Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eske_B schreef:Heeft iemand nog oefeningen om m'n armen/draagkracht sterker te maken? M'n pull-ups, met elastieken, gaan al beter. Maar ik red met heel veel moeite 3×5.
elenaMM77 schreef:Eske_B schreef:Heeft iemand nog oefeningen om m'n armen/draagkracht sterker te maken? M'n pull-ups, met elastieken, gaan al beter. Maar ik red met heel veel moeite 3×5.
de elastieken zorgen alleen dat je de oefening op die manier beter aankunt.. echter de overstap van elastiek naar kaal is veel lastiger.. want je leert niet om vanuit gestrekte arm jezelf op te trekken maar vanuit een buiging (is gelijk aan gesprongen pull up)..
wat je t beste kunt doen is de wennen aan de beweing aan de bar.. hoge opstap eronder waarbij je bijna met je hoofd tegen de onderkant van de bar staat.. bar vast pakken en door je knieen gaan net zolang tot je armen recht zijn, vandaaruit trek je jezelf op.. dit gaat ineens heel makkelijk omdat een deel van het gewicht op de box rust.. wel idd laten rusten en niet uitdrukken met je benen. echt puur op je armen en je benen laten rusten op de box. puur dus om de beweging te oefenen..
daarnaast is het een kwestie van de kracht op bouwen, bijvoorbeeld met ringrows (hoe horizontaler je staat, des te meer kracht kost het), benchpresses, en negative pull ups. (dus jezelf boven de bar werken en dan langzaam laten zakken)
Eulogy schreef:Ladymadonna, hoe dan
Cer, het is echt fors laag en al helemaal als je erbij sport. Misschien is dit je aangeraden omdat je zegt moeite hebt aan de 1000 te komen? Maar het is echt ongezond weinig, je hebt gewoon brandstof nodig... Nu in prep zit ik zelfs nog op 2100 calorieën (hoewel dat wel uitzonderlijk ismaar toch) en ik ben maar 1.62m en 55kg.
Vriendin heeft zondag tijdens poseren foto's gemaakt en ik sta echt te kijken van de vooruitgang die ik in m'n rug in minder dan 5 weken zieNu m'n glutes en hamstrings nog haha
[ [url=m/vFwiEF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/japU4Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben ook wel benieuwd trouwens Needje!
Eulogy schreef:Cer, het is echt fors laag en al helemaal als je erbij sport. Misschien is dit je aangeraden omdat je zegt moeite hebt aan de 1000 te komen? Maar het is echt ongezond weinig, je hebt gewoon brandstof nodig... Nu in prep zit ik zelfs nog op 2100 calorieën (hoewel dat wel uitzonderlijk ismaar toch) en ik ben maar 1.62m en 55kg.
Eulogy schreef:Gaaf Enzino! Wel duur lijkt me?