Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 00:41

Nee nog niets geprobeerd. Ben aan het inpakken geweest. Morgen naar KNHS centrum Ermelo om zaterdag het NK endurance te rijden. 160km knolhobbelen voor mijn plezier := 10 tot 12 uur in het zadel :P
Na het weekend ga ik de make-up eens van dichtbij bekijken.

MAC is prachtig, maar even niet binnen het budget (tja die CEI wedstrijden, dúúr :+ )

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 05:40

Hier ook weer een uitprobeerseltje..

Afbeelding

Hoor trouwens dat ELF soms tegen valt qua pigmentatie, en soms juist heel goed gepigmenteerd is, klopt dat?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 08:05

Ik heb er nu 2x besteld en heb maar 2 dingen die ik toch maar beter niet kon kopen.
Maar voor de rest zit het bij mij goed.
Vind het soms nog beter zitten dan MAC hihi, maar ik kan bv ook essence gebruiken die blijft ook goed zitten.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 09:42

Ik had al gehoord dat de pigmentatie van ELF wisselend is, maar sommige duren merken idem. Dus we gaan het gewoon proberen en als het tegenvalt is het iig maar een paar euro! ;)

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 09:52

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 14:13

Glossi schreef:
Loose, nee ik heb hem bij Douglas besteld maar daar is het meeste nu uitverkocht. Mijn 2e en 3e bestelling heb ik via de Nederlandse MAC site gedaan. Dan zit je ook niet met douanekosten die je eventueel kunt krijgen. Maar Juni is toch ook al volgende maand? Valt best mee :D Ik zeg doen :')

HIJ IS BESTELD :D :D :D *\o/* *\o/* *\o/* *\%/* *\%/*
Goed dat je zei dat het via Douglas kan, wou al een blendingbrush meebestellen bij MAC (die natuurlijk altijd welkom is :+ ) om geen verzendkosten te betalen, maar dan werd het weer zo duur. Heb die paarse besteld, die was er nog gelukkig. :D Over precies 3 weken kan ik hem in mijn armen sluiten. :')

Avelienvd: Ziet er feestelijk uit! Volgensmij ben je alleen op je rechteroog (dus vanaf de foto gezien) een stukje vergeten in je arcadeboog of ziet dat er maar zo uit?
arizonegreen: Leuk! :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 21:41

Yeaaah *\o/* En nu 3 lange weken wachten :P

arizonagreen, ziet er mooi uit!

Avelien, mooie kleuren! Ziet er goed uit :j Er mist rechts wel een klein stukje.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 22:58

Mooie looks weer :)

Ik zit al een tijdje te dubbel over een blog..
Zouden jullie het lezen?
Is er al teveel aan beauty blogs of juist leuk dat er zoveel zijn?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 23:28

Suus___ schreef:
Mooie looks weer :)

Ik zit al een tijdje te dubbel over een blog..
Zouden jullie het lezen?
Is er al teveel aan beauty blogs of juist leuk dat er zoveel zijn?

ik zou zeker volgen :)

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 23:48

Ik vind dat er al veel zijn... voor mij een beetje te veel. Maar ik vind niet dat jij je daarom moet onthouden van het opzetten van een blog! Welk verschil wil je maken en wat wil je bereiken? denk dat als je iets 'unieks' ' doet het beter zal gaan lopen. Zelf bezoek ik beautylab.nl, misslipgloss.nl en daarna vaak beautygloss.nl maar vind haar manier van schrijven etc soms wat meer gericht op <18.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 00:17

Ik zou volgen omdat ik je uit het topic ken. Maar echt nieuwe blogs volg ik eigenlijk nooit, die krijgen bijv geen spullen toegestuurd dus maken niet zoveel reviews of anders kopen ze het zelf en gaat het over drogisterijmerken waar ik niet geïnteresseerd in ben. Maar als je je zou weten te onderscheiden is het het proberen waard. Zelf lees ik eigenlijk geen beautyblogs, meer fashionblogs. Ik vind bijvoorbeeld beautygloss een beetje 'kinderachtig', misslipgloss vind ik wel leuk maar eigenlijk ook weinig looks en echt beauty, beautylab weet ik eigenlijk niet waarom ik daar nooit kom (denk doordat er al zoveel anderen zijn). Beautyscene bekijk ik vaker, vooral omdat die vaak reviews hebben over producten waar ik nieuwsgierig naar ben en om de nieuwste collecties te zien.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 09:53

Misslipgloss vind ik echt heel erg leuk
Beautygloss inderdaad minder ik dacht dat die jongere schrijfstijl aan mij lag :=
Beautylab vind ik wisselend ik heb weinig aan haar looks omdat haar ogen zo anders zijn maar vind de diy weer geweldig..

