[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 17:11

Ik denk dat het voornamelijk komt door de vorm/split in de romp van de Manta, als je andere tattoo's zoekt van manta's/roggen dan is het lijfje meer 1 geheel en dan lijkt het in de verste verte niet meer op waar sommige over door denken ^_^

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 17:42

Ik heb ook moeten opzoeken wat het moest voorstellen omdat ik me niet kon voorstellen dat iemand een voortplantingsorganisme zou laten tatoeëren. :o Sorry voor de poster maar een manta had ik er niet uit gehaald. :o

DeniseBirnie

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 17:47

Hihi. Je ziet wat je wil zien he... ^^

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 19:33

haha ik vond het ook al bijzonder.. maar nu ik weet dat het een rog moest zijn zie ik het wel. bedoelde het ook niet vervelend.. ik ben gewoon dirtymined hahaha

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 19:38

Ik zag er meteen een rog in :=

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 19:44

ik heb vlak voor mijn oma kwam te overlijden een ketting van haar gekregen.. het hangertje is een hartje en daarin staat gegrafeert oma x ik zou ooit dit hartje met deze tekst willen laten zetten. ik heb al reacties gehad van " ga je dat met je hele familie doen? want dan zit je zo onder" maar de band die ik met mijn oma had was heel speciaal en ik mis haar vreselijk. vond die reacties ook niet helemaal leuk en zou nu dus ook graag geen negatieve reacties krijgen. ideeën zijn welkom en opbouwend commentaar ook, maar kraak het alsjeblieft niet af.

ik ga in de zorg werken dus ik zit wel een beetje met de plaats. ik had graag haar as in de tattoo willen verwerken maar mijn ouders zijn het daar niet mee eens. (omdat oma niet van tattoo's hield) daarom vraag ik me ook af of mijn ouders het wel eens zullen zijn met dit idee.

heeft iemand anders nog een idee om mijn oma te herdenken door middel van een tattoo? ik wil graag iets met een idee erachter. niet een mooi plaatje dat ik gewoon leuk vind, maar een plaatje met een verhaal.. in dit geval het verhaal van mijn oma.

ik ben nog maar 16 en dus nog heel jong, daarover hoef ik ook geen commentaar. ik ben ook niet van plan de tattoo op korte termijn te zetten. wil er goed overna denken voor ik het uberhaupt doe en ik ben me er ook bewust van dat de tattoo voor altijd is en dat ik niet meer terug kan als het er eenmaal staat.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 19:54

Wat naar dat je er zulke reacties over kreeg :(:) bij de een heb je nou eenmaal een sterkere/andere band dan bij de ander. Ik vind het een erg mooi idee!

Ik vind de binnenkant van je bovenarm bijv wel een mooie plek hiervoor. Het valt niet direct op en mensen in de zorg hebben dacht ik toch altijd iets met korte mouwen aan :)

Ik ben wel bang dat het lastig wordt om een tattoeerder te vinden die én as erin verwerkt, én je tattoeerd ivm je leeftijd.. Zie dit niet als commentaar, maar ik denk dat dat wel lastig gaat worden.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 19:57

Ik zou zelf niet voor as gaan, je hoort verhalen dat het toch niet in de tattoo komt te zitten en het niet mengt met de inkt := Ik vind het wel een heel erg mooi idee, misschien is iets op je ribben mooi? Dicht bij je hart en goed te bedekken!

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 19:58

ja i.v.m mijn leeftijd snap ik dat ook zeker! het as word er niet in verwerkt omdat mijn ouders het hier niet mee eens zijn. binnenkant van mijn boven arm vind ik ook wel een leuke plek. ik zat ook te denken aan mijn ribben.. maar daar heb ik liever een wat grotere tattoo of een tekst ooit (als ik wat ouder ben haha)

maar ik moet het idee ook nog thuis overleggen.. maar ik ben opzoek naar ideeën voor de tattoo zelf en voor de plaats waar ik hem wil laten zetten..

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 19:59

eclair98 schreef:
Ik zou zelf niet voor as gaan, je hoort verhalen dat het toch niet in de tattoo komt te zitten en het niet mengt met de inkt := Ik vind het wel een heel erg mooi idee, misschien is iets op je ribben mooi? Dicht bij je hart en goed te bedekken!

ja! dat vond ik ook een mooie plek!

ik zal het as uiteindelijk ook niet gaan gebruiken.. maar dit was eerst wel de bedoelling. maar omdat oma niet van tattoo's hield ga ik dit niet doen.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:55

Lief idee om een tattoo voor je oma te laten zetten! Misschien is je voet een goede plek. Dat is op je werk ook niet zichtbaar.

DeniseBirnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:58

Ik zou ook zeggen op je ribben. Zoals hiervoor ook al werd gezegd, mooi dicht bij het hart en geheel voor jezelf. Hoef je ook noet bang te zijn dat andere kritiek gaan geven. Wat ik bovendien echt belachelijk vindt/vond

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:16

Imre schreef:
Lief idee om een tattoo voor je oma te laten zetten! Misschien is je voet een goede plek. Dat is op je werk ook niet zichtbaar.

dat is misschien ook nog wel een idee ja! thanks! ik zit idd met mijn toekomstige werk. dus het kan niet in het zicht..

