Beginnen met hardlopen, tips?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 10:26

:')

Ik moet wel zeggen dat het me verbaasd hoeveel je kan verbranden.
Gisteren een rustige training gedaan, 550 cal!
Nu heb ik wel een allejezus hoge hartslag, dat heeft er ook mee te maken.

Verder maakt het me overigens niets uit, ik moet relatief veel eten om op gewicht te blijven.
Of hopelijk om mijn rug weer goed te krijgen, kijken of dat de reden is dat ik er nog steeds last van heb.
Plezier was trouwens van korte duur, rug zit nu alweer niet lekker. _-:(

Nu naar HE.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 11:21

Serieus... :') Blijft dit zo gaan??
Aan de ene kant doe ik het wel om af te vallen/strakker te worden, want er mogen best een paar kwabben weg. Maar aan de andere kant hou ik veels te veel van lekker eten en kan het me echt gestolen worden! Voornaamste reden is niet het afvallen, maar zeker wel een mooie bijkomstigheid :D.

Anoniem

Re: Beginnen met hardlopen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 11:52

Nog maar een keer de vraag: weet iemand of we hier bij pagina 100 een nieuw topic moeten openen of bij 500?
Als het 100 is, dan zijn we er namelijk al overheen :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 12:03

Geen idee? HK is 500, maar volgens mij is dit (nog) geen HK?

Maken we anders gewoon een HK topic aan? Kan iedereen zich gelijk netjes opnieuw voorstellen :')
Moet er alleen effe een titel bedacht worden denk?

EllenB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 12:04

Oooow meiden, waarom beginnen jullie nou massaal over calos en afvallen? Ik probeerde nou juist van die weg af te gaan...

Hardlopen is leuk, je voelt je fitter en lekkerder in je vel en de rest is bijzaak. Zullen we het daarop houden?

Anc: hoe noemen we het volgende topic?
Arie: thanks, ik kon het niet laten...

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 12:16

Ellen, weer helemaal met je eens :j

EllenB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 12:19

Fijn dat jullie blij met me zijn vandaag! Kan het wel gebruiken... Mijn merrie heeft nog steeds koliek (gisteravond weer DA op bezoek, maar ze staat er nog niet echt lekker bij). Zoonlief doodziek uit school gehaald, dus stond met een spugend/huilend kind bij de huisarts. kortom: er zal niet gelopen worden vandaag. Zodra mijn lief thuis is, sprint ik (met de auto :D ) naar stal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 12:38

Nieuwe titel voor het topic...
Poeh...

Ben ik nooit zo goed in, dus ik sta open voor suggesties :')
Hardlopers sprinten naar deel 2?

EllenB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 13:29

Lijkt me prima. Als het beestje maar een naam heeft, toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 13:31

Dat is waar.
Ik ga een nieuw topic aanmaken in HK.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 13:37

EllenB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 13:40

Ik ben weg hier :wave:

souL1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 13:57

waauw zijn al die wijven hier zo irritant bitcherig of zijn jullie allemaal gewoon perplex dat een man het leuk vind een goed lichaam te hebben? wat een stelletje zielige zeikerts :')
ga eens naar de sportschool(ja ik weet het dik en lelijk+oudzijn is makkelijker maar stay with me for a second...) en kijk eens naar de loopband of de andere cardio apparatuur, hoeveel mannen zie je? precies, aardig wat(als het druk is natuurlijk)
wat denk je dat DIE doen? rennen omdat ze het grappig vinden?
NEE! ze rennen om conditie op te bouwen en hun kcal goed op pijl te houden zodat ze ook nog lekker een stuk wat dan ook voor lekkers te kunnen eten zonder dat ze opeens een bierbuik hebben zoals jullie..als jullie dat vrouw-achtig vinden : be my guest and marry some fat guy ;)

hoop dat het nu duidelijk is ladies :D
vandaag weer lekker rustdagje houden en morgen denk ik ff 2km hard rennen!
nice job btw moonfish! 550cal is netjesss

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 14:07

Ik zou niet meer op je reageren, maar dit vind ik wel zo'n beledigende post.
Wie ben jij om ons te vertellen dat we oud, dik en lelijk zijn???
En sorry hoor, maar een bierbuik heb ik ZEKER niet.

Als wij rennen omdat we het rennen gewoon lekker vinden en ons verder niet zo obsessief bezig houden calorieen als waar jij mee bezig bent is dat niet goed?

