Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:Hahahahaha ik ken het probleem!
Altijd honingzalf en betadinezalf op voorraad, tegenwoordig ook THUIS.
Stukje second skin heeft niemand in huis denk ik.
Hopelijk lukt het di en do!
Al is het maar één of twee uur. Toch even onder de mensen en eruit.
Mocht je hele dagen van plan zijn vind ik je echt een pannenkoek
Varekaj schreef:Anders even bij de apotheek langsgaan en advies vragen welke ontsmetting je best gebruikt? In ieder geval goed afgedekt houden en proberen om vuil er zo veel mogelijk uit te weren. Met aqua schoonmaken, ontsmetting erop (zonder alcohol, tenzij je wil jodelen) en dan afdekken.
Heb je per toeval van die plastic pleisters met gaasje in huis die je ook krijgt bij een operatie? Tegaderm pad? Dat kan tegen een stootje, daar kan je nog gewoon mee douchen en/of in bad als je wil maar het open gedeelte zit dan wel veilig afgedekt.
Pastis schreef:Ik ken nog een "wondermiddeltjes", nl Mepitel. Werk hier altijd érg goed. Kan gewoon met droog luchtdoorlatend verband erboven.
Ik ga morgen eens aan de slag om bij de juiste arts terecht te komen. Ik stuur je de emailadressen en telefoonnummers door, dan kan je zelf kiezen wat en hoe.
Madje1992 schreef:OOh balen van de blaar. Ik doe er altijd blaar pleisters op en dikke sokken die niet zo schuiven en ook stevige schoenen.
Ach zo lang je merrie het zo ook prima vind, zou ik zeggen lekker zo door gaan. Lekker poetsen, eten en af en toe wat werken. Was het ook niet een knuffelkont? En eventueel een bijrijder zoeken om te kijken of je zo af en toe er ook op kunt zitten op goede dagen. Lijkt me wel frusterend als je eerst altijd alles op een hoog niveau kon en nu toch moet inleveren. Kan me heel goed inleven in hoe vervelend dat is en dat je het af en toe gewoon niet ziet zitten.
Vind het ook heel goed dat je dit zegt. En ondertussen denk ik inderdaad zoals iemand anders ook al had gezegd, dat ik zelf gek geworden zou zijn.
Ooh ik baal er echt van dat het alleen maar slechter gaat. Ik hoop zo dat er iets uit de second opinion komt. En dat je daar snel terecht kunt
Veel succes morgen met de stage. Had je trouwens nog wat kunnen vinden voor de reistijden?
Quir schreef:Ik moet naar neurochirurgie, die hebben meestal niet zo'n lange wachttijden omdat neurologie er voor zit (en die hebben meestal wel lange wachttijden haha).
Maargoed ik weet niet hoe lang de wachttijden precies zijn. Maastricht was 3 weken, maar daar wil ik gewoon echt niet heen.
Wat gaan ze vandaag allemaal doen?