Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 10:30

Djeradalover schreef:
3 weken :wow: , hoeveel spuit je dan wel niet per x?! Ik doe er gelukkig nu met de eerste al een stuk langer mee :D .

Vanmiddag in goes gewoon kunnen pinnen in de winkel gelukkig!

Weet iemand hoe coulant rituals is met een defect product zonder bon maar wel een pinbetaling? Gaat om een deo die niet spuit, heeft mn moeder 2 weken geleden gekocht maar geen bon meer. Ze heeft haar been gebroken en omdat ik morgen toch in de stad ben ga ik er maar mee langs, ik heb een copie van de pinbetaling maar die is natuurlijk niet van mij.. mn moeder kan nu niet zo makkelijk naar de stad met spalkgips natuurlijk :Y)

Ik kreeg een waardebon toen ik een foto opstuurde van een lotion waar een scheurtje in de verpakking zat.
In principe zijn ze heel coulant wat dat betreft.

Justme_Lisaa

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 11:38

Ik doe gemiddeld 1,5 maand met de spray. In de zomer wellicht iets korter dan in de winter, ik drink niet naar het zweet meer. Ik ben misschien bevooroordeeld, maar ik zou niet anders meer willen :)

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 11:39

Oh ik kom dit topic nu tegen... Ik ben ook fan :o

Ik gebruik de kalmerende nachtcreme, hydraterende dagcreme (beiden niet elke dag. Gemiddeld 3-4x per week). Schoonmaken doe ik wel met een goedkoper product, vond die cleaning foam oa wel wat te duur voor alleen schoonmaken. Ben wel aan het twijfelen om qua dagcreme over te stappen, ben er niet zo'n fan van dat het in een open bakje zit. Zo gaat er veel verloren zodra er lucht bij komt. De nachtcreme zit wel gewoon in een busje met drukknop bovenop, maar ik zag eergister in de winkel dat ze dit nu ook in een bakje hebben? :(

Verder heb ik de hammam body cream (vond hem toch niet zo heel lekker ruiken, gelukkig bijna op. Werkt wel heel goed!) en ben nu overgestapt op de ritual of sakura body cream. Ik hou echt van die geur! Ik heb daar ook een body mist van en ooit een klein pakketje gekregen met body scrub, body lotion en shower gel. Doe daar heel soms maar van omdat hij zo lekker is, maar zou zelf geen scrub of shower gel kopen. Van shower gel werkt het bij mij alleen een paar uur voor een lekker geurtje, daar vind ik het te duur voor en een goedkopere scrub scrubt ook goed en dat doe ik toch maar eens per maand.

Ik heb wel de gezichtsscrub van de rituals (elke week-2 weken) en nog een hydraterend masker en een kalmerend masker. En 2 geurkaarsen. Een van sakura en de ander weet ik zo even niet. De ene brand heel mooi egaal op en die van sakura krult helaas wel... Maar ze ruiken allebei heerlijk!

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:28

Ik doe denk ik een maand met een bus deo

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 16:22

Djeradalover schreef:
3 weken :wow: , hoeveel spuit je dan wel niet per x?! Ik doe er gelukkig nu met de eerste al een stuk langer mee :D .

Vanmiddag in goes gewoon kunnen pinnen in de winkel gelukkig!

Weet iemand hoe coulant rituals is met een defect product zonder bon maar wel een pinbetaling? Gaat om een deo die niet spuit, heeft mn moeder 2 weken geleden gekocht maar geen bon meer. Ze heeft haar been gebroken en omdat ik morgen toch in de stad ben ga ik er maar mee langs, ik heb een copie van de pinbetaling maar die is natuurlijk niet van mij.. mn moeder kan nu niet zo makkelijk naar de stad met spalkgips natuurlijk :Y)

Heeft niks met coulance te maken, een product wat het niet doet is garantie, en een bankafschrift is een geldig garantiebewijs. Aan hen de schone taak om de bon erbij te zoeken, of je gewoon zo te helpen natuurlijk :)

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 17:18

Ik ben super vriendelijk geholpen, ik hoefde geeneens het bankafschrift te laten zien oid, ze pakte gelijk een nieuwe en testte ‘m ook nog even voor de zekerheid dat ik niet nog een x terug moet :D .

Daar mogen andere winkelketens wel een voorbeeld aan nemen :j .

Ik doe tot nu toe 4 weken met mn eerste deo, verwacht dat deze nog wel 2 weken meegaat, voelt nog lang niet leeg iig!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 17:38

Ik vind deosticks nooit zo hygiënisch maar heb eerder ook wel deospray van Rituals en die ging altijd erg lang mee. Vooral omdat ik er weinig van nodig had om fris te ruiken.

