Fitness Beginners gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:11

HouVanUtopia schreef:
Lastig lijkt me dat. Ik heb juist de dagen dat ik sport dat k het zonde vind om slecht te eten.

Mss als je trek heb ipv slecht komkommer paprika etx eten

Ik heb dat ook hoor dat ik het zonde vind als ik gesport heb

Maris89

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:17

Ik heb eigenlijk altijd spijt als ik slecht heb gegeten :+ . Probeer er doordeweeks heel erg op te letten en dan kan ik in het weekend wel een wijntje drinken of een pizza eten, maar ook weer niet elk weekend natuurlijk. Lastig hoor soms :P .

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:24

@ houvanutopia, hoe vond je de ochtend thee?
Als het goed is moest je nu ongeveer nodig naar de wc haha!
Na 8 uur merk je iets van de thee.

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:45

Ik heb ook weleens zoiets van ach dit kan ik wel eten ben toch wezen sporten maar vind het wel zonde. Gisteren merkte ik dat ik te weinig fruit had gegeten en zat echt te snaaien. Vandaag weer goed opgelet en nu gaat het beter :) Daarnet lekker anderhalf uur op buitenrit geweest lekker en vanavond lekker naar de sportschool, lesje club core en daar voor hardlopen

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:58

Goed bezig Vera!

@rianne jaa merk nu wel dat ik wat meer moet plassen maar heb ook al bijna 2l gedronken vandaag.
Maar dan ben ik net geweest en moet dan meteen weer net 3x achter elkaar

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:27

Oei...net een punt slagroomtaart op maar ik ga straks sporten. Omgekeerde wereld?? :o :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:51

Hahaha ik denk het wel :p

Ik snap er even niks van. Mijn gilletje om te werken zit nu iets strakker, maar in de spiegel zie ik wel dat ik afgevallen ben???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 18:01

_lauraaa_ schreef:
Hahaha ik denk het wel :p

Ik snap er even niks van. Mijn gilletje om te werken zit nu iets strakker, maar in de spiegel zie ik wel dat ik afgevallen ben???

Spieropbouw? :P

Pfffff, ik heb het even lastig vandaag. Ontzettend in de stress omdat ik morgen een gesprek heb met m'n afstudeerbegeleider, daardoor geen zin/tijd/behoefte gehad om te gaan hardlopen en me tijdens het werken aan m'n scriptie klem lopen vreten aan alles wat god verboden heeft.
Bah, voel me nu echt weer zo'n blubberende tientonner -O-

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 18:06

Misschien gekrompen?

Na je scriptie allemaal inhalen? :') Veeeel hardlopen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 18:11

Haha ja, als ik afgestudeerd ben ga ik gewoon in de sportschool wonen tot ik op m'n streefgewicht ben :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 18:16

Haha ik hoop dat het inderdaad spieropbouw is. Maar kan ook zijn omdat ik net gegeten heb.

Haha inderdaad volgende week extra hard sporten!

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 20:02

V_eraa, HouVanUtopia, _lauraaa_ en Secricible bedankt voor jullie hartelijk welkom en complimentjes!! :D :o

HouVanUtopia, bedankt voor je welkomsberichtje! Wat leuk dat wij ongeveer even groot zijn en jij je doel zo dicht bij mijn gewicht nu hebt. Mijn doel is overigens rond de 60 te blijven hangen, ik vind 57 voor mezelf eigenlijk net te licht. Hoeveel weeg je nu als ik vragen mag?
Ik zal onderaan deze post foto's plaatsen van mezelf, dan kan je zien hoe t eruit ziet. :)

_Lauraaa_ Jij ook bedankt :) Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor tussendoortjes je nu pakt die je eerst niet zou pakken? Hoeveel kg wil jij kwijt?
Wat vervelend dat je gilletje ineens wat strakker zit, terwijl je wel ziet dat je bent afgevallen. Misschien hou je wat vocht vast (ongesteld?)? Of inderdaad omdat je net gegeten hebt? Ik denk dat zolang je je gewichtsverlies ziet in de spiegel je niet al te druk hoeft te maken. :)

Secricible, bedankt voor je uitgebreide uitleg! Ik ga eens uitrekenen hoeveel gram koolhydraten/vetten/eiwitten dat dan voor mij zou betekenen en kijken hoe dat bij mij voelt als ik dat een tijdje volhoud. :) Ik weet dat mijn vetpercentage niet zal gaan stijgen als ik spiermassa opbouw, maar ik denk niet dat het verkeerd zou zijn om wat extra's te eten en toch iets vetjes erbij te kweken, sinds ik zo ben afgevallen word ik namelijk niet meer ongesteld en ik denk dat het daaraan ligt.

