Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kon ik zelf ook wel bedenken haha.
) en moet nu over 2,5 maand terugkomen. Heb in overleg met de fysio een brace te leen, voor de stabiliteit bij mijn paard en op mijn werk (werk met lompe pubers
), maar ik krijg erg last van een scharnier aan de binnenkant. Nu dus in overleg met de fysio om een andere brace te proberen. Merk wel dat het een veilig gevoel geeft omdat ik die draaiing niet meer kan maken. Binnenkant blijft enorm gevoelig en pijnlijk en tijdens het benen wegdrukken lijkt die pees waar mijn knieschijf in ligt ergens overheen te "schuiven". erg naar gevoel, knieschijf zit in ieder geval wel los. Maar mijn geduld begint weer op te raken en zie die spuit ook niet als oplossing
ga hem ook zeker weten niet nog een keer laten zetten

vaak hebben dat soort dingen inderdaad met elkaar te maken. zo heb ik ooit last van mijn rug gehad, wat vanuit mijn enkels bleek te komen. 14 december duurt helaas nog wel even.
en we moeten dan maar geduld hebben, die kunnen ze lekker ergens stoppen waar de zon niet schijnt
*frustratie modus weer uit*
naalden zijn hier een no go )
, zeker weten dat je de zenuwen van hem krijgt
lekker makkelijk antwoord van hem.
dat had ik voor mijn mri ook. moest zelfs verplicht rijden van de orthopeed om een reactie op de wekken
heeft zeker geholpen haha
hebben meer nensen hier zo'n spuit
.
.
. Ik had niet verwacht het ooit nog te kunnen, en mogelijk zal het altijd bij max 1x in de week rustig rijden blijven maar ik kan het tenminste weer en dat telt
.
.
hoewel ik wel een andere soort had
Ben trouwens ook weer lekker bezig laatste tijd
knie kapot, kies kapot gebeten en zondag auto in de prak gereden door een ander (mijn auto stond geparkeerd en ik was thuis binnen
), alles komt in drieën toch?