Ik ben trouwens benieuwd wanneer de sale is. Heeft iemand hier al iets over gehoord?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 17:42

Djeradalover schreef:
Ik ben super vriendelijk geholpen, ik hoefde geeneens het bankafschrift te laten zien oid, ze pakte gelijk een nieuwe en testte ‘m ook nog even voor de zekerheid dat ik niet nog een x terug moet :D .

Daar mogen andere winkelketens wel een voorbeeld aan nemen :j .

Ik doe tot nu toe 4 weken met mn eerste deo, verwacht dat deze nog wel 2 weken meegaat, voelt nog lang niet leeg iig!

Super, en zo hoort het ook!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 18:17

Voor de liefhebber (duh), alleen vanavond bij Douglas, 25% korting..

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 21:48

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 22:56

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 12:10

Alwiene schreef:
Voor de liefhebbers van de anahata https://www.debijenkorf.nl/rituals-the- ... na_korting

Verzenden is dacht ik gratis als je een account aanmaakt :)

Wel meer Rituals met korting zie ik trouwens.

Daar hebben ze ayurveda scrub gelukkig nog. Sale zal vast wel snel komen bij rituals zelf dan...

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 16:07

Banyu schreef:
Alwiene schreef:
Voor de liefhebbers van de anahata https://www.debijenkorf.nl/rituals-the- ... na_korting

Verzenden is dacht ik gratis als je een account aanmaakt :)

Wel meer Rituals met korting zie ik trouwens.

Daar hebben ze ayurveda scrub gelukkig nog. Sale zal vast wel snel komen bij rituals zelf dan...

Meestal ergens eind Juni, dus binnenkort denk ik ja!

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 16:08

Meestal na vaderdag, dus ik verwacht maandag a.s.

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 20:50

Oehh, ik ben benieuwd naar de sale :~

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 17:16

Eergisteren bestel op de bijenkorf link die hier voorbij kwam (bedankt daarvoor!)
en vandaag al binnen gekregen :)

Gelijk wat extra bussen douchegel gekocht en de anahata bodylotion. Plus nog een happy cadeautje erbij.

Droge olie,is dat voor onder de douche en dan afspoelen?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 17:21

Droge olie is ter vervanging van body lotion ;)
Trekt snel in. Niet afspoelen.

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 17:29

:) Dank je. Ga ik van het weekend even proberen.

Na een lange werkdag kan ik mij echt op een douche met rituals verheugen :):)
(gebruik niet iedere dag rituals,heb nog een mega voorraad douche spul staan van Fa )

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 17:36

Jayyy dr gaan geruchten dat de giftcard die we gaan krijgen van werk een prepaid creditcard is *\o/* rituaaaalsss *\o/*

Wat zijn nu eigenlijk jullie alltime favorites? Welke zouden jullie aanraden?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 17:39

DideH schreef:
Jayyy dr gaan geruchten dat de giftcard die we gaan krijgen van werk een prepaid creditcard is *\o/* rituaaaalsss *\o/*

Wat zijn nu eigenlijk jullie alltime favorites? Welke zouden jullie aanraden?

Mijn ultieme wannahaves om mee te beginnen zijn toch wel de douchefoam en bodycreme.
Qua geur heb ik voor ieder moment van de dag of week wel een favoriet maar wat ik vaak hoor is dat Ayurveda en Hammam favoriete geuren zijn.

Ik heb gisteren de Buddha dry oil gekocht. Ik vond dat ik een cadeautje had verdiend.

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 18:10

Ik ben ook gek van de body mist! Gebruik wel een flesje per maand. Oeps...

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 21:58

Ik gebruik nu een half jaar de ayurveda shampoo, voorheen gebruikte ik andrelon en moest ik mn haar 2a3x in de week wassen en nu nog maar 1x in de 6/7 dagen.

En de handscrub vind ik ook superfijn, je handen worden er mega zacht van <3

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 10:15

Was hier nou iemand laatst die de diffuser gekocht had?
Ik ben heel benieuwd hoe het bevalt, aangezien de prijs niet zo leuk is

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 10:56

Ik zag gister deze met korting bij de Hudson Bay. Is een oudere lijn gok ik? Bij rituals zelf stond ie niet.
Ruikt heerlijk. <3

Afbeelding

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 11:39

Dat was de limited edition van afgelopen winter. Vanochtend mijn laatste doucheschuim van die lijn gebruikt :(

Al heb ik nog genoeg Karma op voorraad, dus ik mag niet klagen.