Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dominique_96

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:19

Maar dan is het ook weer zo stil _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:21

Eigen muziek aan?

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:23

Hm ja is wel een idee maar heb niet echt upbeat muziek. Ik ga maar eens internet afspitten naar leuke upbeat muziek :D

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:27

Negeren en als dat niet meer lukt denken; over 20 minuten is het toch voorbij :+

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:28

Haha true _O- Opzich motiveert het wel als ik 'r hoor zeggen 'come on, you can do it!!' maar al dat andere gelul boeit me niet zoveel :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:31

Ik heb de shred in het voorjaar gedaan en doe nu af en toe weer level 3, en ik blijk 'm nog helemaal te kunnen meepraten. 'Very, very hard, but very, very effective.' :D

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:36

ik heb vanmorgen dag 8 gedaan van level 1, ik werd ook gek van haar geleuter dus heb geluid van filmpje uit gezet en radio aangezet op spotify en dan de dance/house. echt veel fijner! alleen moet ik wel goed kijken anders doe je een oefening misschien te lang ofzo haha

moet zeggen dat ik het nu wel aan mijn lichaam begin te merken *\o/* vooral mijn broek zit ietsje losser

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:41

Ik heb net dag 6 afgerond. Blij dat het weer achter de rug is. Haha. Was te moe (slecht geslapen). Maar toen ik klaar was zei mijn vriendje: "Goed bezig, lief.", dus dat was wel lief. :)

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:48

Haha ik heb sinds begin januari tot eind mei elke dag video's van Jillian gedaan, en nu weer begonnen na een operatie en ben ze nog steeds niet zat :') Wat zou dat over mij zeggen? :+
Heb een keer muziek opgezet, maar voelde een beetje vreemd dus maar weer uitgezet en terug gaan praten tegen Jillian :o

Aah Polivy dat is lief :)

Fijn dat je resultaat begint te zien MD!

Ik ga zo denk ik ook eventjes aan de slag, ik kan nog lang niet alle workouts doen en voel me helemaal niet lekker vandaag maar ik ga er toch maar voor.. Voel me naderhand vast beter :)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 13:13

Ik praat ook vaak terug, soms met een hoop gesteun en gepuf
Vandaag voor het eerst week 4 v ripped gedaan, toen was jillian ah schreeuwen en toen ging mijn vriend antwoorden, toen ik stil bleef _O-

Beter een slechte workout dan geen workout! Succes!!!

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 13:15

Ik ga nu beginnen aan killer buns! Daarna douche en m'n centimeters opmeten...Enerzijds wil ik niet, omdat ik bang ben dat de resultaten tegen vallen, anderzijds moeten er toch ooit ergens een keer resultaten komen, toch?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 13:28

Idd geluid uit en eigen leuke muziek aan.. of Jillian vervloeken. :+

Vanochtend geen kickbox cardio gedaan, sleeecht. :o Maar ik heb 2 nieuwe broeken gekocht en ze zitten nog een beetje strak dus goede motivatie om aan de slag te gaan! :D

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 13:28

Sall schreef:
Ik praat ook vaak terug, soms met een hoop gesteun en gepuf
Vandaag voor het eerst week 4 v ripped gedaan, toen was jillian ah schreeuwen en toen ging mijn vriend antwoorden, toen ik stil bleef _O-

Beter een slechte workout dan geen workout! Succes!!!

Haha aah ben ik niet de enige die tegen Jillian aan het praten (en soms schelden :P ) is :Y)

Thanks ik ga nu aan de slag, heb er zelfs zin in gekregen :D

Gewoon meten Solar, of het nu mee of tegenzit je hebt je best gedaan en bent er qua gezondheid altijd op vooruit gegaan! Maaruh die centimeters zijn er vast ook wel af hoor :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 13:37

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 14:05

En doe je er dan ook nog BR bij Bhri?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 14:17

's Avonds doe ik de yoga-slaap-dinges, en dat valt echt niet onder sport vind ik. Meer een half uurtje goed uitstrekken, het is echt geen poweryoga zoals bij Jillian. Nadien zie ik er zelfs moe uit en voel ik me slaperig.

