Ja Anc, ik vind wel meer palette van Viseart heel gaaf, maar 77 eurie is me ook echt te duur. Maar zodra ze in de sale komen, sla ik meteen toe Deze 'look' was meer om gewoon even het pigment te testen, maar uiteindelijk vond ik t wel geinig. Je look is mooi trouwens, al lijkt je mascara wat te klonteren. Dat heb je normaal vols mij nooit toch?
Suus, snap ik. Jij hebt al genoeg in je stash
Elke, pigment is echt heel sterk idd. Heb nog niet alle kleuren geprobeerd. Misschien doe ik dat straks nog wel even
Avelienvd
Geplaatst: 23-03-17 13:57
Mooie look donnar! Gaaf kleurtje op je lippen DnT.
Hier weer eens FiF gepakt. En diva op mn lippen. upload later foto. Wil nu niet.. stomme bokt
donnar
Geplaatst: 23-03-17 15:30
Thanks allemaal!
Mijn look van vandaag, m'n nabla palette gebruikt, mijn FIF palette en op mijn lippen Mac Heroine.
En nog een foto van mijn look van gisteren met mijn ogen dicht.
Oh goede actie! Helaas geen geld daarvoor, dit weekend naar Luxemburg (sephora)
Mooie look weer Avelien! Dat goud met roze gecombineerd vind ik erg mooi je blush lijkt wat hard vanaf mijn telefoon, maar dat kan natuurlijk ook vertekenen
Mooie frisse kleur anc ! Donnar hele gave looks , vooral die laatste Avelien mooie look, mooie kleuren gebruikt Toch denk ik dat je met deze hardere kleuren het mooier is om daarbij je haar los te dragen. Het wordt in het algemeen wat te hard voor mijn gevoel.
Hey iedereen! Sorry dat ik zo lang niet heb gereageerd, heb even een hele hectische periode waardoor ik niet veel kon reageren. Ik ga straks even kijken naar jullie mooie looks!
Ik zag dat Avelien had gevraagd of ik een foto wilde posten met mijn lippen nu, toevallig heb ik momenteel Candy Yum Yum van MAC op mijn lippen, beetje uit mijn comfortzone maar wel een feller kleurtje dus bij deze:
(Sorry voor de slechte kwaliteit, even heel snel een foto gemaakt in kunstlicht)
Balen dat je door je rug bent gegaan LM, beterschap!
MuffinX
Geplaatst: 24-03-17 17:30
avelien ik vind je oogschaduw en je lipstick erg gaaf!
Toen ik voor de eerste keer een foto poste kreeg ik de tips van jullie dat mijn wenkbrauwen te 'zwaar' waren voor mijn gezicht. Ik heb er wat aandacht aan besteed en gekeken hoe ik het minder zwaar kan maken. Ik ben benieuwd naar jullie mening en wellicht hebben jullie nog tips hoe het nog beter kan..
De eerste foto is hoe mijn eerste foto die ik hier gepost heb en de tweede foto is zoals ik ze nu heb bijgetekend.
Ik vind die eerste foto eigenlijk heel mooi! Maar ik hou dan ook van aanwezige wenkies haha
Djilna
Geplaatst: 24-03-17 17:41
Wenkbrauwen op de rechter foto passen inderdaad een stuk beter! Mooi! De eerste konden ook prima trouwens (vind ik), maar de 2e maken je uitdrukking wel wat meer 'open'.
MuffinX
Geplaatst: 24-03-17 17:43
kijk! Dan is mijn doel behaald. Dankjewel! Heb vandaag de anastacia beverly hills pomade gehaald, erg fijn product!