HouVanUtopia schreef:Lastig lijkt me dat. Ik heb juist de dagen dat ik sport dat k het zonde vind om slecht te eten.
Mss als je trek heb ipv slecht komkommer paprika etx eten
Ik heb dat ook hoor dat ik het zonde vind als ik gesport heb
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_lauraaa_ schreef:Hahaha ik denk het wel :p
Ik snap er even niks van. Mijn gilletje om te werken zit nu iets strakker, maar in de spiegel zie ik wel dat ik afgevallen ben???
Renee1991 schreef:Pfffff, ik heb het even lastig vandaag. Ontzettend in de stress omdat ik morgen een gesprek heb met m'n afstudeerbegeleider, daardoor geen zin/tijd/behoefte gehad om te gaan hardlopen en me tijdens het werken aan m'n scriptie klem lopen vreten aan alles wat god verboden heeft.
Bah, voel me nu echt weer zo'n blubberende tientonner
Renee schreef:Renee1991 schreef:Pfffff, ik heb het even lastig vandaag. Ontzettend in de stress omdat ik morgen een gesprek heb met m'n afstudeerbegeleider, daardoor geen zin/tijd/behoefte gehad om te gaan hardlopen en me tijdens het werken aan m'n scriptie klem lopen vreten aan alles wat god verboden heeft.
Bah, voel me nu echt weer zo'n blubberende tientonner
Hier nog een scriptie schrijver (oops zit nu toch weer op bokt). I know the feels, maar na een tijd schrijven hou ik er wel van om mijn hoofd leeg te maken en mijn sport outfit aan te trekken!
HouVanUtopia schreef:Ik denk dr ook wel eens over om te gaan hardlopen maar vind zonde om schoenen te kopen en het dan niets te vinden.
Werk op nikes maar weet niet of je daar op kan rennen