Vandaag heb ik BR rustdag, maar heb ik die ene yoga open your heart workout gedaan. Opnieuw geen poweryoga, en iets intensiever dan de slaap-yoga. Je voelt vooral aan je rug dat je al je spieren hebt gebruikt, maar je bent niet buiten adem of zweet niet; dus ik reken het eerder onder de noemer ontspanning :)

Ik ben sinds een week weer fanatiek aan het BR-en en op de cardio-dag ga ik hardlopen omdat de BR-cardio onnoemlijk saai is :') Ik ben echt laaiend enthousiast over BR, ik ben een week bezig en mijn arm- en schouderspieren zien er al weer boller uit :)

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 14:27

Nou niks eraf dus -O- kwa gewicht zelfs 2 kilo zwaarder dan toen ik begon. Echt totaal niet motiverend dit...

Edit: Moet ik wel zeggen dat ik vandaag al 2.5 liter water heb gedronken. Heb een onstilbare dorst op het moment.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 15:02

Gewoon een vast weeg- en meetmoment pakken solarpleure. Zo weeg ik me altijd 's ochtends als ik opsta nadat ik naar de wc ben geweest. Heb ik mooi niet de invloeden van hoeveel ik gegeten danwel gedronken heb.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 15:07

Als je 2,5 liter gedronken hebt, zal je ook 2,5 kg meer wegen :)

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 15:25

Mijn normale weeg&meet momenten waren/zijn altijd op zaterdag, opstaan, sporten, douchen, meten&wegen. Vandaag zat er alleen tussen dat ik niet direct na het opstaan (zeg maar 3.5 uur later) ben gaan sporten. Morgen ochtend maar het normale ritueel en doen alsof het zaterdag is :P

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 15:32

Zou ik ook zo doen Solar!

Ik weeg al een poos een kilo meer, maar ik zie wel verschil in de spiegel en voel me gezond en fit, dus ik lig er niet wakker van :+ Dat ene getalletje kan mijn dagen niet meer verpesten, en daar ben ik wel heel blij om (want vroeger was het anders).

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 16:35

Je kunt eigenlijk beter voor het sporten meten Solar, en die 2 kg heeft vast te maken met dat je zo veel gedronken hebt. Gewoon morgen overnieuw meten en lekker doen alsof je vandaag niet gemeten hebt :D
Maak anders foto's want getalletjes zeggen eigenlijk helemaal niets, op foto's kun je goed zien of er wat veranderd.

Leuke fimpjes Bhri :) Dat tweede yogafilmpje ga ik vanavond eens testen, terwijl ik het net aan het kijken/luisteren was voelde ik me al een beetje slaperig worden :P Dat stromende riviertje ernaast maakt zo'n rustgevend geluid haha.

Als ik straks weer terug ben op mijn oude niveau ga ik denk ik ook BR starten, hoor er alleen maar positieve dingen over. Plus heb stiekem voor mijn operatie een aantal workouts gedaan en die vond ik leuk om te doen.
Maar snap inderdaad dat de cardio saai wordt, ik heb ze een paar keer na een andere workout gedaan en vond ik toen al vrij saai :P

Ik heb uiteindelijk NMTZ gedaan en voel me ook weer een stuk beter *\o/*

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 16:43

NMTZ, jij bikkel!

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 16:45

Bhriseis schreef:
NMTZ, jij bikkel!

Dankje :o Is mijn favoriete workout, lekker lang, veel krachttraining en gezellig :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 16:48

Ik heb hem nog maar een keer gedaan en aw mijn armpjes, tijdens die eerste circuits, ik dacht dat ze zouden afscheuren!