Na het weekend ga ik de make-up eens van dichtbij bekijken.
MAC is prachtig, maar even niet binnen het budget (tja die CEI wedstrijden, dúúr

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Glossi schreef:Loose, nee ik heb hem bij Douglas besteld maar daar is het meeste nu uitverkocht. Mijn 2e en 3e bestelling heb ik via de Nederlandse MAC site gedaan. Dan zit je ook niet met douanekosten die je eventueel kunt krijgen. Maar Juni is toch ook al volgende maand? Valt best meeIk zeg doen
Suus___ schreef:Misslipgloss vind ik echt heel erg leuk
Beautygloss inderdaad minder ik dacht dat die jongere schrijfstijl aan mij lag
Beautylab vind ik wisselend ik heb weinig aan haar looks omdat haar ogen zo anders zijn maar vind de diy weer geweldig..
Wat missen jullie nog?
Want dat is het ding, ik vind t heerlijk om looks te maken en daar is m'n stash ook uitgebreid zat voor maar wat doe je nog meer? De Mac producten die ik koop kan ik reviewen maar dat is natuurlijk niet wekelijks.
Ik wil het echt gaan doen omdat ik t leuk vind want er zijn teveel mensen die leven van hun blog om daar nog bij te kunnen komen denk ik..
Davinia_ schreef:Misslipgloss vind ik een vreselijk mensBen daar ook ooit eens geband en kreeg een hele mail of ik het normaal vond om te zeggen dat ik haar make up te donker vond? Want dat zeg je toch ook niet tegen iemand op straat? Right
Ik kijk ook wel eens op wearefashion. Dat is een site die looks en outfits post en ook echt mode en beauty afwisselt. Erg leukDaar hou ik veel meer van dat van alleen beauty.