Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Monster_tos schreef:Zo naar 3 dagen lang dit topic doorlezen (ja echt van pagina 1 tot hier) kom ik mij nu melden.
Ik heb een cup maat F, omvang 75/80. Ik heb alleen lichamelijk amper klachten.. Heb geen rug of schouder pijn. Alleen als ik een halter bh draag.
Heb wel als ik lang zit dat de beugels van mijn bh pijn gaan doen. En heb soms een zweerplek. Maar verder lichamelijk weinig te klagen.
Maar helaas psychisch wel.. Er word behoorlijk naar mijn borsten gestaard, en ook over geroddeld... Daarnaast begin ik ze lelijk te vinden. Vond het altijd wel meevallen, maar merk dat ze nu slapper worden en gaan hangen![]()
Naar aanleiding van dit topic heb ik een afspraak gemaakt voor dinsdag bij de HA. Ben heel benieuwd! Ben alleen wel te zwaar, dus wil/moet eerst nogwel behoorlijk wat afvallen. Denk toch minstens 15 kilo.
Wat voor ervaringen hebben jullie met klinieken/ziekenhuizen/artsen in het noorden?
Li_lee_yang schreef:psychische klachten toch ook wel
En anders kan je natuurlijk altijd een beetje aandikken van de zweerplekken en last van je schouders/nek/rug