En we zijn al helemaal geen "wijven".
Ik zou maar snel een beetje inbinden met die grote mond van je, dit is gewoon een compleet respectloze post.

Het is mij in ieder geval zeer duidelijk dat jij alleen naar uiterlijk kijkt en de rest niet belangrijk vind.
Ik hoop echt dat je met een of ander onwijs mooie vrouw trouwt (in jouw ogen, want ik vind het innerlijk veel belangrijker. Dat is wat iemand voor mij aantrekkelijk maakt, niet dat laagje buitenkant ;) ), neptieten, nephaar, nepbruin en alles die er met alles van je vandoor gaat als jij eenmaal de 30 gepaseerd bent en een buikje krijgt.

Grow up!

souL1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 14:18

hahaha zie je, ''ik ga niet reageren'' is altijd een leugen :p zo makkelijk uit te lokken :D
moeten jullie zeggen,. grow up...jullie lopen mij een beetje belachelijk te maken op n forum terwijl jullie de 30voorbij zijn :') DAT noem ik respectloos ;)
en ja ik kijk naar uiterlijk bij mezelf ja, problemen mee? suck it. Ik vind t lekker om een goed figuur te hebben !
en ik snap ook niet waar jij dat ''obsessief'' vandaan haalt, ik kijk naar de kcal ja...en dan? dus als ik n pak chips haal en ik kijk eens n keer naar de inhoud ervan ben ik gelijk een obsessief eter ofzo? ahh logica ja, daar zit wat in hoor!

en ik heb mijn eigen mening en die zal ik houden ook :) ik ga zeker niet mezelf laten beledigen door een stel 30jarige vrouwen/wijven op een forum, misschien dat dat bij andere meisjes van 13werkt maar bij mij niet :)

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 15:14

*sorry voor het zomaar binnen vallen*

Ik probeer de 0-5 km versie te downloaden van www.rennenmetevy.nl maar na ong 60% zegt ie steeds dat de verbinding met de server is verbroken, kent iemand dit probleem?

souL1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 15:19

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 15:19

Kan je ook normaal doen Soul? Ik kan je vertellen dat ik de 30 nog niet voor bij ben hoor :P

Snap sowieso niet wat je in dit topic doet als je alleen maar uit kan kafferen? :roll:

souL1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 15:24

moeten jullie zeggen, jullie beginnen ELKE keer over mij , ik niet over jullie.
en ja ik kan heel normaal doen, als jullie, zoals ik net zei, niet elke keer over mij beginnen en je met je eigen zaken bezighoud.
wat ik doe in dit topic? praten over hardlopen, iets wat jij dus niet doet aangezien ik boeiender ben om over te ''roddelen'' of hoe je het wilt noemen ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 19:38

Soul1991, dat komt misschien door de toon waarop je je berichten plaatst..
Is maar een ingeving?

souL1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 20:00

nogmaals : hun beginnen elke keer weer met dingen over mij te zeggen terwijl ik gewoon ONTOPIC ben, slaat dus nergens op
meten met 2 maten is dat
hun noemen wij een wijf, maar als ik hun wijf noem mag het niet?
maar als je wat tegen mij te zeggen heb, PB me dan, want nu gaat dit helemaal aftopic

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 21:30

Rustig aan jullie, heb eens respect voor elkaar. Eerst tot 10 tellen en dan reageren of anders negeren. ;)

sou1991, jouw manier van schrijven kan best aanvallend overkomen, normaal Nederlands schrijven kan de sfeer al voor een groot deel de positieve kant ophelpen. Het is alleen maar een tip. ;)

souL1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 22:35

en ik ben weer de enigste die zo schrijft...jaja :/ als ik zo door het forum heen blader ben ik echt niet de enigste hoor

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 22:45

Je valt direct aan, je hebt mij niet horen zeggen dat je de enige bent. Meerderen doen dit en dat kan vaker leiden tot dit soort conflicten. Ik geef je echter alleen een tip.

souL1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 11:41

die tip heb ik al gehad, staat volgens mij 2 pagina's terug al ;)
en ja ik val aan, dat komt omdat het wel lijkt alsof de ''vrouwen'' mij als een directe aanval op hun ''leefomgeving'' vinden ofzo, maar dan met name diegene die hierboven een reactie plaatsten,als als jij er dan tussen springt en mij tips gaat geven en hun niet, tja dan komt dat als een aanval op mij over