Wat missen jullie nog?
Want dat is het ding, ik vind t heerlijk om looks te maken en daar is m'n stash ook uitgebreid zat voor maar wat doe je nog meer? De Mac producten die ik koop kan ik reviewen maar dat is natuurlijk niet wekelijks.
Ik wil het echt gaan doen omdat ik t leuk vind want er zijn teveel mensen die leven van hun blog om daar nog bij te kunnen komen denk ik..

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 14:11

Suus___ schreef:
Misslipgloss vind ik echt heel erg leuk
Beautygloss inderdaad minder ik dacht dat die jongere schrijfstijl aan mij lag :=
Beautylab vind ik wisselend ik heb weinig aan haar looks omdat haar ogen zo anders zijn maar vind de diy weer geweldig..

Wat missen jullie nog?
Want dat is het ding, ik vind t heerlijk om looks te maken en daar is m'n stash ook uitgebreid zat voor maar wat doe je nog meer? De Mac producten die ik koop kan ik reviewen maar dat is natuurlijk niet wekelijks.
Ik wil het echt gaan doen omdat ik t leuk vind want er zijn teveel mensen die leven van hun blog om daar nog bij te kunnen komen denk ik..

Beautygloss: idd meer gericht op het roze / meisjemeisje
beautylab: erg fijne blog om te volgen!
misslipgloss: vind ik ook erg leuk, meer lifestyle als beauty soms
veracamila: hele mooie blog, wel heel vaak high-end merken die moeilijk te verkrijgen zijn
livelifegorgeous: veel video's

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 16:55

Llg volg ik sinds kort maar weer nog niet wat ik ervan vind..
Vind Martine leuk hoewel ik haar manier van lipstick aanbrengen niet echt mooi vind maar die andere met de oranje haar ik weet t niet.. Vind d'r soms een beetje irritant :=

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 18:27

Misslipgloss en Beautygloss dragen heel vaak een te donkere foundation waar ik me aan iriteer. Hun nek is dan veel donkerder :+ Beautygloss is ook meer voor tieners. Vind er steeds minder aan en vergeet vaak haar blog te lezen. Misslipgloss heeft altijd mooie looks maar verder vind ik die blog ook niet bijzonder.

LLG volg ik al heel lang. Zij hebben altijd mooie/ duidelijke foto's wat erg fijn is en waar veel blogs van kunnen leren. De kleuren komen over zoals ze in het echt zijn. Een goeie camera als blogger zou ik heel belangrijk vinden. Zij maken daardoor echt het verschil met andere blogs. Plus dat ze de zelfde huidskleur als mij hebben en dat handig is om te zien of het ook voor mij zou werken. Ik vind ze wel een van de betere blogs.

Vera word ook steeds meer favoriet bij mij en gaat steeds meer vooruit.

Beautyscene is leuk maar de foto's zijn niet altijd van goeie kwaliteit.

Nikkie, die is gewoon top. Duidelijke foto's en mooie filmpjes :j Valt niets op aan te merken.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 18:33

Als jij een blog wilt beginnen zou ik dat gewoon gaan doen ook al zijn er zoveel bloggers. Lukt het niet dan is dat jammer. Het is een beetje zosls nee heb je en ja kun je krijgen. Dus go for it +:)+ ik zou je volgen omdat ik je van bokt ken. Wel zou ik een goeie camera aanschaffen. Ook kun je lid worden van bijv. een beautybox. Kun je daar ook revieuws over maken. Je kunt natuurlijk ook je zelf van de rest onderscheiden door alleen maar ooglooks te maken. Zo'n blog is er nog niet.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 18:38

Hihi wist niet dat beautygloss zo gezien werd.
Heb veel van haar geleerd, truukjes en manieren.