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:18

DeniseBirnie schreef:
Ik zou ook zeggen op je ribben. Zoals hiervoor ook al werd gezegd, mooi dicht bij het hart en geheel voor jezelf. Hoef je ook noet bang te zijn dat andere kritiek gaan geven. Wat ik bovendien echt belachelijk vindt/vond

ik heb altijd een tattoo op de ribben al heel erg mooi gevonden. en ik denk dat dit ook de uiteindelijke plek gaat worden. het kritiek vind ik ook belachelijk, en heb het verder ook gewoon genegeert.. mijn leven. mijn keuzes en zeker, mijn lichaam. ze hoeven het niet mooi te vinden, maar ze hoeven er ook geen commentaar op te hebben vind ik :o

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:19

ik heb thuis overleg gehad. mijn moeder vind dit idee goed. er moet nog overlegd worden of ik nu op deze leeftijd al een tattoo mag en of mijn vader het er mee eens is.. en anders wacht ik gewoon nog een jaartje :)

DeniseBirnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:20

its_daantjee schreef:
ik heb thuis overleg gehad. mijn moeder vind dit idee goed. er moet nog overlegd worden of ik nu op deze leeftijd al een tattoo mag en of mijn vader het er mee eens is.. en anders wacht ik gewoon nog een jaartje :)

Ik zie geen leeftijd staan. Maar hoe oud ben je dan?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-16 21:22

Er stond 16. :)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:44

its_daantjee schreef:

Zou zeker nog even wachten! Ik wilde ook al vanaf mijn zestiende een tattoo, en ideeën verschilden nog al wel eens van wat ik wilde. Maar de windroos die ik al die jaren geleden heb uitgezocht staat er nu op. Wel heel blij dat ik al die tijd heb gewacht! Simpelweg omdat je echt nog wel wat veranderd/meer volwassen gaat worden. Omdat het een tattoo is met betekenis zal je er nooit echt spijt van krijgen maar dingen als details kan je nog wel over gaan veranderen, door je leeftijd. Maargoed, dat hou je natuurlijk altijd wel. Leuk dat je moeder het wel een leuk idee vind! Hou ons maar op de hoogte :)

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:47

Tinkerloos schreef:
Er stond 16. :)

klopt ik ben 16!

ik hou jullie op de hoogte van hoe en wat! maar het begin is er :D

ninji

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:47

its_daantjee schreef:

Moet gewoon kunnen, ik heb althans op m'n 17e mijn eerste tattoo laten zetten. Moest trouwens wel één ouder bij zijn en handtekening zetten als verantwoording voor de tattooshop. Maar verder werd er daar niet moeilijk over gedaan.
En persoonlijk zal ik nooit spijt krijgen van mijn tattoo's. Vind het alleen maar leuk dat ik 'verschillende levensfases' op mijn lichaam heb staan :D
Met een memorial-tattoo is dit natuurlijk al helemaal anders, op een mooie manier.
Oh ja, en kritiek of lelijk commentaar over mijn tattoo('s) gaat er bij het ene oor erin en door de andere d'r weer uit. Luister er wel naar maar er kan toch niks meer aan veranderen :D
Fijn dat er meningen worden gegeven, maar het belangrijkste is toch dat je er zelf mee kan leven :)

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:54

ja, heb je gelijk in! volgensmij mogen ze vanaf 16 tattooëren, ik heb ook al een aantal piercings en daar had ik ook een handtekening voor nodig. dus dan zal dat bij tattoo's ook wel zo zijn ja! maar als mijn ouders er beide mee eens zijn komt dat vast wel goed!

iemand enig idee wat een tattoo van ongeveer 5cm grootte kost? (ik weet nog niet welke maat het precies gaat worden) en ik weet ook dat het verschilt per tattoo en per moeilijkheid of per shop. maar ik wil eigenlijk weten hoeveel ik ongeveer moet gaan sparen :+ wil het hartje niet ingekleurd hebben, word gewoon een open hartje met de tekst oma x er in. wil hem niet heel groot, maar ook niet heel klein omdat hij waarschijnlijk op mijn ribben komt!

edit: precies, lelijk commentaar gewoon negeren. vind het trouwens ook heel l*llig, mensen die commentaar leverden noemen zichzelf "mijn vriendinnen" geweldig leuke mensen joh :+

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-16 00:38

Weinig denk ik.
Weet niet welke shop je heen gaat,maar het begint ongeveer vanaf 50, 60 euro.
Dat ben je denk ik kwijt.
Maar nogmaals,ligt ook aan de shop.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 00:43

Tinkerloos schreef:
Weinig denk ik.
Weet niet welke shop je heen gaat,maar het begint ongeveer vanaf 50, 60 euro.
Dat ben je denk ik kwijt.
Maar nogmaals,ligt ook aan de shop.

ja dat dacht ik al.. ik denk dat ik in arnhem of deventer ga. maargoed ik vind het belangrijker dat hij mooi gezet word dan dat hij goedkoop is.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 19:52

Zijn er mensen in dit topic die ervaringen hebben met tattoo artists in Ierland?

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 22:42

Breek ook even in. It's daantje mooie gedacht een tattoo ter nagedachtenis van je oma.
ik heb zelf nu een paar maanden terug een tattoo laten zetten ter nagedachtenis van mijn overleden broer. Ik wou de tekst al vanaf het moment van zijn overlijden en na 18jaar uiteindelijk gedaan. Waarom zo laat omdat ik ren idee had kwa uitvoering maar nog niet "het" idee had gevonden. Tekst staat op mijn linker bovenarm. De kant van mijn hart