Een mooi begin van de dag, heerlijke foto's gaucho!
BB80 en Kylan ook mooie rondjes zondag. Wat een snelheden, dames! Musli, SV en Dilan maandag lekker gelopen, toppie!
Hopelijk voldoen de Mizuno's, Musli. De Wave Rider heb ik ook maar dan de 24. Waar loop je normaliter op?
Ik zit in quarantaine. Zaterdag is mijn partner positief getest, en ik gisteren. Maar ik mag niet klagen, beide hebben we 'slechts' verkoudheidsklachten. Ik ben lekker thuis aan het werk. Het meest vervelende vind ik nog dat ik mijn hardlooptrainingen mis dus ik probeer aan het einde van de middag zelf even te lopen. We hebben een lange oprit, dus daar kan ik me prima vermaken.
MuSLi
Geplaatst: 08-03-22 11:51
Ik loop nu op de Mizuno Wave Rider 23 @Puera. Heb twee paar daarvan. Eentje van 2020 en eentje gekocht in 2021. Nu tijd voor weer wat nieuws.
Succes met het uitzitten van de quarantaine, hopelijk blijft het bij lichte klachten
Puera
Geplaatst: 08-03-22 12:04
Die Wave Skyrise zien er ook uit als fijne schoenen! Ik mag van mezelf over een maand of twee weer nieuwe schoenen, dan heb ik vakantie en ga ik een bezoekje brengen aan de harloopwinkel.
Als mijn klachten niet erger worden dan dit, dan teken ik ervoor.
Lien_
Geplaatst: 08-03-22 14:38
Beterschap Puera! Hopelijk blijft het hierbij.
gaucho, prachtige foto's! En nog proficiat met je trail prestatie
Dilan hopelijk helpen de ijzertabletten. Combineer met wat vitamine C en apart van calciumhoudende dingen, dat kan absorptie hinderen.
Mooi loopje Kylan. Oeps van je teennagels Ik merk dat soort ongelukjes ook altijd pas na afloop.
BB80 wat een leuke fotocompilatie! Dapper dat je je schoenen wit probeert te houden mooi loopje hoor!
Ik zou zondag gaan, maar het was zo druk in het park dat ik maar een stukje gewandeld heb en daarna ben gaan boulderen met m'n vriend. In de gym was het tenminste rustig Gisteren 9km gelopen en een nieuwe app die ik gedownload heb voor m'n apple watch getest, want ik wilde heel graag iets dat ook kan navigeren met gpx routes en evt ook workouts in kan stellen. So far so good, ik ga vanmiddag de interval functie testen. Irritant dat dat via third party apps moet ik vertrouw het nooit zo dat het dan alsnog goed synchroniseert met apple health en strava
Lien, bedankt voor de tips had idd al begrepen van eerdere ijzertekorten dat ik het beste ze met sinaasappelsap oid kan innemen.
Altijd even spannend, nieuwe gadgets/apps. Hoop dat de intervalfunctie goed werkt
MuSLi
Geplaatst: 08-03-22 17:01
Mijn Skyrise's zijn binnen. Even snel aangetrokken, gewoon voor het gevoel: prima. Morgen tijd voor een klein rondje om te proberen Voor de lunch namelijk mijn 1.6km van deze dag al afgevinkt, flink doorgelopen ook.. Vanavond is het weer tijd voor kickboksen. Het is even genoeg zo
Altijd spannend @Lien, nieuwe gadgets/apps testen Zou toch zonde zijn als het niet werkt en je training dan vernacheld is
Ik lees nog steeds braaf mee en geniet van jullie verhalen en foto's, vooral de afstanden verbazen me steeds weer. Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat ik dat ooit zou kunnen lopen.
Ik zit met Evy inmiddels in training 13-14-15 & die moet ik volgende week gaan herhalen. Dat zijn twee blokken van vier minuten en twee blokken van vijf minuten rennen. Maar die vijf minuten zijn best lang, zeker als ik die toevallig bergop zijn. Dan bijt ik erdoorheen maar mijn hemel wat is dat zwaar! Overigens herstel ik wel heel snel, dat vind ik dan weer wonderbaarlijk.
Dit was de laatste training van gisteren:
Lien_
Geplaatst: 08-03-22 19:40
Lekker bezig KimD! Gewoon doorgaan en voor je het weet loop je langer dan je ooit voorgesteld had
Musli leuk nieuwe schoenen, hopelijk bevallen ze morgen goed!
Intervallen gelopen en alles goed opgeslagen, ging lekker
Morgen ga ik weer een poging wagen om te trailen, de spierpijn is redelijk weggetrokken. Nu al plannen aan het maken om weer een (ultra)trailmarathon te lopen. Ik denk in het paasweekend. Maar dan gewoon een eigen route.