Eigenlijk het hele oogschaduw principe van hoe dat werkt in je ooghoek en je crease, hoe je een groter oog creërt.
Dat is wel al een hoop jaartjes terug!

Ook het knoflook stukjes bij nagellak, shapen van je gezicht, beautybox ken ik ook van haar. En haar leuke voedsel ideetjes. :j
Vind het ook gewoon een leuk mens!

Ik vind misslipgloss juist weer vreselijk. Ben daar ook ooit geband, ze vond mijn reactie niet zo leuk denk ik :')

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 18:40

Knoflook bij je nagellak?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 18:49

Misslipgloss vind ik een vreselijk mens :') Ben daar ook ooit eens geband en kreeg een hele mail of ik het normaal vond om te zeggen dat ik haar make up te donker vond? Want dat zeg je toch ook niet tegen iemand op straat? Right :roll:

Ik kijk ook wel eens op wearefashion. Dat is een site die looks en outfits post en ook echt mode en beauty afwisselt. Erg leuk :j Daar hou ik veel meer van dat van alleen beauty.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 19:33

Ik ben lid van de glossybox dus die komt dan sowieso voorbij..

Van die foundation bij beautygloss klopt idd nooit opgevallen dat misslipgloss t ook deed

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 19:35

Davinia_ schreef:
Misslipgloss vind ik een vreselijk mens :') Ben daar ook ooit eens geband en kreeg een hele mail of ik het normaal vond om te zeggen dat ik haar make up te donker vond? Want dat zeg je toch ook niet tegen iemand op straat? Right :roll:

Ik kijk ook wel eens op wearefashion. Dat is een site die looks en outfits post en ook echt mode en beauty afwisselt. Erg leuk :j Daar hou ik veel meer van dat van alleen beauty.

Nah!
Belachelijk.

Ze had toen in een artikel gezegd dat ze niet naar de dwaze dagen van de bijenkorf kon dus of een paar van de lezeressen voor haar konden kopen? :7
Al die jonge meisjes gelijk jaa jaa. Dus ik zei vind je het normaal om je jonge lezeressen als slaaf te gebruiken. Beetje overdreven misschien maar vond het niet kunnen dat ze die meisjes dat vraagt, die dat natuurlijk allemaal dolgraag voor haar doen.

Ja stukjes knoflook bij transparante lak, beste hardener die ik ooit gehad heb.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 19:41

Haha al 2 mensen bij misslipgloss geband hier. :') Ik reageer nooit op blogs dus mij kunnen ze niet bannen, maar klinkt wel alsof ze snel op haar teentjes getrapt is. Trouwens, je geeft iemand op straat ook niet zo snel een complimentje dus als je daar alleen maar zou kunnen posten wat je ook tegen iemand op straat mag zeggen hou je geen reacties meer over. :+ Haar filmpjes kijk ik trouwens nooit, vind haar stem irritant. :o Een beetje zeurderig/trillerig ofzo, als iemand die elk moment in huilen kan uitbarsten.
Nikkietutorials vind ik trouwens ook leuk ja! Gewoon duidelijk en veel ooglooks. :) Ik heb ook liever dat iemand 1 keer in de zoveel tijd echt een echt goed/leuk artikel plaatst dan 2 keer per dag iets middelmatigs.
Heb net Veracamilla bekeken, die vind ik wel mooi vormgegeven. :j Ga daar denk ik vaker kijken. En idd, een goed fototoestel is wel belangrijk want echt mooie foto's maken een blog zoveel leuker om te lezen. (Het is niet alleen een beautyblog, maar ik vind dat http://www.bycelina.com altijd hele mooie foto's heeft.)
Laatst bijgewerkt door Loose op 18-05-13 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 19:42

Nikki is hilarisch :')

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 19:43

Hihi ja ik word altijd vrolijk van haar filmpjes. :))
Laatst liet ze in een filmpje een YSL lipstick zien: "When I'm big, I want this to be my house." :))

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 20:16

Ja nikkie is super!
Ik denk persoonlijk dat Cynthia daarin wel is veranderd.. In t begin komt er natuurlijk veel op je af en ze was nog zo jong.. Maar blijven natuurlijk vreemde redenen om iemand te bannen :)