Ik was ook ooit bij een arts die mijn autisme wel kon genezen. Maar na een of andere test had ik toch een ander type en ging dat niet werken. Juist.
Eske_B
Geplaatst: 22-11-13 20:20
Ik zou ook wel eens willen weten hoe het zonder is... maar het lot heeft anders gekozen.
If you are lucky enough to be different, don't ever try to change it!
milou123
Geplaatst: 22-11-13 20:27
RubyRed schreef:
Ik was ook ooit bij een arts die mijn autisme wel kon genezen. Maar na een of andere test had ik toch een ander type en ging dat niet werken. Juist.
Goh, dat zul je altijd zien. Wat jammer joh!
Bij mij zou hij het vast kunnen genezen, want men ziet het nu ook niet. Dus dan had ie erna kunnen zeggen: kijk, ze is genezen. Je ziet er toch niets van?
Hahaha, nee wist ik niet. Het is een plaatsje in Amerika. En het was ooit het wachtwoord op de computer van een spelletje over the X-files. Daar heb ik het vandaan, hihi.
Slecht he vuurneon, ik ben in het Engels haast beter dan in het Nederlands ^^
Hoewel er altijd uitdagingen blijven vind ik mijn autistische trekjes juist een voordeel met onderzoek doen.
Ik voel me thuis op het lab (ik doe immunologisch onderzoek), juist doordat alles zo strak geregeld is. Ik denk dat eigenlijk veel dingen die juist als kwaliteit wordt aangemerkt bij autisten, in onderzoek enorm van pas komt en daar juist tot zijn recht komt. Ben nu te moe om dat echt uiteen te zetten
Wat ik precies ga doen houd ik ivm het openbare forum liever nog even voor me.