schrikken. Dikke knuffel Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik begrijp je post gewoon niet zo goed.. Je hebt het over anonimiteit en vervolgens gooi je dit er wel op
heb je eindelijk je leven lekker op orde komt deze kl kte zooi weer om de hoek kijken.
geen idee wat daarvan de toegevoegde waarde zal zijn. Wie weet kun je komende tijd kracht en steun en afleiding vinden hier.
en nu op naar ziekenhuis voor verder onderzoek?Hannanas schreef:Ik snap m wel met je kleine kereltje en dan een ongunstige uitslag, maar 3b hoeft geen foute boel te zijn. Misschien kun je er wat rust uithalen dat het nu op tijd is (stel pas over 5-10 jaar een uitstrijkje brrrrr) en ze met een lis meteen goed kunnen kijken en evt weghalen en je weer safe bent.
Relaxed schreef:Dit heeft niks met mij te maken.. Jij kan net zo direct zijn, ik ookIk begrijp je post gewoon niet zo goed.. Je hebt het over anonimiteit en vervolgens gooi je dit er wel op
![]()
Sterkte iig
Ja, de kans is klein maar de kans bestaat. En ik begrijp ook heel goed dat je nu niet zit te wachten op berichten als 'het komt wel goed'. Eerst zien, dan geloven.
, en zet 'm op maandag!