[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 23:10

donnar

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 23:11

Oh wauw, dankje! Ik zal het maar snel weer wegklikken, leek mij al te mooi om waar te zijn :')

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 23:20

Donderdag zit ik model voor een visagist in opleiding. Ik ben benieuwd hoeveel verschil het maakt met mn eigen make up routine zegmaar.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 23:22

Erg jammer dat er getemd is idd

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 23:27

Guys ik ga donderdag naar Aachen :D nog aanraders waar ik langs kan gaan op beauty gebied. Las al vaker dat sommige mensen in Duitsland dingen kochten?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 23:30

Duitsland is sowieso goedkoper, ik weet niet of je ook into nagellak bent maar P2 is zo gaaf!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 23:39

_Friemel schreef:
Vera probeerde die afwasborstels van Boozy dus net even gekeken alleen leek ze de verkeerde toon foundation te hebben, haar nek is echt nog zoveel geler of zie ik het verkeerd? Ik heb sowieso het idee dat Nederlandse beautybloggers te vaak verkeerde foundation pakken op Nikkie na, masha is toch wel het toppunt daarvan :')

Ben blij dat Vera het ook als schoonmaak/afwasborstels ziet. :=

Vooral die borstels die bedoeld zijn voor oogschaduw, wat een faal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 23:52

Vind Vera's stem trouwens heel prettig om naar te luisteren. Ik vraag me dan alleen af, nav mijn slechte ervaringen met het prikken en uitval van haren van de Boozyshop lijn van kwasten of dat bij die set niet ook massaal zal gebeuren... :=

Die voor oogschaduw werken ook echt voor geen drol. :')

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 23:54

Wat is eigenlijk het voordeel van die vorm kwasten? Lijkt me niet heel prettig werken maar ik moet zeggen dat ik op de beautyblender na Nog geen ander fijn hulpmiddel heb gevonden voor foundation.. Misschien pak ik steeds de foute kwasten :))

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 23:55

Stipplingbrush *\o/*

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 00:00

Wat is een stippling brush?

*Google*

Aah, die heb ik voor mijn foundation ook, naast de blender. Vind de blender beter.. Maar kan net zo goed alles de deur uit gooien want blijkbaar zie ik er beter uit zonder foundation haha :)) . Ik ben een natural beauty *kuchkuch*

Ik denk dat ik eens een keer bij Mac mijn foundation wil laten aanbrengen en als dat bevalt, een laatste dure poging wagen. Maar dat doe ik liever bij een Mac counter dan bij Douglas, want soms heb ik het idee dat Douglas verkoopsters niet altijd weten wat ze doen.. Maar waar heb je een Mac counter in Drenthe? Heb je die wel hier, lol. Of in Groningen misschien.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 00:03

De real techniques stippling brush werkte niet voor mij, wellicht niet de fijnste kwast binnen de soort? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 00:05

Mijn RT buffing brush (anders dan de stippling van RT) en inderdaad wat Friem zegt een stippling brush is HEA-VEN. BB werkt voor mij totaal niet en benadrukt de droogheid van mijn huid alleen maar.

Eline, op de MAC site kun je zoeken op steden waar ze zitten en dan staat er of het een MAC counter of Douglas is. :)

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 00:25

ElineS schreef:

*Google*

Aah, die heb ik voor mijn foundation ook, naast de blender. Vind de blender beter.. Maar kan net zo goed alles de deur uit gooien want blijkbaar zie ik er beter uit zonder foundation haha :)) . Ik ben een natural beauty *kuchkuch*

Ik denk dat ik eens een keer bij Mac mijn foundation wil laten aanbrengen en als dat bevalt, een laatste dure poging wagen. Maar dat doe ik liever bij een Mac counter dan bij Douglas, want soms heb ik het idee dat Douglas verkoopsters niet altijd weten wat ze doen.. Maar waar heb je een Mac counter in Drenthe? Heb je die wel hier, lol. Of in Groningen misschien.

Als je naar een MAC counter in een Douglas gaat, werken achter die bewuste counters gewoon medewerkers van MAC hoor. :) Dat zijn gewoon dames en heren net zoals onze Elke!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 06:40

linoleum schreef:
Suus___ schreef:
Vraag 1: liquids blijven langer zitten rimmel heeft n goede budget optie!
Vraag 2 heb ik geen ervaring mee

Of anders even kijken bij MAC voor een matte rode lipstick. Daar hebben ze veel verschillende rode kleuren en de matte lipsticks blijven ook behoorlijk goed zitten.

Jodie_ schreef:
Klopt :j de Ruby Woo van MAC moet ik er echt afpoetsen aan het einde van de avond. En dat is echt mijn stap/borrel lipstick dus die heeft behoorlijk wat te verduren. :')

Verder vind ik voor de relatief lage prijs, de NYX matte lip creams het ook aardig lang volhouden. NYX Amsterdam is een klassieke rode geloof ik, ik heb zelf qua rood Morocco (oranje-rood) en Monte Carlo (wat meer richting bordeaux) die blijven allebei heel goed zitten.

[quote="Suus___"]

Bedankt !! Zeker het afpoetsen klinkt perfect :D
Zal eens gaan zoeken naar deze opties.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 07:14

xU_Blinghx schreef:
Guys ik ga donderdag naar Aachen :D nog aanraders waar ik langs kan gaan op beauty gebied. Las al vaker dat sommige mensen in Duitsland dingen kochten?

Muller, DM, Douglas :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 07:44

ElineS schreef:

*Google*

Groningen in de Douglas. In Drenthe en Overijssel zit geen MAC.

