[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 13:08

Ejena schreef:

Als je een kleine tattoo wilt (las net iets over je bovenarm?) zou ik persoonlijk niet gaan voor iets met zo veel details. De eerste paar maanden zal het er gigantisch mooi op staan, mits goed gezet, maar na verloop van tijd gaat het gewoon uitlopen. Als je dit klein gaat laten zetten wordt het gewoon een donkere vlek na een tijdje ben ik bang

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 13:31

Emmaa_ schreef:
chantalboes schreef:

Ik had hun dus ook gebeld voor Janaina (die bedoel jij toch). En toen zeiden ze simpel dat ik maar een keer binnen moest lopen en als ik geluk had had ze misschien wel tijd voor me.. Een tripje Utrecht is niet echt om de hoek, dus niet zulke goede service. Want een afspraak wilde ze niet maken zonder aanbetaling.

Volgens mij heb je het over Bodycult, of niet? Ik heb me daar laten prikken door een buitenlands meisje waarvan de naam begon met een B, kan er even niet meer op komen... Super lieve meid en heeft echt heel netjes gewerkt :j

Verder gaat het daar inderdaad zo. Op het moment dat jij een afspraak maakt, gaan zij voor je tekenen van tevoren en houden ze plek voor je vrij. Daar moet je idd een aanbetaling voor doen, maar dat gaat bij alle shops zo. Als je dat niet wilt moet je inderdaad een keer naar binnen lopen op de goede gok, maar dat kan ik je niet aanraden aangezien ze dan vaak net geen tijd voor je hebben.

Als je nou begin van het schooljaar gaat, dan ga ik met je mee :Y)

Haha, ja ik wil echt wel heel graag! Maar heb deze maand de ene financiële tegenvaller na de andere, dus moet echt even sparen. _-:(
Ben inmiddels wel al druk bezig met de derde ontwerpen, die wordt van Frank en Frey. :D

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 13:34

Ik vind Bodycult persoonlijk echt een hele fijne shop, de mensen die er werken zijn wel types waar je mee om moet kunnen gaan. Meisje die mij geprikt heeft deed het super lief en goed, en vroeg constant of het wel ging (had voor een eerste tattoo best een lange zit) maar er zijn een aantal medewerkers die bekend staan om uitspraken als "we zijn hier een tattooshop, geen servicecentrum" en dergelijke. Je hebt verder wel gewoon garantie hoor, maar omdat ze zo veel mensen op een dag en in een week voorbij zien komen zijn ze gewoon wat minder geneigd om de regeltjes te buigen.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 13:49

Even gekeken bij bodycult en zo te zien leveren ze mooi werk, maar ik zou er niet heen gaan voor watercolour tattoos

Ejena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 13:53

Emmaa_ schreef:
Ejena schreef:

Als je een kleine tattoo wilt (las net iets over je bovenarm?) zou ik persoonlijk niet gaan voor iets met zo veel details. De eerste paar maanden zal het er gigantisch mooi op staan, mits goed gezet, maar na verloop van tijd gaat het gewoon uitlopen. Als je dit klein gaat laten zetten wordt het gewoon een donkere vlek na een tijdje ben ik bang

Ik wil geen kleine tattoo. Ik wil het ongeveer zo groot als op de foto of eventueel groter als deze grootte niet haalbaar is. Ik wil ook niet exact hetzelfde ontwerp aangezien ik de details wel heel mooi vind, maar iets te druk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 13:54

Ejena schreef:
Emmaa_ schreef:

Ik wil geen kleine tattoo. Ik wil het ongeveer zo groot als op de foto of eventueel groter als deze grootte niet haalbaar is. Ik wil ook niet exact hetzelfde ontwerp aangezien ik de details wel heel mooi vind, maar iets te druk.

Aha, dan heb ik het verkeerd gelezen, mijn excuses! Ik zou persoonlijk alsnog niet gaan voor iets met zo veel drukke details, maar ik denk dat dat volledig afhankelijk is van je eigen smaak. Ik ben nou eenmaal meer van de hele minimalistische tattoo's! Vind het verder wel een erg mooi ontwerp, en ben benieuwd hoe het verder uitpakt :j Je weet dat als je 16 bent dat je dan bij vrijwel alle shops toestemming van je ouders nodig hebt he?

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 14:02

PowerReiner schreef:
Even gekeken bij bodycult en zo te zien leveren ze mooi werk, maar ik zou er niet heen gaan voor watercolour tattoos

Nee ik wil ook niet bij hun, maar bij een gast-artieste, die er nu is. Ze maakt hele toffe dingen. Maar helaas, no budget. |(
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 975&type=3

Ejena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 14:10

Emmaa_ schreef:
Aha, dan heb ik het verkeerd gelezen, mijn excuses! Ik zou persoonlijk alsnog niet gaan voor iets met zo veel drukke details, maar ik denk dat dat volledig afhankelijk is van je eigen smaak. Ik ben nou eenmaal meer van de hele minimalistische tattoo's! Vind het verder wel een erg mooi ontwerp, en ben benieuwd hoe het verder uitpakt :j Je weet dat als je 16 bent dat je dan bij vrijwel alle shops toestemming van je ouders nodig hebt he?

