De bovenste foto is een prachtige scherpe foto waarbij jij op zijn mooiste gekiekt ben en de onderste is een slecht genomen foto, zeer onscherp waar zelfs het mooiste stuk er slecht van af komt. Dus eigenlijk vind ik de foto's onvergelijkbaar. Ik heb nl hele mooie knappe foto's van jou gezien de laatste tijd.
Die motor is wel echt gaaf en stoer. Daar kan een scootmobiel natuurlijk ook niet tegenop.
Het is klote Britt en je verdrietig zijn bij deze twee foto's begrijp ik heel goed.
De bovenste is idd een ai foto de andere uit een filmpje we zijn in benidorm en we hebben al veel gewandeld maar ik ben soms ook moe dus dit is een mooi alternatief voor de lange afstanden
Wat een heerlijke foto’s! Jullie genieten ervan dat is duidelijk. En dat je af en toe zon mooie rode racekar nodig hebt, heerlijk dat die dingen bestaan toch?! Benidorm bastard
Helaas vandaag goed ziek… koorts, hoesten, neusloop, hoofdpijn,… mijn man is naar apotheek hoestsiroop gaan halen en hopelijk helpt dit snel want het is niet handig om ziek te worden op reis…
Niet fijn van de laatste dagen, maar jullie waren er wel lekker even tussenuit. Een extra weekje zonder kuur geeft misschien ook nog wat extra goede dagen, als het snot voorbij is. Al wil je natuurlijk ook weer aan de kuur om het monster rustig te houden.
pien_2010
Geplaatst: 10-01-24 17:31
BritHittepit schreef:
De laatste 2 dagen waren niet echt fijn… maar al bij al was het goed weer, lekker gegeten en niks doen… beter als thuis zijn
Aaaah gelukkig. Ik was al bang dat je vakantie waardeloos was.