Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:Denk niet dat ze ervan leren.... Is niet de eerste keer dat dit gebeurd bij de DtotD.... Le Champion denkt vooral aan geld helaas... Het schijnt dat er vorige keer ook geen compensatie is gekomen voor die deelnemers! Behalve korting op nieuwe inschrijving, maar geen geld terug, geen onkostenvergoeding, niks....
Samantha_ schreef:Mooie comeback hwn!
Ik zou echt geen medaille willen als ik m niet had gelopen hoor. Wel geld terug of startbewijs voor volgend jaar.
Dat over water heb ik niet zo ervaren. Ik heb er steeds 2 gepakt, werd niks over gezegd. Er was genoeg, ook sportdrank. Ook in het dorp waar alle bewoners sproeiers hadden was water en fruit.
iirrssjjee schreef:Denk niet dat ze ervan leren.... Is niet de eerste keer dat dit gebeurd bij de DtotD.... Le Champion denkt vooral aan geld helaas... Het schijnt dat er vorige keer ook geen compensatie is gekomen voor die deelnemers! Behalve korting op nieuwe inschrijving, maar geen geld terug, geen onkostenvergoeding, niks....
Samantha_ schreef:Mooie comeback hwn!
Ik zou echt geen medaille willen als ik m niet had gelopen hoor. Wel geld terug of startbewijs voor volgend jaar.
Dat over water heb ik niet zo ervaren. Ik heb er steeds 2 gepakt, werd niks over gezegd. Er was genoeg, ook sportdrank. Ook in het dorp waar alle bewoners sproeiers hadden was water en fruit.
germie schreef:Waren de laatste groepen de langzaamste groepen op basis van de te verwachten eindtijd? Want dan nodig je mensen uit om een andere eindtijd op te gaan geven voor een volgende keer (ik heb dit ook al overwogen bij bepaalde runs).
Ik lees overigens op facebook dat ze gewoon te weinig water bij de waterposten hebben. Dan heb je echt wel wat goed fout gedaan bij de organisatie. Is dit dus waar?
Tiggs schreef:https://nos.nl/l/2538236
Over gisteren. Hier wordt gesproken over zonnesteken, maar dat lijkt me iets anders?