Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RubyRed schreef:Mijn gezond eten is chips/koek/snoep/taart/kannogwelevendoorgaan laten staan, 6 x eten per dag, genoeg groente en fruit binnenkrijgen.
Tja, dan heb je nog de volkoren producten en al dat gedoe, ik moet gluten- en melkvrij eten dus dat gaat m niet worden.
Maar ik ga niet kijken naar E-nummers vermijden enzo, wel eet en drink ik niet echt veel light-producten, drink alleen soms crystal clear als het water me echt tegen gaat staan, of cola light op een feestje ofzo.
Matsje schreef:RubyRed schreef:Mijn gezond eten is chips/koek/snoep/taart/kannogwelevendoorgaan laten staan, 6 x eten per dag, genoeg groente en fruit binnenkrijgen.
Tja, dan heb je nog de volkoren producten en al dat gedoe, ik moet gluten- en melkvrij eten dus dat gaat m niet worden.
Maar ik ga niet kijken naar E-nummers vermijden enzo, wel eet en drink ik niet echt veel light-producten, drink alleen soms crystal clear als het water me echt tegen gaat staan, of cola light op een feestje ofzo.
Klinkt goed! Bij de natuurwinkel hebben ze wel glutenvrije pasta enz. Maar dat zal je vast al eens geprobeerd hebben.
Naath86 schreef:Even een vraag, eten jullie kwark altijd zonder suiker of iets er door? Ik krijg het anders niet weg, kan ik er dan beter zoetstof door doen of een beetje honing?
Mijn gezond eten bestaat gewoon uit lekkere dingen laten staan, hoe moeilijk.. Regelmatig eten en op dit moment pak ik vaker rauwe groente of fruit tussendoor ipv een sultana of een ander koekje tussendoor. Ik probeer eigenlijk zo te eten dat ik dit ook lang kan volhouden, dus gewoon levensstijl aanpassen en alles met mate. In het weekend gun ik mezelf wel wat lekkers, doordeweeks probeer ik mij in te houden..
Calimero_ schreef:Ik eet 's ochtends ook kellogs.
Wat is jou ervaring met Kellogs Amaris?