Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anne_bento schreef:valt zo niet te zeggen.. ik kan me niet voorstellen dat je ineens van de ene op de andere dag heftige klachten krijgt, bij b12 tekort komt die eerder sluimerend. Al zijn er genoeg mensen die beweren dat het wel kan, ik geloof dat niet. Klachten die bij b12 tekort horen, horen ook bij tig andere aandoeningen en ziekten helaas. Als jij ineens zoveel klachten hebt inclusief neurologische klachten, van de ene op de andere dag, had ik allang de huisarts gebeld!
_Karlijn schreef:Ik schop dit topic weer even omhoog..
Begin dit jaar heb ik 5 weken lang een oplaadkuur B12 gehad. 3 weken geleden laten prikken om te kijken of de injecties effect gehad hadden en hoe het er voor stond, was mijn B12 waarde 400-nogwat, maar sinds dinsdag heb ik spontaan zo'n beetje alle (incl neurologische) klachten van een B12 tekort. Ik voel me flink ziek maar het voelt niet als een griepje.
Kan dat zo snel en acuut afzakken? Ik bel morgen de huisarts weer...
love_western schreef:_Karlijn schreef:Ik schop dit topic weer even omhoog..
Begin dit jaar heb ik 5 weken lang een oplaadkuur B12 gehad. 3 weken geleden laten prikken om te kijken of de injecties effect gehad hadden en hoe het er voor stond, was mijn B12 waarde 400-nogwat, maar sinds dinsdag heb ik spontaan zo'n beetje alle (incl neurologische) klachten van een B12 tekort. Ik voel me flink ziek maar het voelt niet als een griepje.
Met injecties horen de waardes veel hoger te zijn.
Die van mij zijn 1400+.
_Karlijn schreef:love_western schreef:Met injecties horen de waardes veel hoger te zijn.
Die van mij zijn 1400+.
en ik was al verbaasd over 400+. Nouja morgen de HA weer bellen.
love_western schreef:_Karlijn schreef:en ik was al verbaasd over 400+. Nouja morgen de HA weer bellen.
Ben je lid van b12, de vergeten ziekte op fb?
Qua sfeer niet hele fijne groep. Maar wel met meeste informatie.
Ik zit nu na een jaar nog steeds op 1 x per week injecties. Vergeet ik eens een injectie, dan merk ik dat meteen na een dag of 2.
love_western schreef:_Karlijn schreef:Ik schop dit topic weer even omhoog..
Met injecties horen de waardes veel hoger te zijn.
Die van mij zijn 1400+.