Oh, geen probleem hoor, haha. Misschien heb ik het zelf niet goed verwoord. Ik krijg toestemming van mijn moeder, dus dat zit gelukkig wel goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 14:12

Oke dat scheelt! Mijn ouders vonden hem achteraf best mooi, vooral mijn vader, maar als ik met toestemming van mijn ouders een tattoo had moeten laten zetten hadden ze me denk ik vierkant uitgelachen :')

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 14:43

@Emma, ik snap wel dat ze een aanbetaling willen enzo. Maar ik kon via de telefoon geen afspraak maken (ook niet voor het tekenen). Dus moet ik maar op de gok een dagje naar utrecht gaan, om te hopen dat ze tijd voor me hebben. hmm, nee dan wacht ik wel tot het schooljaar begint, genoeg tijd in utrecht dan, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 14:44

Anders kan ik evt wel een keertje voor je naar binnen lopen om te vragen of ze de volgende dag plek hebben. Is dan altijd een beetje onder voorbehoud, maar dan heb je iig een beeld

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 14:48

Kon ik ook niet hoor Chantalboes. Ze moeten toch zien wat je wilt, hoe groot het ong. gaat worden en hoeveel tijd ze eraan kwijt zijn voordat ze je inplannen. Want je kan een plaat van 1x1m op je rug nemen wat bestaat uit 4 lijnen, maar ook een ontzettend gedetaileerd vlindertje (oid). Scheelt toch wel in tijd.
Gewoon even langsgaan een keertje. Of een andere shop uitzoeken.

Hoelang zat je Emmaaa?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 14:50

Precies zou ik het niet weten, door de adrenaline en de zenuwen ben ik compleet de tijd kwijt geraakt :') Maar heb toch wel een goede anderhalf uur in de stoel gelegen, zij vond dat voor een eerste tattoo veel haha

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 14:57

Ik heb voor mijn eerste in totaal iets van 6/7 uur gezeten :=

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 15:22

In 1 stuk Drunksheep? Wow... :oo
Dat doen ze waar ik geweest ben niet eens, volgens mij alleen sessies van 3,5-4 uur.
Ik heb 3 uur en een kwartier gezeten, tijd is wel incl. rookpauze en opplakken. Vond het flink zat :j.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 15:23

Haha dan voel ik me een pussy met mijn anderhalf uur :') Had absoluut nog wel een tijdje kunnen blijven liggen, alleen het werd op een gegeven moment vervelend dat ze telkens over dezelfde stukjes moest. Denk dat ik bijvoorbeeld schaduwen of inkleuren ook echt een regelrechte hell zou vinden :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 15:28

Haha nee gelukkig niet aan een stuk door, vandaar ook 'in totaal'. Had wel gekund qua pijn hoor, maar ik bloedde teveel. Dus eerste sessie was 4 uur :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 15:30

Grappig dat sommige mensen bloeden. Ik heb helemaal niet gebloed, echt geen druppeltje. Heb vantevoren 2 pakjes appelsap gedronken, er stond op sommige sites dat dat hielp met je bloed verdunnen. Artist zei dat het onzin was, maar ik heb toch echt niet gebloed :') Weet dat ik bij m'n volgende tattoo ook weer wat pakjes drink voor het zetten :D

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 16:17

Ik heb hier al een paar keer gepost dat ik met een idee in mijn hoofd liep en nu weet ik 100% zeker hoe ik het wil. Het idee zit al bijna 2 jaar in mijn hoofd maar nu het juiste ontwerp gevonden.
Ik zoek een artist die heel goed is in strakke lijnen en kleine tattoages. Het is ter nagedachtenis van mijn overleden paarden en het moet klein en subtiel worden. Dit is een beetje het idee
https://imageshack.com/i/kqwzWuuRj

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 16:28

Ik vroeg of ik nog wat bloedde, maar blijkbaar nauwelijks. Had een foto die ik wilde oploaden, maar werkt niet mee. Mn paps heeft m nu gezien, dus ruzie is klaar en kan 'm nu wel online zetten :')

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 20:35

Is het de bedoeling dat hij een dag na het zetten nog inkt afgeeft?

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 21:45

Ja dat is normaal. Niks aan de hand :) bij mij nu zelfs vandaag nog heel ietsjes (tweede dag na het zetten).

Als het goed is heeft de artist ook verteld dat dit gewoon normaal is :)

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 21:48

Ach nu een week later vind ik nog wel eens inkt(iets) wat aan m'n vinger zit na 't insmeren hahaha

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 11:44

Weekje op vakantie geweest naar Kreta, niks aan de hand (goed gesmeerd)
Nu sinds gisteren thuis zijn de gekleurde delen heel dik en opgezet. Dit zijn de oogjes (groen) en de oortjes & neus (roze). Het jeukt niet heel erg ofzo.... De rode en zwarte stukken zijn niet opgezet of dik ofzo.
Moet je hier speciale crème opsmeren ofzo? Vind het zo raar dat het pas sinds gisteren is.
Edit: heb deze tattoo al 2 jaar maar dit is eerste zonvakantie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 12:46

Bij mij borrelt er ook een nieuw idee, eindelijk :D kom,er nog op terug hoe en wat.