Maak er dan ook altijd goed gebruik van als ik wel eens in Groningen ben :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 07:47

Niniane schreef:
_Friemel schreef:
Vera probeerde die afwasborstels van Boozy dus net even gekeken alleen leek ze de verkeerde toon foundation te hebben, haar nek is echt nog zoveel geler of zie ik het verkeerd? Ik heb sowieso het idee dat Nederlandse beautybloggers te vaak verkeerde foundation pakken op Nikkie na, masha is toch wel het toppunt daarvan :')

Haha ik zie het ook zo, maar ga ze toch proberen. Iets hoeft er niet mooi uit te zien om goed te werken.

Daarnaast vind ik veel beauty Bloggers in NL niet geweldig. Zie vera haar review met contour stick. Ze probeert te contouren zoals het 'hoort', maar dan net niet goed. En daarnaast doet het niks voor haar gezicht.

Niet dat ik zo'n kenner ben, maar had haar neus en kaaklijn toch echt anders gedaan.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 07:48

Niniane schreef:
_Friemel schreef:

Ik vind ze ook lelijk, maar dat hoeft nog niks te zeggen over de werking.

En daarnaast is vera er ook wel een held in om producten totaal niet goed te gebruiken, wat ook te zien is in het resultaat :')
Ze gebruikt elke kwast op de manier die volgens de website "moet". Terwijl die originele Artis kwasten ook niet specifiek voor iets gemaakt zijn. Zie bijv. de video van Tati over de Artis kwasten, zij is ook over de kleine kwasten erg positief. Maar zij gebruikt ze ook heel anders.

Beetje verder kijken dan je neus lang is helpt veel.

(En inderdaad, ik vind de meeste NLse beauty bloggers tegenwoordig een aanfluiting)

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 08:27

Goedemorgen iedereen,
Ik kwam dit topic tegen en na wat pagina's te hebben doorzocht vindt ik dit een heel leuk topic.

Klein voorstel rondje:
Mijn naam is Denise en ik ben 23 jaar oud en woon in Spijkenisse.
Heb een eigen paard, Cavallo Rosso
Daar rijd ik voornamelijk dressuur mee, buitenritjes voor de ontspanning vinden we ook heerlijk!

Sinds 1 maand heb ik nu de make up lijn van Creative Cosmetics, dit is een minerale make up, wat dus veel gezonder voor je huid is.
Na veel positieve filmpjes en foto's op internet tegen gekomen te zijn leek mij dit echt de make up!
Het kost aardig wat, ook de bijpassende kwasten zijn aardig prijzig.

Helaas krijg ik mijn gezicht echt niet dekkend genoeg zoals op de filmpjes, ik heb best wat plekjes in mijn gezicht zitten en zou dit graag niet zichtbaar hebben.

Iemand die hier nog meer ervaring heeft met Creative Cosmetics?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 08:54

Jemig, wat een geklets!
Moest een paar pagina's bijlezen :oo

En nu ben ik de helft natuurlijk al lang weer vergeten...

Maris, wat Friem al zegt, dit soort merken hebben nooit korting, daarom zijn ze ook altijd uitgesloten van acties bij de Douglas of Ici.
Liquidatie verkoop kan gewoonweg niet, want als een officiele retailer van deze merken om wat voor reden dan ook er mee stopt, gaat al hun voorraad terug naar MAC, Bobbi Brown, UD, etc.

Dit is 100% nep.

Rode lipstick <3
MAC Ruby Woo blijft de hele dag zitten, Kinky is ook een goede.
Qua liquids is Jeffree Star Redrum wat mij betreft de allerbeste.
's Ochtends om half 7 op gedaan en om 21.00 uur af moeten poetsen met een remover op olie basis en daarna had ik nog een stain op mijn lippen :')

Die afwasborstels... ik weet het niet...
Stiekem wil ik ze proberen, gewoon, omdat het kan en ze raar zijn :')

Studio Sculpt foundation heb ik op aanraden van Elke ook geprobeerd en was gelijk verlieft.
Hele fijne foundation voor de droge huid, dekking is perfect, finish heel natuurlijk en hij blijft de hele dag zitten.

Wallen, ik heb ze ook.
Wegwerken met Bobbi Brown corrector, concealer er over en goed afpoederen werkt het beste bij mij.

Medewerkers bij de MAC counter in de Douglas in Groningen zijn altijd zeer vriendelijk, dus dat is een aanrader wat mij betreft.

Ik zou de DM in Duitland binnen lopen, daar hebben ze fijne budget merken.
Gewoon lekker vanalle proberen :D

Vera... tja... ik ben niet zo'n fan...
Haar looks zijn altijd hetzelfde, ze weet niet wat haar wel en niet staat en ze wil altijd witte foundation, terwijl ze helemaal niet zo licht is als ze zelf denkt :=

Welkom Denise :D

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 10:31

Als de bekende Nederlandse beautybloggers 2 make-up reviews per week op hun site plaatsen is het veel te noemen. :=

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 10:37

Oehhh ik wil een linkje van vera (is dat VeraCamilla ofzoiets?) waar ze contourt. Ben ik nu dus wel benieuwd naar!!
Als ik alles bij elkaar heb om te vloggen, dan moeten jullie mij ten alle tijden helpen en tips geven! Ook verzoekjes. Jullie worden mijn jury en vlog team.
Alleen is het dan wel alleen met producten van MAC (als ik iets demonstreer). Zal dat nadelig zijn voor vele?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 10:41

DnT schreef:
J
Rode lipstick <3
MAC Ruby Woo blijft de hele dag zitten, Kinky is ook een goede.

Had jij Russian Red nou ook? Ik heb hem nog niet opgehad maar vroeg me af of die ook zo goed blijft zitten. Is 100% zeker al wel langsgekomen in dit topic natuurlijk :') Maar ik kon het niet terugvinden :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 10:42

Hier is een "glamour" make up tutorial van haar...
Sorry, maar dat ziet er toch niet uit?