BB80
Geplaatst: 08-03-22 21:37
10 km voor mij vandaag, ineens lijkt de drempelvrees om langer dan 6 of 8km te lopen verdwenen. Ik ging eigenlijk voor een interval op tijd 2/3/4/5/4/3/2 en had er zin in.
“5 minutes warm up, let go” riep de dril instructor nog in mijn oortjes dus ik op mijn sloffen van start. Maar na 8 min. vroeg ik mij af of hij in slaap was gevallen want hij zei niks meer.... ehhhh ja. dus. Op mijn sloffen doorgelopen want langzamer lopen is goed zeiden jullie Hartslag gemiddeld 135 echt zo fijn en makkelijk. Na 8 km in een fijne flow nog even 2km op mijn eigen tempo naar huis en weer een goede ervaring rijker! Thanks Bokt!
Puera
Geplaatst: 08-03-22 21:49
MuSLi
Geplaatst: 08-03-22 23:00
Lekker bezig @BB80! Heerlijk dat soort trainingen met zo'n voldaan gevoel aan het einde
Hier net terug van een uurtje kickboksen. Helemaal naar de knoppen, maar wel voldaan ook
Ik tuf ook nog steeds lekker door met m'n opbouwrondjes. Gaat best fijn eigenlijk (met zelfs nog een restje spierpijn van de bootcamp zondag). Heerlijk zonnetje erbij weer vanmorgen.
Heerlijk bezig allemaal. Hier ook rustig mijn rondje gelopen gister. Ik hou vast aan een paar weken het zelfde doen (ongeveer) om vanaf de week van 21 maart aan een nieuw trainingsschema te beginnen dat door loopt tot mijn grootste sport uitdaging van dit jaar: de olympische afstand triathlon op 19 juni. Deze week dus net als vorige week een half uurtje rustig begin van de week, een interval training als 2e training en een uurtje rustig als afsluiter. Gister een half uurtje rustig gedaan na werk. Liep erg lekker weg na een start met wat strakheid in een van mijn kuiten. Morgen dezelfde intervaltraining als die ik vorige week heb gedaan, nu kijken of 8 keer 3 kan. Met het mooie week ben ik ook aan het kijken hoe ik fietsen weer kan gaan inpassen in de planning, daarom nu even een paar weken niet steeds meer en beter en sneller en verder willen met hardlopen.
Pittig doel Imay Ik vond 1/8 triathlon wel mooi genoeg en ben blij als ik alleen al in hardlopen 42,195 km kan uitlopen
Ik verwacht over dei triathlon korter te doen dan dat ik over een marathon zou doen dus wat dat betreft weet ik niet wat een grotere inspanning/ groter doel is. Maar ik snap wel wat je bedoelt, het is niet niks om zo lang achter elkaar te moeten sporten
Ohhh ik dacht aan een volledige triathlon, maar lees net wat de afstanden zijn van de Olympische. Dan nog een pittig doel hoor
Denk dat ik daar alsnog 4 uur of langer over zou doen.
MuSLi
Geplaatst: 09-03-22 13:09
M'n rondje zit er weer op voor vandaag! Nieuwe schoentjes doen het goed. Maar ja, klein afstandje zegt niet zoveel... Wat een heerlijk weer echt lente!
Ik heb vanmorgen mijn rugzak een tweede kans gegeven. Opnieuw afgesteld en mee gaan trailen. Ik wilde een halve marathon lopen, maar onderweg belde mijn zusje. Ze had haar auto naast de mijne geparkeerd (was toeval) en zij ging eerst een rondje wandelen en daarna ook trailen. Nou was ik behoorlijk ver van haar vandaan, maar ik ben teruggelopen in de hoop haar tegen te komen en dat lukte. Ik had toen al 19km gelopen. Eerst samen 3km gewandeld en daarna heb ik met haar nog een trailrondje gelopen. Bij elkaar 33km. Iets verder dus dan de bedoeling was . Het was heel fijn om samen te lopen. Lekker bijgekletst. En wat ben ik blij dat ik alweer zo'n afstand kan lopen na de 50km van zaterdag. Geen schuurplekken op mijn sleutelbeen, wel twee kleine op mijn rug. Maar daar kan ik wel vaseline smeren.
Wat heerlijk die zonnige rondjes! Ik geniet mee van jullie foto's en verhalen!
Hier net terug van een rondje stevige intervallen. Nieuwe records voor 1km en 1 mijl maar de topsnelheid die Garmin zegt dat ik ging is ook weer overdreven
Ik ging voor 8*2 minuten knallen en tussendoor recovery tot hartslag zone 3. Dat was intens! Daarna waren mijn benen kapot verzuurd en heb ik nog 3km als een oud karrepaard naar huis gehobbeld. Heerlijk genoten!