Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Floko schreef:Wij houden hier de 150 ml per kg lichaamsgewicht aan als richtlijn. Echter heeft ze vandaag 100 ml meer gehad.. kan vast geen kwaad voor een keertje. Als het structureel wordt is die content wel een optie. Kende ik niet, dus fijn dat het genoemd is!
Ze kwam eerst om de vier uur en nu al twee dagen om de drie uur. Regeldag zou het kunnen zijn.
Maar wat zijn jullie stil! Ik hoop dat dit een goed teken is?
Geen baby's geboren? Roulette, Venthe?
iirrssjjee schreef:Het gaat hier wisselend. Sander huilt veel, krijst het vaak uit van de pijn.... We zijn bij de kinderarts in het ziekenhuis geweest en die heeft medisch (gelukkig) niks gevonden. Maarja, wat is het dan he...?
Maar als hij de pijn niet heeft is hij een relaxte baby en ligt hij heerlijk rond te kijken. Is ook lekker zijn mimieken aan het oefenen en we krijgen nu regelmatig ook wat lachjes van hem te zien
mylittlejoy schreef:Hier hetzelfde... wat dan ergens fijn is om te lezen dat we niet alleen zijn hierin. Wij weten wel vrij zeker dat het echt de krampjes zijn, na gisteren en vanochtend een goede poepbroek voelt hij zich vandaag weer wat beter en dan is hij bekijk weer de rustige baby die we kennen. Qua tijd zitten we nu ongeveer ook op de piek van de krampjes, dus vanaf hier wordt het in principe alleen maar beter. Even volhouden.
Jolliegirl schreef:iirrssjjee schreef:Het gaat hier wisselend. Sander huilt veel, krijst het vaak uit van de pijn.... We zijn bij de kinderarts in het ziekenhuis geweest en die heeft medisch (gelukkig) niks gevonden. Maarja, wat is het dan he...?
Maar als hij de pijn niet heeft is hij een relaxte baby en ligt hij heerlijk rond te kijken. Is ook lekker zijn mimieken aan het oefenen en we krijgen nu regelmatig ook wat lachjes van hem te zien
Kramp? Lucht in de darmen?
Wij lopen tegen hetzelfde probleem aan...
7 mei gaan we naar de osteopaat om eea uit te sluiten..
Jolliegirl schreef:mylittlejoy schreef:Hier hetzelfde... wat dan ergens fijn is om te lezen dat we niet alleen zijn hierin. Wij weten wel vrij zeker dat het echt de krampjes zijn, na gisteren en vanochtend een goede poepbroek voelt hij zich vandaag weer wat beter en dan is hij bekijk weer de rustige baby die we kennen. Qua tijd zitten we nu ongeveer ook op de piek van de krampjes, dus vanaf hier wordt het in principe alleen maar beter. Even volhouden.
Welke leeftijd is je kindje?
Hier 6 weken. Merken nu elke dag eind vd dag de krampen..duren zo'n 2.5 uur... Heftig..het gaat echt door merg en been...
Jolliegirl schreef:Hoe gaan jullie om met die gekke TOG waarden?
Volgens de richtlijn moet ik mn baby met 20 graden een romper..shirtje en broekje en slaapzak aandoen in de nacht...
Dat kind stikt de moord...
Die slaapt in een 0,2 tog slaapzakje enkel in een rompertje....en nog heeft ze het gewoon warm..
Is mijn kind dan zo apart?