[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Judass

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 17:54

Frost

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 18:01

Oke, ik zal eens vragen aan mijn moeder, bedankt!
Is permanente verf anders trouwens?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 18:52

Is zou met jouw kleur eerder voor een donkerdere ombre gaan is mooier dan blond denk ik :)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 21:28

Guys...

Even een tipje: bij luxstyle.nl nu haarextensions voor niet zo veel geld (55 euro).
Ik heb ze een mail gestuurd want ik twijfel over m'n kleur.
Mijn eigen haar is geverfd in donker chocobruin.
Dus ik denk dat ik net tussen 2 kleuren in zit, namelijk chocobruin (die net te licht is denk ik) of donkerbruin (die net te donker is).
Wat zouden jullie doen? Is lastig in te schatten ook via zo'n plaatje op internet..
Maar wat zou minder opvallen? Ietsje donker of iets te licht?

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 22:23

Heb je al recensies gelezen over hun?

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 22:35

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 22:58

Zwitsal schreef:
Guys...

Even een tipje: bij luxstyle.nl nu haarextensions voor niet zo veel geld (55 euro).
Ik heb ze een mail gestuurd want ik twijfel over m'n kleur.
Mijn eigen haar is geverfd in donker chocobruin.
Dus ik denk dat ik net tussen 2 kleuren in zit, namelijk chocobruin (die net te licht is denk ik) of donkerbruin (die net te donker is).
Wat zouden jullie doen? Is lastig in te schatten ook via zo'n plaatje op internet..
Maar wat zou minder opvallen? Ietsje donker of iets te licht?

Ik zou voor de iets donkere kleur gaan :j

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 00:02

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 00:32

jasz schreef:
Heej Lisa! :wave: jij ook hier?
Ik vind die bob je juist goed staan, die wat langere, op de foto met dat andere meisje!

Desteney: ik denk dat dat wel heel mooi is ja, en goed zodat je haar weer sterker kan worden.

Haha dacht even dat je het over mij had, denk al, hoe kent die mijn naam nu weer, haha.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 08:45

nee hahah andere lisa... die ken ik van stal XD

laetitia98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 11:22

stille meelezer hier ik wil graag mijn haar verven alleen weet niet welke kleur
liefst iets rood achtig of verschillende kleuren (met paarse of roze plukken ofzo)

Dit is mijn haar nu:
Afbeelding

hier zit het wel mislukt pony is te lang en schijding uit het midden (die zit normaal wel in het midden) en het is nu stuk bleker en veel meet uitgroei ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 12:19

lovelydyedlocks.tumblr.com

Misschien kun je daar inspiratie op doen? ^^

laetitia98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 16:22

tanx

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 17:44

Vanmiddag bij zo'n afrikaans winkeltje extensions gekocht van synthetisch haar, en net iets te donkere kleur (kleur is goed voor de voorkant maar mn achterkant van mn haar is lichter). Maar ze waren 15 euro ofzo dus ik dacht: mooi oefen materiaal.
Kijken of ik dat uberhaubt kan met van die clip-dingen. Als dit lukt (paar keer oefenen) dan koop ik miss wel mooie van echt haar.
(Al moet ik zeggen.... Dit synthetische haar... Valt me zo op t eerste gezicht echt niet tegen, best wel mooi is t eigenlijk. Staat op dat je t zelfs met een krultang oid tot 200 graden kan bewerken. Maar dat durf ik niet aan denk ik).

Dus.. Volgende week maar eens oefenen. En oefenen met een vissegraatvlecht maken. Want dat wil ik heel graag maar daar is mn haar nu te kort voor.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 19:16

Das goedkoop Zwitsel :D

laetitia98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 19:35

Afbeelding

dit is zooo gaaf he dat kapsel en de kleur (wil de rode/roze delen combineren met mijn bruine haar) iemand tips welke verf ik het best kan gebruiken?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:19

hai,
ik heb vandaag voor het eerst mijn haar geverft, een klein tintje donkerder. eerst 20min laten zitten en een uurtje later kog een keer omdat het niet zichtbaar was, toen maar 15min laten zitten.
maar nu zie je het nog steeds niet goed dus wil ik mrgen verf halen die nog een tintke donkerder is.
erstandig?

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:25

Voor alles over extensions is er ook een apart topic op mw! Misschien leuk om te kijken als je daar mee bezig bent :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 19:34

hoi, aangezien dit een haartopic is wil ik graag mijn vraag even doen..

Ik heb een soort van korstjes in m'n haar, al jaren. Steeds heb ik het een tijdje en dan gaat het weer weg als ik een roosshampoo gebruik. Echter, het ziet er niet uit als roos.. ik heb het echt op bepaalde stukken, korstjes. Ik zit er altijd aan te trekken en te pulken en soms trek ik er ook hele stukken (witte) schilfers vanaf.. soms jeukt het, soms doet het pijn, maar meestal merk ik er niks van, behalve dat ik mezelf er ontzettend aan erger..

Ik heb mooi en gezond en dik/veel haar (tenminste, zo ziet het eruit haha), maar mijn hoofd huid is dus iets minder blij.. weet iemand wat dit kan zijn en hoe ik er vanaf kan komen? Roos shampoo werkt namelijk niet echt meer..

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 19:39

Ik heb er geen verstand van en er eigenlijk nog niet van gehoord, maar misschien werkt het om een shampoo voor je hoofdhuid te gebruiken? Die heb je gewoon bij de drogist of bij de kapperszaak, even naar vragen! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 20:19

laetitia98 schreef:
[ Afbeelding ]

dit is zooo gaaf he dat kapsel en de kleur (wil de rode/roze delen combineren met mijn bruine haar) iemand tips welke verf ik het best kan gebruiken?

Directions. :j

Alleen zul je de punten van je haar wel eerst moeten bleken, op bruin haar zal het niet pakken.

laetitia98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 21:27

tanx ;) ja ga ff kijken hoe ik t ga doen ;) miss in combinatie met rood haar kun je bruin haar rood verven? en rood haar blond?

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 21:32

Rebecca, klinkt al een btje eczeem, laat het ff door je HA bekijken, die hebben shampoo waarmee get zo weg is

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 21:43

laetitia98 schreef:
tanx ;) ja ga ff kijken hoe ik t ga doen ;) miss in combinatie met rood haar kun je bruin haar rood verven? en rood haar blond?

Bruin haar naar rood: ja! (Tenzij het echt donker bruin is, tegen zwart aan, dan zal t niet echt rood rood worden denk ik)
Rood naar blond: Ehh.. Uiteindelijk zal t wel lukken. Maar als je rood haar gaat blonderen wordt het 99% zeker oranje :p en dat roodpigment (wat dat oranje veroorzaakt) gaat er echt moeilijk uit, dus als je dat wil.. Zou ik er echt nog even 10x over nadenken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 22:45

Oké bedankt! Ik heb even op google gekeken en kwam meer van zulke berichtjes waarbij het inderdaad eczeem bleek te zijn.. Ga dus inderdaad maar naar de huisarts want ik denk dat dat niet vanzelf over gaat.. haha.