Havermout is echt heerlijk! At dat eerst ook nooit, maar ze zeggen dat je er aan moet wennen. Plus je moet het voor jezelf lekkerder maken

Vandaag at ik gewoon warme havermout, maar als ik moet werken eet ik als lunch koude. Dan doe ik het de avond van te voren maken met magere kwark of griekse yoghurt en dan een nachtje in de koelkast. Chiazaad kan inderdaad ook erdoor. Dat doe ik meestal als ik het met melk maak. Anders blijft het wat dunner.
Vooral pindakaas en fruit is echt een aanrader erbij (en whey, smaakt het lekkerder en eiwitten extra)
Ik heb niet echt een foto van mijn lijf alleen. Heb wel gewone foto's. Daar kun je het wel een beetje zien. Achtergrond info: Vroeger vrij veel gesport (wedstrijden wielrennen en schaatsen). Afgelopen 6 jaar niets aan sport gedaan en nog nooit op mijn eten gelet. Half april was ik het zat en ben ik gaan afvallen (toen 68 kilo). Ongeveer 2,5 maand geleden ook gaan Crossfitten. Dat doe ik nu 5x per week en mijn doel is niet meer afvallen, maar vooral spieropbouw (als mag het beetje vet op mijn onderbuik ook best nog weg XD). Dus ik ben nu aan het kijken en proberen wat ik daarvoor zou moeten eten (op dit moment eet ik 2200, maar dat gaat waarschijnlijk meer worden.
Qua beweging loop ik 5x per week van en naar training (1 uur totaal), train ik 1 uur intensief 5x per week en werk ik ongeveer 30/35 uur per week in de horeca
Jij ook lekker bezig met bewegen! Is lekker weer nu inderdaad

En prima lijstje

*edit: nu 61 kilo trouwens