Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:naomi_g1998 schreef:Die van mij ging inderdaad ook irritant doen na een paar maanden, eerst onstoken daarna ineens een bultje, toen deed die weer pijn en daarna weer ontstoken. Heb hem nu al drie jaar en doet niks meer. Zit er wel over na te denken hem opnieuw te laten zetten want ik wil persé een navelpiercing maar nu is hij redelijk uitgegroeid en dat vind ik er niet mooi uitzien.
Met zout heb ik het trouwens nooit opgelost, gewoon altijd met wattenstaafje sterilon er langs en onder de douche met unicura.
Als ik omreken heb je hem dus laten zetten toen je 12 was? Dan is het niet raar dat hij uitgegroeid is. Er word niet voor niets geadviseerd pas een navelpiercing te laten zetten als je uitgegroeid ben omdat als je nog in de groei bent de kans op uitgroeien van een navelpiercing groot is.
Sterilon is het slechtste wat je kan doen op een navelpiercing. Het droogt verschrikkelijk uit en dood ook de goede bacterien.
Zeezouten in geval van een ontsteking is het beste en daarna de piercing met rust laten. De beste methode blijft trouwens nog altijd de LITHA methode.
Leave It The Hell Alone.
Dus niet aanzitten en geen middeltjes gebruiken.
[***] schreef:Gelukkig maar, ik ben nu overtuigd, ik weet alleen niet wanneer ik tijd om er 1 te laten zetten en ik moet nog uitzoeken waar ik hem laat zetten.
leoniespiercingshop en corral zitten hier in de buurt, ik heb ook geen zin om heel erg ver te reizen.
Corelli schreef:Klopt, ik heb bioplast in mijn tragusIk vind het een uitkomst dat je niet steeds met schroefdraad zit te klooien en vind het qua irritatie geen verschil (zowel metaal als bioplast irriteert bij mij niet)
Nietes schreef:ja dat vind ik ook wel grappig. Bij mijn eerste piercing heb ik altijd netjes gezeezout, maar bij alles wat daar op volgde niet,en ik heb nooit problemen gehad. Zelfs mijn tepelpiercing zit er over een maand 4jaar in, en die is nog niks uitgegroeit. Ben ik zo blij mee!! Want die durf ik echt niet nog eens te zetten bbrrrrWat grappig dat best veel mensen unicura zeep aangeraden werd.
Ik moest er niks opsmeren en onder de douche gwn goed schoon maken,
heb hem nu 9 weken, nog geen ontsteking, niet rood en ziet er om het bovenste bolletje al mooi uit.
Helaas is ie nou wel een beetje geirriteerdHighwaist broek en navelpiercing gaat niet goed samen
Sassii schreef:Haha vervelend zijn ouders soms hè?
Ik heb mijn traguspiercing stiekem laten zetten en ik ben 15. Mijn moeder vond het niet zo erg en mijn vader weet het nog steeds niet. Als je hem eenmaal hebt, kunnen ze er moeilijk wat aan doen.