdat het lange staafje wat erin zat erg bewegelijk is) maar als ik het nog een keer zou moeten doen deed ik het niet

Ik heb er echt last van gehad.
Vooral 's nachts en 's morgens ook. Ik heb weleens op het punt gestaan hem eruit te halen omdat ie gewoon echt klopte en heel dik was

Maar dan spoel je weer een keer met Listerine en dat verzacht een beetje. En ff je tong onder de koude kraan helpt ook

Heeft iemand ervaring met die tongpiercings met zo'n heel klein stalen bolletje en plastic staafje?
Ze zijn kleiner dan een normaal bolletje zegmaar. Ik vond ze erg mooi maar weet niet of het handig is. Misschien gaat ie een beetje ín je tong zitten, net als een te klein knopje in je oor zegmaar...