Wouw bootsiebob wat een hoogtes prachtig En Lizard ik hou ervan wat een gaaf kasteel. Ik ging naar strand maat niet lopen, mijn zus heeft daar een huisje . Wel nooi
Wat vindt jij altijd mooie plekken. Heel bijzonder weer dit.
Bootsiebob
Geplaatst: 11-08-24 18:40
Lizard stralend weer, mooi!!
Goof prachtige foto’s Ziet er heerlijk rustig uit daar in de ochtend
Mandyy veel plezier, lekker en gezellig bbq!!
Boedjang wat mooi, met die zon en da’s lekker, een huisje daar hebben
Hier was het flink heet vandaag dus de hoogte opgezocht bij de Rotmoosgletsjer. Vanaf Obergurgl de kabelbaan naar Hohe Mut en van daar gelopen over de gletsjermorene, prachtig! Kregen wel commentaar van sommige mensen; dit is toch geen omgeving voor een hond. Nou de hond liep beter dan veel wandelaars die er waren op hun sportschoenen en die nog nooit in zulk terrein hebben gelopen!
De trieste waarheid…
En even gerelaxt in deze twee stoelen toen we op de bus wachtten
Prachtig.. "die hond" is het daar gewend en loopt inderdaad veel gemakkelijker op vier poten dan wij op twee. En dan sommige inderdaad ook nog op sandalen
noordje
Geplaatst: 11-08-24 20:49
Wat een prachtige foto's Lizard. Jammer dat de vakantie zo snel voorbij is.
En ook van Bootsie weer prachtige plaatjes. En Woody Hier gaan de honden ook gewoon mee de bergen in. Soms krijgen ze sokjes aan als de stenen erg scherp zijn.
Goof,mooi hoor.En wat leuk dat jij en Mandy samen op pad zijn geweest.
SusanH,Cocootje tussen de hoge varens
Gaucho: heel veel plezier in Zweden.
Ik ben vandaag ook weer eens op pad geweest. Oude Postweg tussen Feiring en Hurdal Drinkplaats onderweg Zat een kraanvogel paar (als je heel goed kijkt) Nala mocht even zwemmen Pauzeplaats Trøllkjerkja,een berg stenen die op een kerk lijkt.
Uitzicht over Mjøsa richting Tangen Uitzicht (het waaide een beetje )
Bootsiebob wat een rare opmerking over je hond. Honden kunnen zich prima redden op dat soort terrein. Heel erg mooi daar.
Bootsiebob
Geplaatst: 11-08-24 22:37
Noordje haha. Nala je haar danst!
Mooi! Ik kan op mijn kleine schermpje de kraanvogels niet ontdekken, maar zodra ik thuis ben, ga ik terugzoeken
En het ziet er lekker zonnig uit
Er liep inderdaad werkelijk een man op blote voeten in sandalen vandaag. Wel verfrissend in de sneeuw
Woody had voldoende gletsjerwater om af te koelen en krijgt elke avond Paw Butter op zijn pootjes, hoewel ze niet eens zeer doen of ruw aanvoelen. Hij vindt het echt geweldig om mee te mogen en al helemaal wanneer er sneeuw is. Hij passeert soms mensen die niet weten hoe ze precies over de rotsen komen en laat dan zien hoe het moet hihi
Nou zeg bootsiebob, onze honden zijn ook overal al meegeweest, hoog, laag van alles. Denk dat ze 100x liever mee de bergen in gaan dan de stad haha. Ik vind t prachtig waar jullie zijn. Lizard op naar huis, jammer he Jojoleinee wat wil je in je tuin? Lichtjes of de bloemen Noordje prachtig zeg.