Ik heb 38 en ik ben een stuk dikker.
Stomme buik

Die dunne op de foto vind ik maar eng ..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pallatin schreef:Nou idd, wat een afgetraind lijf heeft blake... Is denk ik voor veel vrouwen onhaalbaar..een dagje in een sauna geeft een veel betere afspiegeling van wat 'normaal' is..
Area51, zit er wel genoeg in je lijstje? Hij lijkt mij wat te summier?? Wat is je BMR?
Emmaa_ schreef:Ik vind absoluut dat zij een prachtig figuur heeft hoor, ik ben groot fan van Blake Lively en ook hoe ze kijkt naar de hele wereld waar ze in zit. Ik zou een moord plegen voor zo'n figuur![]()
Maar ook zij werkt hier ontzettend hard voor.. Dit soort figuren zijn gewoon echt knokken en je moet er ook nog eens aanleg voor hebben. Ik zou er alleen zo uit kunnen zien als ik elke dag in de sportschool zou staan en heel erg op mijn eten zou letten. Voor mij is genieten toch wel belangrijker dan zo'n figuur hebben in dit geval.
Mijn doel is dan ook een figuur bereiken waar ik trots op ben als ik in de spiegel kijk, maar wel een figuur waarbij ik zo nu en dan nog een pizza kan eten zonder dat ik het er gelijk af moet zweten voor mijn gevoel.
Tyrcanol schreef:Is dat maatje 42?.
Ik heb 38 en ik ben een stuk dikker.
Stomme buik
Die dunne op de foto vind ik maar eng ..
Emmaa_ schreef:Klopt, heel veel meer dan een energietekort creeren is het niet. Ik heb het in mijn geval meer over de hoeveelheid sporten die erin gaat. Ik denk dat heel veel mensen zich verkijken op hoe veel spieren er samengaan met dat figuur. Ik zou het zelf niet volhouden, daar ben ik heel eerlijk in. Het is ook niet mijn doel om 'strak' te worden, vind mijn speklaagje wel prima eigenlijk.
Tyrcanol schreef:Hoe kan dat nou. Ben 1 kg aangekomen![]()
En dat terwijl ik íedere dag ( ok behalve zaterdag1750 kcal) netjes op de 1500 kcal zit.
Én iedere dag 20 á 22 km/h doe fietsen voor minimaal een uur en vaak zelfs 1,5.
Vet is van 28,1 naar 28,6 gegaan.
Kan wel janken.
Tyrcanol schreef:Bedankthoop dat jullie gelijk hebben. Al had dan het vetpercentage volgens mij niet hoger mogen zijn.
Ik heb een weegschaal bij de aldi gekocht met die functie.
Weet alleen nog niet of ik zo gelukkig ben met deze weegschaal. Vind het nog een beetje onduidelijk allemaal.
Oh das niet fijn. Beterschap !