Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheehan schreef:Ja gewoon met tattoo inkt en speciale handpoke naalden jaIk heb er zelf 4. Verder nog geen echte tattoo's.
Ik word over een half jaar 18 en zou dan graag bij blackbear bloemen op mijn onderarm laten zetten, door Hanne dan. Zijn er hier mensen die ongeveer de prijsklasse van blackbear weten? Ik ben zo verliefd op hun stijl
Supervixen schreef:Sheehan schreef:Ja gewoon met tattoo inkt en speciale handpoke naalden jaIk heb er zelf 4. Verder nog geen echte tattoo's.
Ik word over een half jaar 18 en zou dan graag bij blackbear bloemen op mijn onderarm laten zetten, door Hanne dan. Zijn er hier mensen die ongeveer de prijsklasse van blackbear weten? Ik ben zo verliefd op hun stijl
Ik heb een tattoo van blackbear waar kevin ruim 2 uur over heeft gedaan. Ik was 360 euro kwijt incl aanbetaling.
Arethe schreef:Zit er niet heel vriendelijk uit hoe het gezet wordt. Voor mn gevoel "raggen" ze echt met die naalden, brr...
eclair98 schreef:Dat hand poke, ik herinner me nu een reportage van een aantal maanden geleden over dat het nu 'hip' is om een tattoo te laten zetten op een feestje. Dan zit er een of andere huis tuin en keuken student met naalden en inkt te prikken...