Bedankt allemaal voor alle tips voor de BH's

Zal er morgen eens goed voor gaan zitten.
Gnome, de kast van jullie ziet er ook tof uit! Ik herkende 'm eerst niet haha. Lekker olie op je buik! Hopelijk helpt het.
Wat lief en handig die kleding! Scheelt toch weer een stuk haha. En oh ja die kleine schoentjes zijn zó leuk. Echt om verliefd op te worden.
QueenE, fijn dat het weer wat beter met je gaat.
Freekieee, wow dat lijkt me écht een rot gevoel een voet tussen je ribben! Zo ver is het gelukkig nog niet hier.
Wel echt heel rot dat je je zo naar voelt.

Kan me voorstellen dat je er extra van baalt zo in de verbouwing. Beterschap in elk geval, hoop echt dat je je snel weer wat beter voelt.
Ballard, leuk een weekendje weg. Waar zijn jullie heen geweest? Snap wel dat je dan lekker gesloopt bent erna.
20 weken echo is altijd even spannend, maar komt vast goed. Wel leuk om de kleine weer te zien!
Sky_as je gaat vast snel wat voelen en dat herken je echt meteen.
Ik snap en herken de spanning wel. Het is toch iedere keer weer spannend om de kleine te zien en te horen hoe het gaat.
Maar heel eerlijk, ook nu ik Ted heel regelmatig voel blijft die onzekerheid toch. Vooral als ik 'm dan een tijdje niet gevoeld heb. Gelukkig dient 'ie zich vaak daarna wel weer aan.
Maar zwanger zijn is gewoon spannend denk ik!
Azmay, haha wat jij zegt inderdaad. Hoé kan er "ineens" iets in ons groeien? Maar toch is het echt zo.
Kiwipitje, waarom komt er bij jullie geen Zwitsal in?
Charlotte, aah arme poezel! Hoe heeft 'ie dat voor elkaar gekregen? Gelukkig is het een nette breuk. Heeft hij uiteindelijk geen spalk gekregen? Succes met het binnenhouden in elk geval!
Vervelend van je hoofdpijn. Ik heb het eigenlijk alleen als ik te weinig gedronken heb, dus is vaak snel op te lossen. Maar denk dat drukte zeker kan zorgen voor hoofdpijn!
Leuk meubels bestellen! Al iets op het oog?
Marlis weer druk bezig dus. Fijn dat alles goed was bij de verloskundige. Ook een goed gevoel bij haar?
Wat gek dat een ziekenhuis geen waarden overneemt. Zoiets komt toch in je dossier o.i.d.?
Wat fijn dat je herder zo braaf was.
Hier is mijn laatste werkweek ingegaan voor mijn verlof. Vrijdag om 12:40 zit het er op. Echt hoé dan, waar blijft de tijd?
Gaan jullie morgen met valentijnsdag nog iets leuks doen?
Ik vind dat eigenlijk commerciele onzin haha! Maar zag nu wel iets leuks voorbij komen, we gaan romantisch dineren in Wildlands. In de grote kas. Inclusief boottocht in het donker.
Daarna hebben we weer zwangerschapscursus dus drukke avond voor de boeg!
Ted blijft lekker schoppen en ligt geloof ik wel fijn onder mijn ribben.