Dit gaat haast richting een ouder topic waar beweerd werd dat je zelf schuld bent aan iedere ziekte die je krijgt. (Of nog erger: de depressie van je oer-oma de reden is van jouw reuma).
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Kom nou, alsof jij als enige zonder deze stoffen woont, lijkt me in ons land bijna niet mogelijk en ik woon ook op een afgelegen plek buiten, zonder industrie of teelt/intensieve bedrijven. Bewust? Nee, gewoon omdat het veertig jaar geleden kon en ja, wel geënt onze kinderen.
Boven op een berg in onbewoond gebied in Alaska heb je misschien nergens last van en hoef je ook niet te enten want daar kom je niets tegen, misschien een beer of poema.
Dus [naam] volgens mij doe je ontzettend je best om vooral jezelf een rad voor ogen te draaien voor zaken die misschien gebeurt zijn zonder enig sluitend bewijs , als het maar niet aan jezelf ligt.
Balou_k schreef:Ik heb tijdens mijn studie zeer andere zaken geleerd omtrent immunologie.. Ik weet niet waar jij deze ‘wijsheid’ vandaan denkt te hebben.
Anoniem schreef:Wat is er mis met je jip en janneke verhaal?
Hetzelfde als wat er mis is met de bijbel...
Ongeveer 90 % van de werkelijkheid ontbreekt.
En zolang jij die 90% niet interessant vindt gaat daar ook geen verandering in komen.
Medicinfo schreef:Mazelen kan tot complicaties leiden. Hieronder staan de complicaties van mazelen genoemd, inclusief hoe vaak ze voorkomen.
Oorontsteking: bij 5 tot 10 % van de patiënten.
Bronchitis: bij 5 tot 10% van de patiënten.
Longontsteking: bij 1 tot 5 % van de patiënten.
Hersenontsteking bij 0,1% van de patiënten (1 op de 1000).
Ook enkele jaren na de mazelen kan nog een vorm van een hersenontsteking ontstaan.
Longontsteking of hersenontsteking kunnen leiden tot de dood of ernstige handicaps.
Anoniem schreef:Hier ook in de biblebelt... niets...zelf met een baby geboren middenin de laatste echte uitbraak tussen een dorp vol mazelengevallen, geen problemen gehad. Geen doden, geen schade, gewoon een weekje de schoolklassen leeg en hup allemaal weer verder.
Wat vreten jullie daar allemaal uit dat je zonder vaccins niet meer overleven kunt??