Ik vind het onwijs lastig om in te schatten hoeveel kcal ik per dag mag eten! Ik weet mijn bmr, gemiddeld aan wandelen komt daar 750 kcal bij, sporten nog eens gemiddeld 700. Maar ik ben overdag ook vaak uren aan het schoonmaken (=deels mijn werk) en andere activiteiten waarmee je ook vast wat verbruikt.. Vooral ook omdat ik nu echt niet meer wil afvallen. (maar uiteraard ook niet heel veel aankomen :+ )

Hierbij mijn foto's!:

vorig winter, =/- 73 kilo:
http://i289.photobucket.com/albums/ll23 ... opwuj2.jpg

Nu:
http://i289.photobucket.com/albums/ll23 ... u0lewl.jpg
http://i289.photobucket.com/albums/ll23 ... 2hrpyb.jpg

Ik herken overigens niet wat jullie zeggen over het 'ik ga toch sporten dus mag dit en dit wel eten'. Ik heb het juist andersom! Op dagen dat ik niet sport eet ik veel meer en dagen dat ik sport vind ik het zonde om dan die punt taart te eten.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 20:24

Wauw wat een verschil super zeg!
Vind je benen nu erg mooi! Heb je ze wel eens gemeten? Ik wil juist dunnere bovenbenen.

Ik weeg rond de 63,5 maar ben laatste tijd meer aan het meten omdat ik nu meer spieren krijg was laatste x 64.
Doe nu een detox hoop zo wat eraf te krijgen

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 20:39

Renee1991 schreef:
Pfffff, ik heb het even lastig vandaag. Ontzettend in de stress omdat ik morgen een gesprek heb met m'n afstudeerbegeleider, daardoor geen zin/tijd/behoefte gehad om te gaan hardlopen en me tijdens het werken aan m'n scriptie klem lopen vreten aan alles wat god verboden heeft.

Hier nog een scriptie schrijver (oops zit nu toch weer op bokt :o ). I know the feels, maar na een tijd schrijven hou ik er wel van om mijn hoofd leeg te maken en mijn sport outfit aan te trekken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 21:07

Renee schreef:
Renee1991 schreef:

Hier nog een scriptie schrijver (oops zit nu toch weer op bokt :o ). I know the feels, maar na een tijd schrijven hou ik er wel van om mijn hoofd leeg te maken en mijn sport outfit aan te trekken!

Haha, nou ja, ik wilde vandaag ook echt gaan hardlopen.. Maar omdat ik morgen een gesprek heb met m'n docent en ik vanavond moest/moet werken, wilde ik het persé af hebben. Geen tijd meer om te rennen dus..
Hé en ook nog een naamgenoot :P

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 21:23

De vele overeenkomsten hier haha :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 21:25

Onder het mom 'samen ben je sterker dan alleen' :')
Jep, ik ga morgen even heeeeeeeeeeeeel hard rennen :D

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 21:32

Wat studeer je?

Morgen zal misschien nog lekkerder zijn als vandaag! Dan is het een soort van ontlading. Als mijn knie het toelaat dan hoop ik het ook snel weer te gaan oppakken, heb nu wel nieuwe hardloopschoenen en ik wil ze goed uittesten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 21:36

Ik studeer hbo psychologie.. Bijna klaar dus. Nieuwe hardloopschoenen zijn fijn! Ik rende echt het walhalla in toen ik ze voor het eerst aan had! Echt fijn :D

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 21:41

HouVanUtopia, dankjewel! Ik heb mijn benen nog nooit gemeten.
Succes met de Detox! Ik hoop voor je dat het resultaat heeft!

Renee & Renee, heel veel succes met jullie scripties!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 21:50

Ik denk dr ook wel eens over om te gaan hardlopen maar vind zonde om schoenen te kopen en het dan niets te vinden.

Werk op nikes maar weet niet of je daar op kan rennen

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 21:51

Het niet ongesteld worden kan inderdaad te maken hebben met je gewicht. Ik denk dat je inderdaad best weer een beetje meer vet mag hebben... En dan dmv spieren mooi strak blijven!

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 22:04

HouVanUtopia schreef:
Ik denk dr ook wel eens over om te gaan hardlopen maar vind zonde om schoenen te kopen en het dan niets te vinden.

Werk op nikes maar weet niet of je daar op kan rennen

Ik zou zeggen probeer het maar ga zeker niet over de 5 km hardlopen heen zonder goed aangemeten schoenen. In de meeste hardloopwinkels maken ze een filmpje (volgens mij gratis en zonder verplichtingen dat was hier in ieder geval zo) en dan krijg je verschillende modellen aan je voeten die passen bij jou loopritme. Maar voor het proberen voldoen de meeste simple nikes/gympen (all stars is geen aanrader :o ). Volg ook een goed beginnersschema, je conditie wordt vaak snel beter maar je pezen en spieren doen er wat langer over!

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 22:34

Zo ik voel me weer helemaal goed na een lesje club core! Eind van de maand hebben ze ook hier nieuwe releases.

Ik wil ook graag buiten gaan hardlopen, ben nu alvast in de sportschool aan het lopen op de band zodat ik al wel een stukje kan als ik naar buiten ga!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 22:44

Dat doe ik nu ook idd. Even zitten kijken denk dat ik met evy ga hardlopen. Iemand ervaring hiermee?

Zo heb gisteren benen getraind voel t goed aan de achterkant van me benen.

Nu snel slapen morgen al om 7uur beginnen niet gewend.