Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janinevv schreef:Dacht dat het ging om het vaccin. Nou goed iets wat dus Pfizer gemaakt heeft kan dit blijkbaar veroorzaken, dat kunnen we daar wel uit begrijpen.
Ik dacht ik kijk eens bij Lareb over Corona vaccin en bijwerkingen en daarin zie ik wel de genoemde dingen, misschien zelf dan die link gelegd.
Of plaatsen ze gewoon rondom tweets met adviesen over bloed klonters en embolieën ?
Blue_Eyes schreef:Janinevv schreef:Dacht dat het ging om het vaccin. Nou goed iets wat dus Pfizer gemaakt heeft kan dit blijkbaar veroorzaken, dat kunnen we daar wel uit begrijpen.
Ik dacht ik kijk eens bij Lareb over Corona vaccin en bijwerkingen en daarin zie ik wel de genoemde dingen, misschien zelf dan die link gelegd.
Of plaatsen ze gewoon rondom tweets met adviesen over bloed klonters en embolieën ?
Even spuit 11, maar: ik heb vorig jaar een website vertaald over trombose en embolieën voor een farmaceut die niet alleen bloedverdunners maakt, maar ook oogzalven en medicijnen tegen psoriasis. Is het nu zo dat je trombose krijgt van die psoriasis-zalf?
Blue_Eyes schreef:Joh. Marketing is het zeker, dat is soort van het punt - ze moeten hun spul wel verkopen. Het is overigens een heel informatieve website over trombose bij kankerpatiënten. En ja, daarop wordt de naam van hun product genoemd, duh.
Sizzle schreef:Natuurlijk kan het uit, het is een bedrijf.
Een brood kan ook uit als je een bakker bent. Een hoop mensen hebben echter nog steeds honger in de wereld omdat ze geen brood kunnen betalen.
We leven in een kapitalistische wereld. Ik denk ook niet dat er veel bokkers zijn die ipv een paard kopen die maandelijkse kosten af zouden geven aan iemand die het zwaar heeft.
Ik geef grif toe dat ik ook geen daklozen opneem in mijn logeerkamer die amper gebruikt wordt.
996981 schreef:Blue_Eyes schreef:Joh. Marketing is het zeker, dat is soort van het punt - ze moeten hun spul wel verkopen. Het is overigens een heel informatieve website over trombose bij kankerpatiënten. En ja, daarop wordt de naam van hun product genoemd, duh.
Inderdaad. Ze moeten hun spul verkopen. Er moet geld verdient worden. Als de farmaceuten gezondheid zo belangrijk vinden waren patenten van de coronavaccins vrijgegeven, zodat het in andere landen ook gemaakt kon worden. Maar ja, geld.
janderegelaa schreef:Welke Europese vriendin?
truus1957 schreef:janderegelaa schreef:Welke Europese vriendin?
https://www.knack.be/nieuws/factcheck/f ... 1645172572
Denk dat ze hiernaar verwijst. Is het anders dan hoor ik dat graag.