Hardlopen deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hardlopen deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 14:08

Ik ben soms ook misselijk tijdens het lopen ja probeer nu iets lichts te eten vantevoren.

eerste keer vond ik 5-7-7-5 ook heftig maar de tweede keer viel mee!

Denk dat ik maandag toch voor 8-10-8 ga.

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 14:40

Gister toch nog gaan hardlopen, begon droog maar na 2 minuten begon het toch te regenen.. gelukkig niet hard :)

Les 5 van start to run gelopen, met de endumundo app ofzo.

duur: 21.10
afstand: 2,60 km
gem. snelheid: 7,37 km/u
gem tempo: 8,08 min/km
calorieen: 218
vochtinname: 0,10 L (had helemaal niks gedronken? kwam misschien door regen)

Had daarvoor ook day 2 van 30 day shred gedaan en vandaag heerlijk spierpijn :')

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 14:54

Ik heb vanochtend les 11 gedaan, ging prima. :) Misschien hierna toch maar meteen door naar les 14 of les 17, m'n conditie toch iets te laag ingeschat. :') Ik ga overigens altijd 's ochtends rennen en eet daarvoor niets, drink alleen een glas water.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 14:57

Goed bezig dus Sas! :)

Denk naast je conditie ook aan je spieren en pezen he? :)

sazsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 16:24

Niet eten voor het lopen is toch helemaal niet gezond voor je lijf? Of kan dat geen kwaad?
Ik heb zelf altijd behoorlijk snel last van een lage suikerspiegel en dan van die lekkere wiebel benen. Dus of ik het zou redden zonder een ontbijtje ect.

Ben overigens wel benieuwd naar wat jullie eten voor jullie gaan lopen?!

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 16:38

KARIN Balen zeg 2 wkn rust. Succes ermee, gelukkig doe je nog genoeg om je ei kwijt te kunnen.

MG Beterschap!

Verder wel gelezen, maar niet alles is blijven hangen.

Wat betreft eten. Ik zorg dat ik een uur wacht voordat ik ga lopen en als ik na de lunch ga dan eet ik 1 boterham en ga een klein uurtje later de deur uit.

Ik heb net volgens mij les 7 gelopen van Keep running 5 km in een half uur. Nu maar weer kijken wanneer ik deze week tijd heb.

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 16:39

Ik heb gister 2 broodjes boterhammenworst gegeten voor t sporten en heb er niks van gemerkt :P had dan ook heeele erge honger ervoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 16:50

Ik eet echt weinig vlak voor het lopen. Als ik vanalles in mijn maag heb loop ik echt niet lekker.

liefst eet ik wel even een banaantje of zo, anders word ik dus misselijk. Het is een beetje schipperen.

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 17:36

Pff nou ik had van de week gelopen na het eten, braaf uurtje gewacht, maar ik heb denk ik wel een half uur enorme stekem gehad. Doe ik dus niet meer!

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:04

Herkenbaar, die steken! Erg vervelend! Ik moet ook echt goed letten op wat ik eet en hoe lang ik wacht na het eten. Banaantje kan idd altijd wel.
Vandaag stond 2x 15 min op het programma, met 2 min wandelen tussendoor. Omdat ik even met een andere app liep, heb ik het piepje niet gehoord....heb ik dus 32 min achter elkaar gelopen! Meer dan 5 kilometer :)
Ik zie dat meerdere posters hier ook de shred doen, ik denk dat ik die ook wil gaan doen :j

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:08

Ik loop altijd 's ochtends en eet ongeveer een halfuur van te voren een beetje yoghurt, en ontbijt daarna. Op andere tijdstippen loop ik echt niet fijn, dus dan sta ik maar wat vroeger op ;)

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:12

Wow, wat een fanatieke lopers zijn jullie zeg. Al die wedstrijden die voorbij komen :D
Petje af hoor, dat kan ik nu nog niet qua conditie. Ik zou het ook niet durven, ik krijg altijd een hoofd als een boei onder het lopen :+

Ik doe hetzelfde als Daenerys, 's ochtends lopen :)
Of aan het eind van de middag, vlak voor het avondeten.
Ik eet wel iets voordat ik ga lopen, maar iets heel lichts. Een witte boterham, een appel of yoghurt.

Had vandaag last van steken in mijn rechterschouder. Dat heb ik vaker als ik me inspan, ook bijv. onder het paardrijden. Moet daar toch eens op gaan letten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:13

Ik heb die doelen nodig hoor. Weet ook niet wat ik na de damloop wil doen. Moet mezelf wel een nieuw doel stellen...

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:28

Gebeurt het wel eens dat je je doel niet haalt?

Daar ben ik altijd bang voor namelijk, en dan haak ik helemaal af omdat ik in mijn ogen faal :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:35

Nou... Mijn eerste doel is 5km kunnen lopen en daar ben ik hard naar op weg. De rest zou haalbaar moeten zijn. Ik ga er gewoon voor :)

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:45

Szan schreef:
Gebeurt het wel eens dat je je doel niet haalt?

Daar ben ik altijd bang voor namelijk, en dan haak ik helemaal af omdat ik in mijn ogen faal :roll:

Kan altijd gebeuren!! Ik begin ook wel eens hard te lopen met het doel dat ik 10 km wil lopen en dan blijf ik ''hangen'' bij de 3 km. Dan baal ik ook, maar volgende x weer beter :D!

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:51

Ik heb geen doel :) , ja een betere conditie en een strakker buikje voor de zomer.. maar de zomer ga ik toch niet halen haha

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:54

Horse_xx schreef:
Kan altijd gebeuren!! Ik begin ook wel eens hard te lopen met het doel dat ik 10 km wil lopen en dan blijf ik ''hangen'' bij de 3 km. Dan baal ik ook, maar volgende x weer beter :D!

Mijn motto is nu: verwacht niets, dan valt alles mee :))

Mijn gemiddelde tijd wordt steeds wat beter en de afstand die ik kan hardlopen zonder te wandelen wordt ook steeds groter.
Dat motiveert mij meer dan een doel behalen, gek genoeg.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 19:22

Saskiaatje schreef:
Ik heb vanochtend les 11 gedaan, ging prima. :) Misschien hierna toch maar meteen door naar les 14 of les 17, m'n conditie toch iets te laag ingeschat. :') Ik ga overigens altijd 's ochtends rennen en eet daarvoor niets, drink alleen een glas water.

Evy adviseert niets over te slaan, je kan wel conditie hebben, maar je spieren etc moeten het wel degelijk opbouwen :j

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 19:23

Lente schreef:
Ik heb die doelen nodig hoor. Weet ook niet wat ik na de damloop wil doen. Moet mezelf wel een nieuw doel stellen...

midzomerloop in de amsterdamse bossen met mij lopen :D

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 19:24

meganproperx schreef:
Ik heb geen doel :) , ja een betere conditie en een strakker buikje voor de zomer.. maar de zomer ga ik toch niet halen haha

dan moet je gaan shredden, daarmee is mijn buikvet echt verminderd :j

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 19:24

meganproperx schreef:

Van hardlopen wordt je buik niet zo snel strakker hoor. Dan kan je beter de 30 day shred gaan doen.en ook geen boterhamworst meer op je brood doen... :D

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 19:25

Ach kijk, Arie en ik zeggen op het zelfde moment het zelfde. :))

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 19:26

great minds think alike :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 19:41

Midzomerrun Amsterdamse Bos? Dat is voor de Damloop, maar tellen me more!